Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt olvasd el mindenkinek ajánlom Nah sok nagyokos nem kell messzire menni csak cuppanjatok ide és egyetek...Jó étvágyat
Karika!
Milyen gumik vannak a Dt-en?Hasonlót szeretnék én is.
Elnézést lehet rosszul fejeztem ki magam, nem polírozni kellett volna hanem.... eltüntetni azokat a nyomokat a hengerfalról amiket a megragadt dugattyú "odatett"...De mivel teheti ezt egy fiatal kinek nincs a sufnituningban hónoló gépiszerszáma? Vizespapírral? Polírozni? Nem kell polírozás alatt tükörfényes felületre gondolni.....De talán jobb is ha csak ott távolítja el ahol kell....és máshol nem políroz...
Hát figyi, sztem azt eredetivel nem fogod tudni megoldani ....ez az én véleményem. Ugye középen egy csavaros a hátsója (ha egyáltalán ...), elég speckó egyedi megoldás a hátsó lámpa amúgy, tehát ha azt az idomot leszeded, akkor valami helyttesítőt tehetsz csak szerintem, de az eredetijét nem fogod tudni, márcsak azért sem, mert más szögben áll és vag yfeléd vagy felfelé fog világítani de hátra nem :-)
Bence
SHANCUS !
na most megnéztem, szóval az előbbi beírás akkor neked ment!
szia
Bence
szia!
basszus mire ide érek a bejelentkezés meg stb után, elfelejtettem a nicknevedet a fórumon ..franc.
Na szóval aki akar yamaha DT125-öst venni, annak írnám válaszként, hogy E-MAILt nézzen ! Lécccii ! Oda is írtam neked és ide meg angyopn ritkán jövök, úgyhogy emailen gyorsabban tudjuk tartani a kapcsolatot. Egyébként kifogástalan állapotú röviden, de persze külök képeket, evidens!
szia
Bence
Állat rusnya lefújás nyomok vannak azon a dugón, nem mondom kétszer hogy a koromtól meg a sok mocsoktól leragadtak a gyűrűk.
Polírozni meg mi a francnak kell egy hengert? 4 ütemnél kifejezetten tilos mert az olajfilm nem marad meg a falon és nincs kenés. A hónolás meg tudtommal éppen arról szól hogy a henger ne legyen tükrös, hanem finom spirál mikrokarcok legyenek a henger falán, ezzel segítve az olajfilm kialakulását és a henger kenését.
Dugattyút reszelni egyértelmű gányolás, max a felkenődéseket egy nagyon finom csizsolópapirral, vagy méginkább vizüveg papirral vizesen megdolgozni.
yamaha dt 125 tipushoz sok alkatrész eladó.
ejj ez a henger polír is vicces dolog ám
max a dugó tetejét "políroztuk" de azt is csak a ratyin esztergált simson dugókon
egy henger rendesen van köszörülve ahhoz már nem kell nyúlni
ha már reszelgetni csiszolgatni kell azt a fene megette

ha megtalálom a kidobott dugóm ami 12ezret futott dobok képet azon tizede karc sincs mind skodi kollégának
az is csak azért mert ki volt a légszűrőházból csúszva a gumi és a béna előző gazdája észre sem vette
igen érdekel a cnc dolog de most a motorszerelő meg a cnc között gondolkodok jobb lenne a motorszerelő csak egerbe nincs semmi motorszerelő féle suli és nemis tudom merre lehetne.... meg akkor koli minden:S majd eldől még
középsuliról volt szó
Nah egy utolsó kérdés: nem volt véletlenül épp akkor egy kis sarazás, amikor véletlenül megragadt a henger? Nem tömődtek el a hűtőbordák? Mert a ragadás éppenséggel oda esik...
Nincs elrepedve a kipuff oldalon hosszába az a dugattyú? Belülről mintha látni véltem volna...Jah és ti csináljátok a keveréket, vagy pumpás? Mégegy... mikor összeraktad... a hengert is felpolíroztad?
Sejtésem van, nagyon jók a képek mindent faszán látni jól körbejárható. Tegyél meg nekem egyet légyszíves: fűzd le a dugattyúról a gyűrűket, de óvatosan nehogy eltörjenek, (((jegyezd meg melyik az alsó és felső!))) told bele őket a dugattyú szoknyájával külön kb 1,5 cm-re a henger tetejétől és mérj nekem gyűrűhézagot. De ott legyen a hengerben a sliccelés ahová eredetileg esik! Köszi várok...
hali én voltam a valaki, csak azt mondtam hogy ha lehet ugy csinálni mint a '92-es 80-asommal lehetett volna, akkor veszel a bontobol egy olyan rendszámtartos idomrészt, aztán a rendszámtarto részt ami zavar és tulnyulik levágod ügyesen h ne látszodjon, de a lámpát meg mindent azt tartja és akkor boldog lesz a karácsony
nah még:
Nah szakik!

Megbontottam tesóm vasát. Ahogy elnézem, nem a derékszöggel lesz a probléma, mert a dugó két oldalán semmilyen szorulásra utaló jel nincs, viszont a kipuffoldalon annál inkább! Meg amúgyis lóg eléggé már a főtengelye, szerintem el is bírná, ha kicsit ferde lenne a hajtókar Íme pár kép. Nem tudom mit lenne a legcélszerűbb csinálni. Reszelgessem a dugót kicsit? Régebben volt két két szorulási hely még rajta, ott anno megreszelgettem, és most ott nem is szorult, tehát ez bejött. De ez elég durva szorulásnak néz ki itt a kipuffoldalon. A henger lenne szarul fúrva? Amúgy válla nincs még a hengernek, meg mélyebb karcok sincsenek, egyedül ennek a szorulásnak látszik benne a nyoma. Furatás+új dugó biztos nem lesz, tehát valami köztes megoldás kéne. Esetleg csak egy hónoló furatás, vagy ilyesmi, hátha ez ovál, és pont ott megszorul. Ötletek?
MX-2Bence

Szomoruan olvasom, h baleseteztél és még mütétek várnak rád! Remélem mihamarabb rendbe jössz!
A motorral kapcsolatban érdekelnének képek és legföképpen az ára, mert csak egy bizonyos keretem van!
Elöre is köszönöm, és jobbulást neked!
Szia MX-2Bence!
Használom terepen és közúton egyaránt (megvan rá a jogsim) de valahogy lekéne szedni a rendszámtáblatartó idomot, mert az csak zavar, de azért az indexeket és a hátsó lámpát szeretném meghagyni.
Valaki említett egy bontós megoldást, örülnék ha az illető kicsit bővebben elmagyarázná, hogy mit hogyan gondol!
Előre is köszi!
h aérdekel a cnc akkor azzal nagyon jól jársz szerintem, azokat itthon is kereseik, nem rossz fizetéssel, meg külföldre is lehet vele menni ha tudsz valami nyelvet, ott meg igencska jó pénzért.(2-3 hónap egy cross motor ára )
SHANCUS!

De jó, hogy vissza olvastam kicsit ....
Én éppen árulom a full jó állapotú 1999-es 125 ccm-es DT-met, ami teljesen fell lett újítva. Majd leírom Neked részletesen, ha igényled, de semmi baja, csak én crossal baleseteztem, és most két élvig kb nem tudok motorozni mert eleve két nagyobb műtét vár még rám. Úgyhogy nem azéárt akarom eladnmi mert meg akarok szabadulni tőle, szó nincs róla, én tudom a legjobban, milyen állapotban van. Németországból hoztuk be, ott még 2007-ben műszakizott is (!), azaz nem gyepálták agyon, utcai motorként használták, utána itt én teljesen felújíttattam, de ezt úgy értsd, hogy a motortól kezdve a karcos idomokig mindent, úgyhogy nem két fillér volt, és most meg hát sajna el kell adnom. Nem akarom, hogy két évig csak álljon a pincében. Crossozom, ezt csak amolyan haveri kirándulgatásokra használtam erdőben, terepen, de nem igen nyúztam én se. Szóval ezért komolyan mondom felelősséget is merek vállalni, hogy semmi bajod nem lesz vele, én viszont mihamarabb el akanám adni, mert mindjárt itt a tél, aki viszont keres ilyet, annak még azért novemberben is jó lehet persze, csak én akkor sajna műtéten leszek, nemhogy kirándulgatnék a szép őszi erdőben ...... :-(
Ha érdekel, szólj, szerintem megegyezünk, meg tudok róla képeket küldeni stb, ha messzebbről vagy.
e-mail: bencevagyok@totalcar.hu
üdv: Bence
hoooops, én nem tudom hogyan került ide a beírásom, egy másikra akartam reagálni, aztán most látom full más témába került ...

Rikeren!
Ne viccelj, a motort kopaszítani kell :-) Minek neked arra index ? :-) Jó persze, ha közúton használod, akkor ja, csak hát a kategória ....
BenceMX-2
Persze! Ez evidens! Itt eszébe se jusson valakinek, hogy a DT esetleg crossmotor. Szó nincs róla. Az egy dolog, hogy pl. én is fullcross gumikkal erdei "mindentátvágó" kirándulásokra használtam, na de szó nincs esetleg crosspályás használati lehetpőségról! Se az alvázszerkezete nem alkalamas erre se egyéb karakterisztikái nem teszik lehetőbé, úgyhogy ezt gyorsan el kell felejteni.
Na azért azt se mondanám, hogy aszfaltmotor, nézd legyen ez akkor az én személyes véleményem, de szerintem ez egy kiváló terepmotor a szó szoros értelmében, de még enduróra se alkalmas, ezt tudomásul kell venni. Ez egy nagyon jól sikerült széria, nem erről van szó, csak tudni kell mire való. Én azt mondom, terepre tökéletes, ott az optimális, aztán crosspályán kizárt, aszfalton meg hát ....... izé ...... Végül is gumifüggő is nagyban de azért utcai motornak se mondanám kifejezetten. TEREPMOTOR, nem tudom jobb szóval jellemezni. Én sokat DT-ztem amig nem volt balesetem (na nem ezzel), de én is erdei kirándulásokra használtam, arra tökéletes, mert nem volt olyan hely ahol ez nem ment volna el. De kiemelem, pályára ne is akarja megpróbálni senki! Az más kategória!
Hiába na, eleve az ilyen motor vásárlásához kell ismerni nagyon, hogy mit akarunk, és nem pedig utána bánkódni, hogy ez mégsem az .....
Úgyhogy röviden: igazat adok neked teljesen, én csak azon lepődök meg, hogy valakinek ez nem természetes.
Bence
én e helyedben szereznék egyet bontobol vagy csinálnék tartot a lámpának, ha tudsz szerezz és arrol levágod a rendszámtarto részt
én a régi 80asnál akartam igy tenni h meglegyen azért a gyári is, de addigra Slim már elvitte :D
14 évesen milyen egyetem?