Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

125-ös lcII eshez, powerelektronika? 89 vagy 90es, 5 vezetékes, az van ráírva hogy 34x.
1997-es hez van két hátsó jó állapotú lábtartó?
szerintem az önmagában arra lesz jo h annyit fog enni mint egy 125ös, másra nem nagyon lesz hatással
sziasztok van egy 50es dt-m '06. ugy hallottam h ha nagyobb karbit raknék rá akkor jobban menne sokkal! szerintetek?
MX-2Bence

Sajnálom, de ugy nézki nem tuddok most motort venni családi okok miatt!
Szóval köszönöm az eddigi segítségedet és mihamarabbi gyogyulást kívánnok és hogy sikkerüljön eladnod a motort!
Minden jot!
Üdv: Shancus
én megmérném neked, de nem igazán értem mit is kéne mérni:) egy skiccet bedobhatnál ide
Szevasztok!
Légyszi 12335-re írjon vki vmit!

Péter neked jobbulást kívánok!
Szia olvastam a hozzászólásod, mielőbbi felépülést, és gyors gyógyulást kívánok neked. Ami pedig csoola kollégát illeti, én a helyedben ki is húztam volna az ablakon, majd benyúltam volna a száján és kitéptem volna a gerincét... (((Huhh de elragadtattam magam...))) Az ilyeneket nem is engedném volán mögé. És nem árt az óvatosság, így van ha kereszteződés felé tartasz, ne azt figyeld hogy ott egy autó bekanyarodik, hanem a szemét a "parasztnak" hogy lát-e, érzékel-e, a forgalomban. Mindenkinek balesetmentes közlekedést kívánok! A levegőszűrő amin kupak van, az csak vízhatlanná teszi a szűrőt, és "talán" kevesebb port enged be. De mindenki döntsön ízlése szerint...
na ja, a multkor én is igy jártam, ment az opel elöttem elég faszán, aztán csak ugy gondolt egyet satufék és ö fordul elöttem, se index se semmi, ha nem kapom félre akkor pont igy jártam volna kb... csak nekem nincs csizmám, a páncélinget sem veszem fel minden nap, csak ha hosszabb utra megyek vagy terepre
hát, nem kicsit szoktam ilyenkor üvöltözni meg integetni, de volt olyan helyzet is amikor legszivesebben leszálltam volna a motorrol és benyultam volna a letekert ablakon aggressziv véleménycsere céljábol...
nah, nektek is balesetmentes szebb idöket
A rohadt szemét ..aki nem tud odafigyelni egy kicsit a motrosokra,nem egy ilyen helyzetem volt már nekem is,ha nem manőverezek úgy elkaszálnak,hogy csak pislogok.Rámrántják a kormányt miközben előzök,index nélkül kanyarodnak,kihajtanak elém,pedig lelkem rajta a világítást mindig ráadom éjjel-nappal,lássanak,de néha mind hiába...A védőruha pedig tényleg fontos!Erdőben estem már endúrózás közben,egy csizma megmentett volna 1,5 hónap szenvedéstől,a bokámból kiszakad egy szép darab,a térdemet is lebasztam szépen nemrég.Be fogok én is ruházni egy szerelésbe,mert tényleg sokszor megmenthet a bajtól.Erőt egészséget,mielőbbi gyógyulást kollega!
van a sportlégszüröhöz kupak vagy mi a fasz, nem megy tele porral sztem, de nem tudom
amugy egys direktszürö 3000 pénz kb vagy egy kicsit több meg még fuvokát kellene nagyobbat venni h kapjon rendesen anyagot is
sportlégszürövel sztem észrevehetöen jobban teljesithet vele
huh gyerekek sziasztok.
Múlt hét szombaton balesetem történt, ezt szeretném veletek megosztani, hátha van benne valami tanulság.
Szóval még egész szép volt az idő, aztán úgy gondoltam elidulok idei talán utolsó túrámra, mint kiderült télleg az utolsó. Tehát egy közeli helyet kiszúrtam magamnak így esett a választásom Monorra(35km), egybekötve barátlátogatással. Na szóval nem is ez a lényeg lefelé teljesen simán lezajlott az út, megérkezve már neki is álltunk kicsit bütykölni a vasat. Eltelt a nap elindultam hazafele. 1km-re lehettem otthonról amikor is, velem szemben feltünt egy fehér kocsi. Eléggé lassan jött gondoltam nézelődik vagy valami. Aztán kitette az indexet, hogy be szeretne kanyarodni balra. Semmi gáz megállt, én meg persze mentem bátran tovább. Aztán nem toom mien meggondolásból de megindult. hát nem sok mindent tudtam csinálni behúztam első-hátsó féket és reménykedtem. Sajnos a becsapódást nem tudtam elkerülni és az 50-es tempóm ellenére 25 métert repültem is a megállásig. Szerencsére hamar jött a segítség motorosok formájában. Az egyik ott dolgozhatott a közelben ő segített nekem a ruhák levevésében és végig fogta a kezem. Majd egy 5 percre rá megjelent egy újabb motoros kawasakival és ő is végig segített mindenben (nem sok esélyt látok rá hogy olvasgatják a fórumot, de azutón is szeretném megköszönni). Szóval ők ott voltak, de a sofőr sehol, inkább tisztes távolságból figyelte az eseményeket. Végülis bevittek a kórházba készítettek röntgent, mely kimutatta, hogy nincs törésem csak zúzódások a lábamon és a medencémnél. Illetve hozzá tették, ha nem lett volna rajtam motoros csizma, akkor búcsut mondhattam volna a bal lábamnak. Aztán 3nap után(ma) kiengedtek és hazafelé menet tettünk egy kanyart a baleset helyszíne felé. Hát kiderült hogy lehet végig eszméletemnél voltam, még úgyse emlékszem néhyán dologra. Pl.: Leháncsoltam egy fát, illettve kidöntöttem egy leásott beton rönköt(hogy én vagy a motor azt márnem toom, vszeg a motor). Ja igen és a motor. Megdöbbentő de elsőre amit tapasztaltam kellemes csalódásként ért. Indulni beindult, egy tükör, az egyik kézvédőm, és egy indexem bánta. Ha a váznem ferdült, csavarodott el akk már lehet is nekiugrani a felújításnak. És majd újult erővel megkezdeni a következő szezont. :)
Hát ennyit szerettem volna elmondani, remélem nem mindenkit untattam soraimmal.
a tanulságot mindenki vonja le maga.
Ne üljünk motorra?, dudálva menjünk minden kereszteződésben?
hát nem tudom, én úgy gondolom ebben a balesetben egyáltalán nem vagyok hibás...
És amit még nem levontam, hogy nem lehet sohasem eléggé óvatos az ember, minden kereszteződésben ott van a veszély.
A másik, hogy ne sajnáljátok a felszerelésre a pénzt, lehet hogy sokan azt mondják, minek "csak" 25-ös, de higgyétek el, én már értem mér féltenek a szüleim, és a felszereléseknek mekkora értékük van(nem pénzbeni)
még egy utolsó, a csizmán kivül egy protektor ing, kesztyű, és természetesen egy bukó sisak volt rajtam.
Azt hiszem mindent kiadtam magamból. :D
Széles utat ésbalesetmentes közlekedést mindenkinek.
üdv.: Juhász Péter
SHANCUS !

ááááááááá ne mert sikítok ! Én meg ide vagyok képtelen belépni sokszor, nemtom mi van de nem engedi. Nem tudzs egy normális mailfiókot csinálni magadnak? Ne viccelj, a freemailt mát rég el kéne felejteni .... :-)
Kapásból fogalmam nincs hogyan tegyek be ide képet, próbáltam de azt nem engedte, vagy nagy volt neki vagy nemtom ... na de ha a fórumon keresztül akarjuk megebszélni, akkro abból nemlesz sok minden attól tartok ..

Na Figyi akkor leírom gyorsan, röviden:
-1999-es
-2006-ban még műszakizott és 2007-ben full felújítás
-műszakilag kifogástalannak mondanám, esztétikailag meg olyan 70%-osnak a karcok miatt de azért sok idomot ami nagyon karcos volt, azt le is cseréltem újra, szóval nem vészes egyáltalán.
-árnak ide a képesmotor hirdetésbe is 250-et írtam, nézd akár részletben is meg tudunk állapodni, én hajlok a megegyezésre mivel nekem két évig kb kampec a motorozást illetően és őszintén szólva még csak tárolni se tudom hol a télen.

Szerintem tök jó ár ahhoz képest, hogy csak most az eladás előtti ismételt felújítás, rendszertisztításra kb 80-at költöttem, szóval na nem jársz ezzel rosszul az tuti, sőt sajnálom is eladni, de hát ez van. Minden m,egvan hozzá, még az eredeti német forgalmija is, jó ez csak persze hog ylásd az eredetét, nem mintha számítana sokatm, mert itt nem lett forgalomba helyezve, amolyan ksi kirándulgató motor volt a crossom mellett, szóval nem gyepáltam egyáltalán agyon, és nem is volt alkalmam sokáig használni. Mondom, haverokkal, erdei kirándulás, ennyi volt.

Ha úgy van, teljes védőfelszerelést és vadiúj sisakot is adok el hozzá, mert most az is feleslegessé válik akkor nekem (egyedül csizma nincs mert az kurva jó volt, és azt rögtön elvitték), de páncéltól kezdve a kesztyűig minden más van. Ez persze nem kötelező, csak ha érdekel ... nadrág, sőt protektoros őszi dzseki is van, de figyi darabonként is viheted csak azt ami kell, megegyezünk, mert pl. pont a dzsekivel úgy vagyok, hogy az amúgy is jó lesz nekem motor nélkül, mert tetszik :-) De ha neked is, akkro m vidd. Na de sisak meg egyebek az egyértelműen eladó, és szintén jól jársz ezekkel is szerintem.
Na ez a te dolgod, első sorban persze a motor, csak másodlagosan emíltem a felszereléseket. Crossra én úgyis mást használtam, azokat megtartom, oda komolyabb dolgok voltak, de ez is komplett cucc, ja és én eleve mindent a yamaha színéhez vettem, azaz a kesztyűtől a páncélig minden kék-fehér összeállítású.

Csessze meg most hogyan tegyek ide képet neked ? Jaj de mérges vagyok hallod ...... próübálj meg lécci csinálni magadnak egy gmail vagy yahoo fikot aztán azzal az életben nem lesz gondod, ne viccelj, freemaillel persze hogy csak a méreg van. Egyébként ez a sötétebb kék kiadás, oda majd küldök neked egy rakás képet :-) Csináltunk egy csomót.

Na hát várom jelentkezésed, de figyi én attól félek, itt el fogjuk veszíteni egymást, múltkor is valahova tök más témába tette a beírásomat szóval örülök, ha ez eljut hozzád, és hát legalább akkor a mailom megvan ezek szerint neked már. Mindegy, a biztonság kedvéért:
"bencevagyok@totalcar.hu" és tel: 70/7052420 (de az igazat megvallva telefonon nem igen érsz el ....)
Nos, várom jelentkezésed, remélem nem ijesztettelek el az árral, szerintem abszolút reális, és ez nem csak hirtelen eladásra lett összetákolva úgy-ahogy .... ! Hanem folyamatosan karban tartottam és komplett motorfelíjítás stb történt rajta amikor behoztuk. Itt meg alig használtam jóformán, mert jött a baleset. Hát ennyi.
Várom akkor jelentkezésed, szia:
Bence
Távolkeleti cucc...És nem Japán! Ennyi...
Ha eltörik, majd megoldod vhogy...
hai!
91-es 80-as dt-hez kéne rendesen záró benzincsap,ha valaki tud lécci jelezze!köszi hali!
Az hogy rátekertem még egy kört a berugókar visszahúzórugójára.
Mert a szemét állóhelyzetben még visszahuzta a kart, de menet közben már nem volt elég az ereje és az ugrásoknál a kar súlya annyira lehúzta hogy összekapcsolta az álló fogaskereket a veszettül forgó másikkal egy-egy pillanatra, ilyenkor a fogaskerék kapott egy "lelazító" pofont, aztán a sokadik után megadta magát és lelazut.
Most ugyan csak lábbal működik a berugó(eddig belőkő is volt mert kézzel is simán be lehetet"rúgni" ), és karika szerint a túl nagy előfeszítés miatt el fog törni a rugó (van rá esély szerintem is) de legalább megy a dög.
van több is1988 tól 2005ig.
Jó. Igazad van égés... Kétszeresen....Nah bakiztam asszem főbe is lövöm magam mert nem szakzsargonnyelvet használtam...de ezt már mások is megtették előttem
".A hengerben robbanás következik be elektromos szikra hatására. De ha égés, akkor a te motorodba sok égést kívánok...Lehetőleg jó lassút"

Erre már nem tudok mit mondani, ez önmagáért beszél.
Én nem konkrétba a nyomóolajzásra gondoltam hanem a járatásra...
Valami hasonlót nyomattak már a 70 es évek eljén a sutyukinál asszem, persze nem ők találták ki, de nem emlékszem eredetileg kinek az ötlete, a főtengő likas, meg a hajtórúd is, és abban cirkulál szépen a zolaj, lehet, hogy dkw ötlet...
Később volt hasonló a bimotában.
Lehetőleg jó nyitott sportlégszűrőt tegyél rá ami beengedi a finom port, és tönkreteszi a motorod belsejét. S nem elég hogy idő előtt elkopik, legalább bajlódhatsz a karburátor beállítással is. Ezzel a beállítással valószínű alacsony fordulaton fulladni hörögni fog mert hirtelen sok levegőt kap az adott benzinmennyiséghez.. Majd egy hét múlva rájössz hogy egy kalap sz@rt sem ér és visszateszed a gyárit Nekem van egy pár a polcon
Jah értem... hanyas évjáratú?
hanem..........
amíg dt-m volt nem igazán tetszett az xt, igaz csak párszor mentem vele
most már kezdek belejönni és ráérezni a dolgokra
dt-vel el nem tudtam képzelni azt, hogy megyek 50el a földúton és egy kövérebb gázadásnál kiforog a hátsókerék
akár még 3.ban is 50-100 méteren keresztül...........
most hogy volt eső kipróbáltam sárosabb terepen, ha nem lassulok 20 alá bárhol elmegy simán
alatta már nagyon dobálja a farát, és nagyon le akarna feküdni
megérte csereberélni nagyon, ráadásul majd felét eszi mint a dt
Hú de ha járatós a motorom kérdem én miért írnak elő 1:20-as keveréket mikor friss még a hónolásom? És jobban megtartja az olajat mint egy 30.000 km-es motor....Nem később kellene bele több olaj, mikor már a hónolás nem tartja úgy meg az olajat? Elgondolkodtató