Erről a képről nem igazán látszik a felfogatása, de az a tippem, h egy lemezt raktál vhova a csavar(ok) alá, és ráhajlítóttad a csavar szélére. Mint ahogy a DT-n vagy a Simón a kihajtástengelyen a fogaskereket rögzíteni szokták.
vagy nesze neked, heggesszük rá!
Sziasztok!
Ha a 2006-os dt ről leveszem a rendszámtáblatartó fekete idomot, akkor a hátsó lámpát és az indexeket hova tudom és hogyan tudom felszerelni? Mert a rendszámtáblatartó csak zavar de az indexek és a hátsó lámpa azért kéne!
Előre is thx!
srácok továbbtanulás előtt állok és kérdezte ma anyum hogy hova megyek tovább mondom konawig cnc esztergályos és mondja miért pont az mondom mert ott havi 23 az ösztöndíj és mondják hogy ne arra menjek hogy pénzem legyen mondom nemis arra megyek hanem hogy tudjak venni egy crossmotort :) amúgy nem azé megyek a kontába mielőtt valaki feltételezné de azis jólenne éppenséggel:)
Forgatja/ta rendesen ezzel a töltős módszerrel is csak vagy 4x tudtam be indítani negyedik-ötödik indítás után is ugyan úgy forgatta de nem indul be! De mivel töltés után egyből beindult ebből követekeztettem arra hogy az aksival van gond!
Basszus ezt te írtad....(((Fogatja a motor rendesen mint máskor de se gázzal, se gáznélkül, se szívatóval se sehogy sem akar bepöccenni. ))) akkor mégse forgatta az az önindító rendesen?
Tessék egy kis házifeladat:
Tegnap megjött a cucc a gyerek kuplungjához, gyorsan összedobtam a motort, mire kész lettem, már ott toporgott beöltözve a garázsajtóban. 5 percnyi motorozás után zörgött a kuplung .
Blokk ki ,szét, és a képen látható fogaskerék/anya, ami a berugókar fogaskerekéhez cstalakozik,meg a kuplungagyat tartja, le volt lazulva. Gondoltam nem sikerült rendesen kitámasztani a kuplungnál, pedig rátéptem rendesen.Ráadásul fordított menetes, hogy menetközben inkább rászoruljon mint le essen.
Henger le, dugó ki,hajtókarnál jó vastag csavarhúzó beakaszt, menetre menetrögzítő, aztán úgy rátéptem hogy görbült a nem éppen tescó minőségű csavarkulcs.
Blokk össze, be, próbamenet a kölökkel. Most már 10 percig bírta, aztán megint lelazult
Blokk ki,szét, fogaskerék lelazult. Közben beesteledett, hagytam a francba az egészet. Szerencsére.Reggelre megálmodtam a megoldást, ami természetesen kézenfekvő, és utólag tök logikus. Azóta túl vagyunk 2 órányi krosszpályán minden ok.
Lehet találgatni, mi volt az, úgy is sok a szaki itt mostanában, had okuljon a fiatalság.
nah akkor ezekböl összehozok valamit, emrt akkor sztem az lesz h a gumicsövel kötöm össze majd az 1-2 centis részt, plusz még hajlitok rá lemezt és ugy fogom összebilinccsel, ugy a gumicsövet védi meg erösebben tart
A gyertya hézag jó! Egyébként próbáltam más gyertyákkal és más hézagokkal is de semmi. Gondoltam már én is h lehet a kompresszió miatt de akkor rúgásra miért indul be olyan könnyen...?
Dt tulajok egy kéréssel is fordulnék hozzátok!
80as vagy 125ös tárcsafékes elsőteleszkópon a tengely és a teleszkóp vége ( a kormány alatt a becsúszószár vége) közötti távolságot szeretném megtudni!?
Ha esetleg többen is lemérnék azt még jobban megköszönném! aki leméri nekem attól annyit kérnék, h legyenszíves egy terhelés alatti mérést is végezni, tehát amikor a mocin ül akkor mekkora!
Előre is köszönöm!
Én olyan megoldást láttam mtx-en, h a rezót és a "végdobot" egy gumicsővel "kötötték" össze! Végülis ugyan az mint amit te írtál, csak a gumicső végén elég a két bilincs, mert az ugye szigetel! De láttam ennek hátrányát is amikor a gumicső kiszakadt! --- Ordenáré nagy hangja lett, de ameddig bírta addig tökéletesen betöltötte a szerepét és olcsó! Próba cseresznye!
Lehet hogy hülyeséget írok, de így látatlanba elég nehéz...Ha nem szerelési hiányosságod van,előfordulhat hogy kicsit gyengébb a gyújtásod és nem tudja leadni a szikrát, mivel a síkolás következtében megnőtt a kompressziód. Ellenőrizd a gyertya hézagát: 0.6 mm. Majd írj!
Nah lesíkoltattam a henger fejet vettem új hengerfejtömítést bekentük vmi pasztával a mi 315 fokig hőálló... eddig nincs is semmi gond vele! Viszont azóta h összeraktuk nem akar beindulni önindítóval illetve még az elején be indult de elég nehézkesen most pedig már egyátalán nem. Fogatja a motor rendesen mint máskor de se gázzal, se gáznélkül, se szívatóval se sehogy sem akar bepöccenni. Berúgó karral egyébként pöccre indul mint máskor! Mi lehet a gond?
na csá a kipufogom vége meghalt:S pénteken elhagytam a dobot azzal a csö résszel együtt amivel csatlakozik a rezohoz de mire visszafutottam érte már átment rajta egy auto vagy traktor :S és a csö rész vége kb 1 centi hosszan a bilinccsel együtt szétnyoodott meg eltört :S ötlet h hogyan legyen belöle ujra kipuff? arra gondoltam h levágom azt a részt ami szétment és akkor kicsit beljebb lesz a kipuff de pont ezért a felfogatással lenne baj
másik verzio h rakok rá két bilincset és megtoldom egy ráhajlitott lemezzel csak nemtom mivel tömitsem majd egyik és másik verzionál is
ötleteket várok :S
vagy nesze neked, heggesszük rá!
Ha a 2006-os dt ről leveszem a rendszámtáblatartó fekete idomot, akkor a hátsó lámpát és az indexeket hova tudom és hogyan tudom felszerelni? Mert a rendszámtáblatartó csak zavar de az indexek és a hátsó lámpa azért kéne!
Előre is thx!
Engem érdekelne Dt125/50, ha van valakinek eladó kérem szoljon!
Láttogatni fogom a fórumot!
Te milyen egri vagy hogy ezt nem tudod?
SZEG=Szilágyi Erzsébet Gimnázium
Tegnap megjött a cucc a gyerek kuplungjához, gyorsan összedobtam a motort, mire kész lettem, már ott toporgott beöltözve a garázsajtóban. 5 percnyi motorozás után zörgött a kuplung .
Blokk ki ,szét, és a képen látható fogaskerék/anya, ami a berugókar fogaskerekéhez cstalakozik,meg a kuplungagyat tartja, le volt lazulva. Gondoltam nem sikerült rendesen kitámasztani a kuplungnál, pedig rátéptem rendesen.Ráadásul fordított menetes, hogy menetközben inkább rászoruljon mint le essen.
Henger le, dugó ki,hajtókarnál jó vastag csavarhúzó beakaszt, menetre menetrögzítő, aztán úgy rátéptem hogy görbült a nem éppen tescó minőségű csavarkulcs.
Blokk össze, be, próbamenet a kölökkel. Most már 10 percig bírta, aztán megint lelazult
Blokk ki,szét, fogaskerék lelazult. Közben beesteledett, hagytam a francba az egészet. Szerencsére.Reggelre megálmodtam a megoldást, ami természetesen kézenfekvő, és utólag tök logikus. Azóta túl vagyunk 2 órányi krosszpályán minden ok.
Lehet találgatni, mi volt az, úgy is sok a szaki itt mostanában, had okuljon a fiatalság.
80as vagy 125ös tárcsafékes elsőteleszkópon a tengely és a teleszkóp vége ( a kormány alatt a becsúszószár vége) közötti távolságot szeretném megtudni!?
Ha esetleg többen is lemérnék azt még jobban megköszönném! aki leméri nekem attól annyit kérnék, h legyenszíves egy terhelés alatti mérést is végezni, tehát amikor a mocin ül akkor mekkora!
Előre is köszönöm!
másik verzio h rakok rá két bilincset és megtoldom egy ráhajlitott lemezzel csak nemtom mivel tömitsem majd egyik és másik verzionál is
ötleteket várok :S
2 napja esett az esö most állt el.
Majd rakok fel képeket.