Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudok róla képet ugyanis a SZEG-be járok.A koliba visszafelé menet láttam a piros lámpánál állni...ha lenne kép vagy vmi akkor sztem a szám is meg lenne...x)
Most éppen még nincs olyan állapotban(szét van szedve teljesen) de nemsokára összeáll és akkor majd lefényképezem.

ja ini-re visszatérve igaza van hogy sajnos tényleg sok olyan eladó van aki csak összedobja hogy éppen kibírja az eladást és még 1-2 napot.
Félre ne érts én nem veszekedni akartam csak leírtam egy reális gondolat menetet.
Teljes mértékben igazat adok neked. Viszont egy dolgot felejtenek el fiatal motorostársaim, ami némelyek motorján tisztelet a kivételnek LÁTSZÓDIK is. A DT széria Enduró motorkerékpár, ami egyrészt utcai, másrészt földúton való motorozásra is alkalmas. Ez nem crossmotor! Teljesen mások a karakterisztikái, mint egy verseny-cross motornak! Sokkal keményebb a rugózása és a rugóutak is rövidebbek. Ezáltal sokkal több negatív energiát nyel el a váz, és a motoros. Ha valaki endurót vesz az azért veszi hogy itt is-ott is használja a szeretett motorját. Tehát mindenféleképpen érdemes vásárlás előtt elgondolkodni azon, hogy milyen "MÓDON" és milyen terepen szeretnénk használni.... Talán nem volna ennyi szemét szétnyúzott motorkerékpár hirdetve...horror áron. Nem az a lényeg eladáskor hogy ki-mennyiért hirdeti, és azután találom ki én is az árat hanem hogy milyeneket hirdetnek és mennyi ideig..Tapasztalat! Én kb 3 hónapja vettem és még mindig találok a Használtautón régi hirdetést:)))
Nézzétek, ha egy motor kifogástalan műszaki állapotban van, szerintem ez a papírosdi játék nem igazán kéne, hog ybefolyásolja az árat, hiszen DT-t ill. hasonlő kategóriát nem igazán az a kör vesz aki munkába járáshoz akarja. Nyilván a kukoricaföldön, erdőkben meg amúgy is mindegy, ahogyan eddig is. Na most az hogy 500-600-ért már nagyobbat lehet kapni, ez olyan dolog, hogy ha valaki mondjuk 125-mániás, akkor szerintem nem fog kategóriát váltani úgyse. Én eddig a kis kirándulgatásokra használt Yamaha dt 125-ösömet pl, csak kis kipofozgatásra, leginkább csak tisztításra ill. karcos lemeke lecserélése stb közel 70 ezret költöttem, amikor tudom, hogy baromira nincs arányban a piaci értékével, azaz kvázi mondhatná valaki hogy kár ennyit költeni rá. Én azt mondom, egyszer kell jó motort venni inkább kicsit magasabb áron, vagy lehet aztán meg persze olcsóbbat találni csak az eladásra kipofozgatva úgy ahogy, aztán meg hetente szerelőhöz vinni. Szóval elég összetett egy kérdés ez. Itt az enyém, jó példa erre, Németországból hoztam be, ahol 2007-ben még műszaki vizsgázott is mert ott utcai motor volt, na itt behozatal után full felújításra került, és azóta kb a motor piaci "értékének" többszörösét költöttem rá persze, amit tudok, hogy soha nem fog megtérülni. Na de ez egy olyan "játék" ami nem hozza, hanem nyeli a pénzt méghozzá százezreket még kisebb kategóriás motorozgatással is, nemhogy esetleg versenyszerű crossnál. Ez egy igen drága hobby ...
Bence
(bencevagyok@totalcar.hu)
Szia biztos megér a motorod 300.000.- et nem vitatom bár nagyon sajnálom hogy az adatlapodon nem látni róla képeket. Az hogy rendszámos az biztos hogy sok plussz költséggel jár mint a papír nélküliek...Azért is van olyan sok 125/50-es eladó, mert paráznak hogy mi történik 2011-ig... Félnek majd hogy nem tudnak velük kimenni a közutakra:)) ..Én nem félek amit ez a kormány akar ez már most halott dolog:)). Mindenki gondoljon bele ép ésszel. Becslések szerint! 600.000. darab kismotor rohangál M.ország útjain. Ezt a sok motort képtelenek lesznek egyáltalán regisztrálni. De ha sikerül is, azok vizsgáztatását képtelen lesz a KPM véghezvinni. Ha netán sikerül is, akkor biztos lesz erre is kiskapu, vagy ember. Ez megint úgyis csak a pénzről szól, ami az államkasszába befolyik, és utána megint nem fog érdekelni senkit sem, hogy mivel motorozol....:)))
általánosságban írtam.........
nem volt szándékom bárki gépét minősíteni
de láttam dt80ast is ami 270ért volt hirdetve....
300-ért ami patent rendszámos 125ös az megéri már ha legalább 5 évig bírja
amikor eladtam a 80ast mondtam a vevőnek bármikor hozhatja megcsinálom bármi elszaródik benne mert tudtam hogy mindene jó volt. ilyen eladót azért ritkán találni...
beszéltem olyannal aki blokkfelújításra sem adott volna még gy hét garit sem
elég sok emberrel beszéltem szinte mind eladás előtt összetákolta "csakmégeztahetetbírja" generállal

aztán az is igaz hogy 4-500felé már elég jó, nagyobb ccm-es gépeket lehet venni rendszámosan
ja 125ccm-esről beszéltem
Nekem is SKF csapágyak vannak benne első hátsó kerék.
Ki mondta hogy az én motorom 15éves? 97-es az enyém
Amúgy szerintem bőven megéri egy 97es dt ami jó állapotú és rendszámos 300.000-et is mert most ha veszel egyet ami nem rendszámos és picit lelakottabb 97 körüli évjáratút 150.000-200.000 már ha találsz egyátalán mondván hogy majd felújítod... Nemsokára úgyis kötelező lesz a rendszám az 50-esre is na már most a regadót ki kell fizetni, forgalomba kell helyezni, (ha lehet egyátalán ehhez kellenek az eredeti okmányai, ha nincs akkor bukta csak forgalom elől elzárt területen használhatod), le kell vizsgáztatni(ha olyan állapotban van akkor költeni kell rá hogy átengedjék)és van pár plusz költség amit még így hirtelen nem is említettem és akkor még nem is kezdted el felújítani kopott alkatrészeket kicserélni. Pl. ha veszel egyet 150.000-ért plusz költségeket hozzáadod mindjárt 220.000-250.000-be fog neked kerülni és akkor jön az hogy új dugó szett+fúrás ha kell, csapágyak, szimeringek, tömítések, stb...stb... mindjárt kiderül hogy még drágább is mint ha 300.000-320.000-ért vettél volna egyet és arra csak ráülsz és mész...
Egy szó mint száz ha kicsit utána számolnának az emberek kiderülne hogy nem is olyan drága egy jó állapotú rendszámos 97-es dt 300.000-ért. Nem igazán érdemes rendszám nélkülit venni. Éppen a fent említett okok miatt. Az utána járásról meg sorban állásról nem is beszélve
Amúgy mindenki maga dönti el hogy milyet vesz mennyiért.
az én dt-m is eladó 180ba az adatlapomonh vannak képek akit érdekel írjon
Hello mindenkinek!
Egy jó barátomnak próbálok segíteni utángyártott gyújtáselektronikát találni a 97 -s 125-ös DT-hez! Ha vki tud segíteni azt igen megköszönném!
e-mail: acer16@citromail.hu
msn: a17dams@hotmail.com
nekem 17 volt a fúrás+prox dugó
3 a tömítésszett
15 felé a fag csapágyak skf szimmeringek
kipuffot festettem
többi jó volt
egy 100 ezres gépre hiába költ az ember másik 100pénzt max 150et ér
kínálni lehet a dt-ket 200felett de ennyiért épeszű ember nem vesz 15éves 2t motort
Még jó hogy lehet kapni...
A DT50-esek elég gyérek teljesítményben, egy jó S51-es Simson leveri őket bármikor. Nem ajánlom annyira.
A 80-asok lényegesen erősebbek.
adatlapomon is vanank képek
http://www.hasznaltauto.hu/2315269_yamaha_dt_199
4
akkor az 50esek nem nagyon mennek? azt tudom h a gyári 80 as dt-k elég jók.mutass képet a tiédről
hát vannak gyári nyolcvanasok is Azok is elég jók
az enyém is ilyen és eladó
helló most állok motorvásárlás előtt. nézegettem endurókat meg supermotokat. szerintem a yamaha dt lenne a legalkalmasabb választás. csak hát nem szeretnék új jogsit csinálni 125ösre mert 50esre már van, de azt hallottam h az 50es váltós motorok nem annyira mennek.nem tudom h ebből mi igaz és mi nem. a segítségeteket szeretném kérni
egerbe nem sok rendszámos DT-t láttam még:S vmi képet küldjé már vagy valami hátha beugrik....
ini nem teljesen van igazad mégis csak jobban megnézek egy olyan motort amire azt írják hogy felújítva az enyémet is úgy vettem yamaha szervízben újították a motorját 114.000 forint-ért korrekt számla is volt és elrakta a kicserélt alkatrészeket is szal szerintem érdemes megnézni az ilyen motorokat, (az igaz hogy a generál után szerintem megragadt neki az új dugó ami prox volt és visszarakta a régi kicseréltet de még a régivel is ment mint az atom 160ccm-es robikat aláztam simán ) Ja amúgy meg a full generál sem igazán jön ki max 50-ből és ma vettem gyári dugót gyűrűt csapszeget 25ropiért pár napja meg a 4 persely ami a himbarendszernél van és a lengővillánál meg a tűgörgő csapágyak olyan 28 körül volt és a többit még nem is említettem. Tudni illik porrá szedtem a gépem és csontra felújítom szó szerint az utolsó csavarig csak gyári alkatrészekkel! Lassan a vége felé járok most olyan 130.000 körül jár az elköltött forintok mennyisége, csináltam pár képet majd összevágok egy videót képekkel videókkal.
Hát ma haldoklik ez a fórum....Akkor gyakorlatba fektetem a derékszögelést.....az asszony is érdeklődik utána:)
Heló!Látom a társaság nem sokat változott(a régi motorosok mind itt vannak)...
Remélem Tomaschik még te is vagy...ugyanis lenne egy kérésem----Egerben van egy eladó kék/sárga rendszámos DT sztem 25-ös.Vmi 20-as szám volt kiírva rá de nem tudtam elolvasni. Ha látnád vagy tudod ki jó lenne ha vhogy tudnád nekem jelezni/értesíteni.Előre is köszi!(molnaradam14@freemail.hu vagy 06 30 601 57 70)