Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek ha esetleg érdekelne valakit van egy eladó DT-m 100000 ft-ért.A képen látható ha érdekel valakit hívjon 06 30 859 3551 125ccm új festés motorja érintetlen nem volt hozzányulva.
hát, én már csak ilyen pofátlan vevö vagyok, de nem kötelezö nekem mindent odaadni, ha nem adja otthagyom :P
Nem sok dolgot vettünk?
Van itthon most is kb. 10 motor, verhók, danuviák, DT-k, meg még szétszedve is pár. Meg mennyi átment már rajtunk.... Meg emellett a régi autók is bizgatnak, 1961-es Bogaram van, meg előtte 1000MB-s Skodából is átment pár rajtunk. Alkudtam én már eleget Alkudok én pofátlanul, csak nem hordom le az árut minden szarnak, csak egyszerűen megmondom a "csökkentett" összeget az eladónak, hogy ennyi van, nekem ennyit ér. Jó azért valamelyest alátámasztom az árcsökkentés okát, csak nem olyan pofátlan stílusban, mint ahogy jópáran csinálják.
vargaszabolcs@net.info.hu,06302692998,írd meg,hogy mit szeretnél cserélni és mire
a "centirozást" idézőjelben irtam,és a hajtókarra gondoltam vele,hogy nem kalapácssal kell beállítani a derékszöget,ha a hajtókar nincs derékszögben a főtengellyel akkor ott probléma van,és nem kalapácssal kell orvosolni.
Hol tudjuk megtárgyalni ezt a csere dolgot, hogy ne terheljök ezt a fórumot nem idevaló hsz ekkel?
mit mire cserélnél?az előzőre visszatérve,a derékszögelést("centirozást")hagyjuk meg a szakértőkre(főtengely felujjítókra)egy régebbi riga,simson,babetta stb-nél még megoldott volt az otthoni barkácsolás,ezek (nyugati motorok)viszont már preciziosabb szerkezetek,ezért normális szerszámokra és műszerekre van szűkség a beállításokhoz,nem egy "kalapácsnyélre"
no ilyen frissen dugózott, frissen felújított cuccokat kell kerülni igazán............
kell venni egy átlagos kinézetű, még beinduló gépet, és megcsinálni.
egy full generál max 50 lé meg max egy hét
külalakra meg annyit költ az ember amennyit akar
és lesz egy olyan gép amilyent szeretne az ember nem valami tajvani dugós akármi ami 3 ezer után kihal(hat)
250-300 ezerért is ugyanazt a szart árulják, csak 10 évvel fiatalabb. Ha kopog a motorja meg sem szabad venni. Én is olyat vettem aminek kopog mert azt hittem hogy a Dt-k ilyenek. Közbe mindegyik kivan. "Most cseréltem dugót"-ezt írják -----AHA................
De ha tényleg szar a gép akkor meg minek megvenni? Ha meg nem szar, és nem találsz ki rá semmit, akkor meg nem enged a vevő az árból . Látom még nem sok mindent vettél...De majd belejössz...Amúgy meg a leírtak alapján tényleg derékszög gondod van, nem árt mihamarabb kezelni, nehogy nagyobb gond legyen...
Nem kell lekukázni a vásárlásnál minden motort, autót, mégha esetleg az is. Én kifejezetten bunkóságnak tartom, amikor szidnak mindent pofátlanul....alku gyanánt. Én ha veszek bármit, megmondom legfeljebb a vevőnek, hogy van azért 1-2 hibája, gondolom ő is tisztában vele, és teszek egy ajánlatot, hogy ha gondolja ennyiért vinném, nekem ennyit ér meg. Ha adja adja, ha nem, még elmondom neki párszor, hogy golndolja azért meg, stb., meg otthagyom a számom. Ennyi. Nem hordom le minden szarnak a gépet.
azért kell hozzáértöt elvinni, lehetöleg olyat aki nem bátortalan és jol lekukázza
ha meg engednek az árbol ott kell hagyni találsz másikat
haverom 97es RMje 300ba kerül, sztem majd lassan dugozni kell, de amugy teljesen jo, mondjuk esztétikáját pár esés elintézte, de ha valaki elmenne 270-280ba sztem elvihetné...
amugy én tuti nem adnék egy majdnem 15 éves 125ösért 260 ezret... inkább 300ért egy 10 éves, még azt is soknak találom, mondjuk ebben az országban ezzel is el vannak szállva mint sok mással...
Egyelőre hozzá se szagoltam, tesóm járkál vele a városba, nem hagyta, hogy szétborítsam, de holnap szerintem megkisérlem. Szelephézagmérőm van, abban van tán 0.05-ös, ha azzal körbe "húzom" a dugót a hengerben az jó? Amúgy egyszer már régebben lehúztam a hengert, akkor volt a dugón egy kis elkenődési nyom az egyik oldalán, ahol a csapszegnek van a furat. Akkor egy kicsit ott megreszelgettem, meg smirgliztem a dugót, dehát annyit ért, mint szarnak a pofon.
kicsit off lesz , de Suzuki RMX 250 esről nem tudtok valami infokat? lehet le kéne cserélni a dt-t
Te ötszázat mondtál én háromszázat akkor megegyezek a négyszázzal.
ja amúgy én több endurot nem veszek max vmi 50eset városba szaladgálni vagy esetleg 250es 2t crossendurot:)
haver most vett 98asat 350be ráment még 150 és még a blokkhoz meg a kormánycsapágyhoz hozzá se nyúltunk.... nah mindegy amúgy msot énis átnéztem nem csak 1 pillantás sztem télleg felejtős 260ba már vannak 94esek szép állapotba:)
enél nem sokkal többért találhatsz rendszámost, érdemes inkább azt...
Tomaschik: sztem ne vegyél iylen régi gépet, mert ez még 90-nél is régebbi, a 90esnek nem ilyen a dizájnja, ráadásul töki nem éri meg még ráverni utána sok sok pénzt h mukodjon faszán, valszeg szarrá van már hajtva
inkább gyüjtögess és 250-300ért már lehet nagyon jo és nem olyan régi crossokat venni amikre azttán nem kell 100ezreket költeni
link ez esetleg? szerintem nem rossz...
ja nem a simsonról hanem az yzről :)
http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
srácok erről mi a véleményetek? tudom hogy rámegy vagy 150 hogy rendbe legyen de mi a véleményetek?
én 500at ajánlok legalább h bird ki és kiméld
Szia Skodi írjál már, mi történt a motorral? Epekedve várjuk, már 3 napja a fórum erről szól... Ne csigázz tovább minket!
Vasfarok te nagyon negatív vagy! Miből gondolod hogy akik naponta legalább 8-10 vagy annál is több hengert fúrnak, és a hozzá vitt túlméretes dugót illesztik a hengerbe, azok ekkora bakikat követnek el? Szerintem nekik már csukott szemmel is megy, mint neked a pisilés ennyi idősen... Bocs nem sértegetni akartalak
Valószínüleg ha kopott henger és a dugattyú lógása miatt következik be a felújítás, elvileg mondom elvileg nem megy el a hajtókar derékszögelése . De ha más gond miatt teszem fel megszorul, bármilyen okból, tűgörgőmérgezés stb..., akkor biztos elhajlik a hajtókar valamilyen irányba. Én minden egyes felújításnál ajánlanám ennek a szerintem kihagyhatatlan munkafázisnak az elvégzését, esetleges ellenőrzését. Ha valakinek a közelmúltban volt saját házilagos felújítása, érdemes a hengert visszaszedni, és ellenőrizni, mert sajna most én is ilyen cipőben járok, (felújítás-generál) és mondhatom borsosak az árak. Vegyük Skodi példáját, akinek van esélye a 2., generálra rövid idő alatt. Nem mindegy, hogy 3 ezret mész el a motorral nyögve, vagy 30 ezret könnyedén Elvileg a derékszögelés lényege: a dugattyú nem, vagy csak minimális mértékben érhet a hengerfalhoz.Szorulni semmiképpen sem szorulhat. A képen egy jól derékszögelt motor, szarrá kopott dugattyúja látható. A járatáshoz: lehet menni vele nem kell szétforgatni az agyát 12000-ig hanem 8 max 9000-ig... Úgy is ott adják le ezek a motorok a legnagyobb nyomatékot, utána már nem sok minden történik... Normál, használt motor sem szereti a full fordulatot. Ha valami nem jól sikerült felújításkor így is úgy is szétesik....