Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Parancsolj:
A gyűrűhézagnak a VÉGÉT, a két leg közelebbi pontját kell mérni, bele kell tenni a hengerbe a gyűrűt, és a két vége közé a hézagolót, azt csók.
Amikor meg van az1- 2 tized, akkor lehet a rögzítőcsap félvastagságát bereszelni.
Ennyire egyszerű.
Aki akarta,az előbb is értette.
A írásod,meg nem láttam,mert elkerülte a figyelmem.
Perzse, a hézagnak eleve másnak kell lenni, vizes vagy levegős henger esetén, ahogy besajtolt vagy al-fer henger esetén is, és gyűrűfajtánként is változik a méret.
hello!
van egy kis problémám, kis fordulaton le akar állni, meg furán jár a motor, egy darabig, mikor megyek vele egy kicsit akkor jó.előfordulhat hogy már túlságosan el van kopva a dugó, gyűrű?de akkor mér jár furán.
Faszomat hogy nem tudom normálisan be linkelni

irjátok utána a 93-at
Még egyszer a link.

http://www.hasznaltauto.hu/2335492_yamaha_dt_19
93
Eladó a motorom!

/A futott kilóméter az 36.000akart lenni /



http://www.hasznaltauto.hu/2335492_yamaha_
dt_1993
Ha valamit leírsz azt próbáld meg úgy tenni hogy más is értse. Minimum úgy ahogy én leírtam...Úgy vélem abból dolgozni is lehet. Ha nem megy ne okoskodj...
Akkor nekem is lenne pár kérdésem: Dt VS Pony Egy 125-ös dt-ben ugyanakkora hajtókar van mint a ponyban? Szerinted lefelé menetben hogy tudna eltörni, mikor kitámaszt? Bár képes eltörni a főtengelyt És hol törik el általában? A dugattyúcsap-szemnél mivel ott a leggyengébb....Miből gondolod hogy ez csak felfeléjövetnél következhet be?
A kompressziónál azért az égési végnyomás, egy PICIT nagyobb erőt fejt kia a hajtórúdra:)
Arról nem is beszélve, hogy a fordulat emelkedésével a munkavégzés által keltett terhelés közel állandó,míg a dugattyú gyorsulásából eredő sűlyerő a fordulatszám(asszem) négyzetével emelkedik.
Magyarán a hajtórúdra közel sem a munkavégzés fejti ki a legnagyobb erőt,hanem a dugattyú súlyereje, gyorsulása. Ezért van, hogy a hajtórudak szinte mindíg flfelé menetben elszakadnak, és nem lefelé a munkavégzés miatt eltörnek.
Itt nem a forduletszám a lényeg. A magas fordulatszámmal a kiegyensúlyozatlanság hiányával tehetsz egy erősebb motorban kárt . Viszont a kompresszió ami a hajtókarra terhelődik az mindkettőben ugyanakkora
A gyűrűhézagnak a VÉGÉN kell mérni,bele kell tenni a hengerbe, azt csók.
Amikor meg van z1- 2 tized, akkor lehet a rögzytőcsap félvastagságát bereszelni.
Ennyire egyszerű.
"picit hajlítani a hajtókaron.. ez elég vicces "
Mi ebben a vicces?
Századokról van szó,nem többről.
Az egyetlen dolog ami vicces, az a tudatlanság, ha nagy szájjal párosul.
A dugattyúgyűrű beillesztése: Sajnos a neten nem találtam rá..: A dugattyúgyűrűket a hengerbe illesztjük. A hengerben a hőtágulás miatt a gyűrűvégek között gyűrűhézagnak kell lenni. A gyűrűhézag általában a henger átmérőjének a 0,5%-a..... Akkor ha van, teszem fel egy 125-ös dt motorunk aminek a hengerátmérője 57mm, akkor a kapott érték:0.285 ezred a gyűrűvégek közötti hézag
Azért ezt ne hasonlítsuk már a DT-hez. A DT-nél a fordulat is kb. a duplája, meg a terhelés is jóval nagyobb. A hajtókart, főtengely felújításnál kiderékszögelik, az új értelemszerűen derékszög. Akkor meg menet közben minek?
Na most meg bátyám jelszavával léptem be. Ezt a szétszórtságot
Márhogy a henger a blokkra lehúzatva (hogy rendesen felfeküdjön). Félreérthető voltam bocsi.
Hát szerintem várjuk meg Skodi válaszát, hogy mire jutottak... Amúgy meg küldök referenciát hogy megpukkadjatok. Jah és ez is be lett derékszögelve mert valamikor tűgörgő mérgezést kapott. Csak a tudatlanok derékszög nélkül rakták össze ,oszt csodálkoztak hogy nem megy... Jah és a Ponynak generál után 50-55 km/h volt a vége
Lehet karburálási hiba is. Helytelen előgyújtás. Rossz minőségű olaj. Túl szorosra illesztett, rossz minőségű dugó. Derékszögelés miatt biztosan nem szorul meg.
Karika! A hézagmérőt akkor is körbe tudod húzni, ha a hajtókar kurvára nem derékszög! Az a hajtókar azért nem áll olyan fixen azon az alsó csapon
A régebbi 650-es Pegasoban Rotax blokk van, az újabban amelyik 660-as valóban Yamaha. Ugyan az mint az XT-ben. Nem rossz az a blokk, csak kicsit gyenge, viszont el megy 3,5l/100km-el is (injektornak köszönhetően).
Gyűrűhézagot nem számolunk ki! Azt a gyártó adja meg! 25-ös DT-nél kb. 2-3 tized.
Ezt a régi szakik úgy csinálták hogy: dugó gyűrűk nélkül, a henger hengerfej nélkül lehúzva! A hengerre olajat kentek és a főtengely forgatása közben figyelték, hogy egyenletesen keni-e az olajfilmet.
RE.: utána gyűrűt bele és megnézni mekkora a rés ha túl kicsike.............. De kérdem én mennyinek kell lenni a gyűrűhézagnak? Hogy számoljuk ki? Ha féloldalt sliccelt a gyűrű hogyan reszelsz utána? Konkrét adatokat kérünk!
jah srácok multkor hülyeséget mondtam az UJ XTZvel kapcsolatban, mert igaz h a Pegasoban is az a blokk van de nem Rotax hanem Yamaha :D nemtom az apriliások hogy nyelik ezt le... xDD viszont a motor olaszban készül
link Ezen az oldalon kedvedre olvasgathatsz ha érdekel a téma. Bár itt is találni hülyeséget de a lényeg nagyja itt van..