Igen elég a hengert levenni de a hengerfejet is vegyétek le! A dugattyú fent marad a hajtókaron gyűrűk nélkül, ráhúzod a hengert a dugattyúra,(nem kell lehúzni!) úgy hogy beilleszkedjen a helyére, és hézagmérőt dugsz a dugattyú és a hengerfal közé, függőlegesen a szoknyáig... Amilyen pont befér. Azért nem mondok méretet mert nem tudom milyen illesztéssel köszörülték. Általában 5 százados. Az hézagmérőn 0.05 .Körbe kell tudnod húzni a dugattyú mellett!Ha ez megy, akkor jó a derékszög. De szerintem biztos nem jó...A hajtókaron minimálisat kell hajtani arrafelé(ez evidens) amerre nagyobb a hézag... Sok sikert..
fúráskor elég sok hengert elrontanak.......... ferdén köszörülik és utána csak a szenvedés van vele
amikor megfúrták utána ki kell próbálni hogy a beolajozott dugó hogy mozog benne
saját súlyától szépen lassan át kell csúsznia, ha megáll szoros
utána gyűrűt bele és megnézni mekkora a rés ha túl kicsike melegben összeér
érdemesebb rendesebb dugót választani, ki tudja az olcsók milyen anyagból vannak
Újra szét kell szednetek és dugattyúgyűrűk nélkül be kell derékszögelnetek a motort. A dugattyú hozzáér a henger falához, és azért melegszik annyira fel, hogy megragad...Sajnos ha ez többször is bekövetkezett újbóli generálra lesz szükség, mivel a dugó anyaga felkenődik a hengerfalra,és a gyűrűk is leragadhatnak. Hát a tanulópénzt meg kell fizetni...
Lenne egy kis gondom tesóm levegős DT80-asával. Nevezetesen, hogy valszeg megszorul. Ha huzamosabb ideig, tartós emelkedőn megy motor, elkezd lassulni, csörögni a főtengely, majd szorulni, ha nagyon a végletekig gyilkolja az ember, be is blokkol a kerék akár. Eddig csak tesóm mondogatta mindig, de tegnap együtt motoroztunk a Bükkben, és motort cseréltünk, és hát igaza van....ebben a formában használhatatlan szinte ez a motor tartós hegymenetre. Erő van benne bőven, megy mint rakéta, de amikor kimelegszik.....egy Rigával otthagyom. Ilyen problémánk még nem volt motorral. Ja és tegnap annyira felfőtt, hogy a sötétben szó szerint izzott benne a gyertya, meg a menetjavító persely is, rendesen sárgán! A pipa is megolvadt. Soha nem láttam még ilyet. De pár perc pihentetés után lehűl, és megy tovább, mint a rakéta, mintha misem történt volna, amíg újra kinem melegszik, és elnem kezd szorulni. Mi a fene lehet a baja? Túl szorosra lenne fúrva? Az hozzá tartozik, hogy frissen van fúrva viszonylag, max. 1500 km lehet benne azóta, taiwani dugóval. Havernak (Sakoo) is ilyen a mocija, abban mondjuk sokkal kopottabb a dugó,de ugyanez a típus, meg erő sincs benne ennyi, de legalább nem szorul! Ja olajat kap eleget, 1:20-25-be keveri tesóm. Mondtak már olyat, hogy túl nagy az előgyújtás. Node ez tirisztoros gyújtás, mint az LC-é, állítani nem is lehet, meg megy jól, pöccröff, nemhinném, hogy ez lenne. Járt már valaki hasonlóan?
mint énis írtam nem azért csináltam mert kurva jó hanem mert unatkoztunk....meg azt pont nem vette a haver mikor ilyen 60akkal mentem át és a tetejétől kb. lefele 20 centi sár volt szval elég cinkes de majd csinálok normális videót is mikor nem csak beállok egy helyre és forgatom hanem eső után kanyarokba meg ilyenek
14 évesen egész más az értékrendje az embernek
anno mi is büszkék voltunk arra hogy a szimót fél év alatt széjjel nyírtuk és már a 3. túrmérete volt
most meg örülnék ha gyárias maradt volna.......
nah srácok fasza meghúztak forgalmin beis írták hogy M pont váltottam sávot és lemondtak az elsőbbségükről és átmentem a másik sávba és emiatt meghúztak:@meg ott ordibált velem a vizsgabiztos de nemsok kellett hogy lerugjam:@
Adja Isten hogy ha felnőtt leszel, legyen családod, gyereked, és akkor ezt az aggódós dolgot meg fogod érteni. 14 év hosszú idő.... Nem neked, hanem a szüleidnek akik ennyi ideig neveltek tanítottak és ez idő alatt azt nézték aggódva hogy mikor töröd el kezed-lábad és mikor rohanhatnak veled a traumára Arra nem is gondoltok hogy tán azért nem tudja elindítani, mert a szülők keze van az egészben? Ti leginkább annyival tartoztok nekik, hogy megbízzanak bennetek míg ők dolgoznak. Gondolom Kawa550 sem örülne neki hogy tudta nélkül a gyerekei motoroznának....Főleg ha ilyen zsiványok mint ti vagytok...
jah és nézd meg kawa fiait nemhiszem hogy idősebbek 12nél de simán motoroznak..... az más kérdés hogy pályán ottvan mellettük kawa de pályára énse megyek ki anélkül hogy nincs ott vki mert mivan ha eltöröm a kezem vagy lábam hogy megyek haza? szval ne kor alapján itélj
ne kor alapján itélt a gyereket 14 éves vagyok és gond nélkül motorozok... az más kérdés hogy motort veszek és aztse tudom hogy kell beindítani de na.....
Matyi a 13 az az életkorodat jelzi? Mert ha igen akkor én a helyedben nem indítgatnám szülői felügyelet hiányában a motort, nehogy baleset legyen belőle.. .Egy aggódó apuka.. Szerintem a faterod biztos fog segíteni ebben a kérdésben..
dióhéjban egy motor indítása:
1. megnézed üresben van-e(tudd tolni legalább egy métert)
2.kinyitod a benzincsapot
3. rúgsz 2-3-at (nem feltétlen szükséges de megkönnyíti a beindítást)
4. adsz a rendszernek áramot(gyújtáskapcsolónál a kulccsal), szivatót(karburátornál az a lemez fül)
5. határozottan rúgsz egyet a berúgó karon de azért ésszel ne törjön le a kar
láttál olyant aki ilyent csinált házilag?
vagyis úgy kérdezem akinek sikerült?
picit hajlítani a hajtókaron.. ez elég vicces
amikor megfúrták utána ki kell próbálni hogy a beolajozott dugó hogy mozog benne
saját súlyától szépen lassan át kell csúsznia, ha megáll szoros
utána gyűrűt bele és megnézni mekkora a rés ha túl kicsike melegben összeér
érdemesebb rendesebb dugót választani, ki tudja az olcsók milyen anyagból vannak
Lenne egy kis gondom tesóm levegős DT80-asával. Nevezetesen, hogy valszeg megszorul. Ha huzamosabb ideig, tartós emelkedőn megy motor, elkezd lassulni, csörögni a főtengely, majd szorulni, ha nagyon a végletekig gyilkolja az ember, be is blokkol a kerék akár. Eddig csak tesóm mondogatta mindig, de tegnap együtt motoroztunk a Bükkben, és motort cseréltünk, és hát igaza van....ebben a formában használhatatlan szinte ez a motor tartós hegymenetre. Erő van benne bőven, megy mint rakéta, de amikor kimelegszik.....egy Rigával otthagyom. Ilyen problémánk még nem volt motorral. Ja és tegnap annyira felfőtt, hogy a sötétben szó szerint izzott benne a gyertya, meg a menetjavító persely is, rendesen sárgán! A pipa is megolvadt. Soha nem láttam még ilyet. De pár perc pihentetés után lehűl, és megy tovább, mint a rakéta, mintha misem történt volna, amíg újra kinem melegszik, és elnem kezd szorulni. Mi a fene lehet a baja? Túl szorosra lenne fúrva? Az hozzá tartozik, hogy frissen van fúrva viszonylag, max. 1500 km lehet benne azóta, taiwani dugóval. Havernak (Sakoo) is ilyen a mocija, abban mondjuk sokkal kopottabb a dugó,de ugyanez a típus, meg erő sincs benne ennyi, de legalább nem szorul! Ja olajat kap eleget, 1:20-25-be keveri tesóm. Mondtak már olyat, hogy túl nagy az előgyújtás. Node ez tirisztoros gyújtás, mint az LC-é, állítani nem is lehet, meg megy jól, pöccröff, nemhinném, hogy ez lenne. Járt már valaki hasonlóan?
anno mi is büszkék voltunk arra hogy a szimót fél év alatt széjjel nyírtuk és már a 3. túrmérete volt
most meg örülnék ha gyárias maradt volna.......
http://sportmotor.hu/motoros_v...
szivató ki, gáz nélkül
benzincsap egész végig nyitva volt (másfél évig volt nálam)
1. megnézed üresben van-e(tudd tolni legalább egy métert)
2.kinyitod a benzincsapot
3. rúgsz 2-3-at (nem feltétlen szükséges de megkönnyíti a beindítást)
4. adsz a rendszernek áramot(gyújtáskapcsolónál a kulccsal), szivatót(karburátornál az a lemez fül)
5. határozottan rúgsz egyet a berúgó karon de azért ésszel ne törjön le a kar