Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok!
Lassan láncot és fogaskerekeket kell cserélnem a Dt-n. Szerintetek milyen érdemes venni?
Szia Kawa550 jól érzem hogy te most gúnyolódsz velem? Akkor nesze neked...
Ja! És a loctite igen is olcsóbb mint a gyári tömítések, kb 2000ft egy tubus, azzal kétszer összeraktam a négyhengeres kawámat.
Semmi gond elfogadom
Persze hogy újat rakok bele amúgy nem egy szerelő mondta az FBS pasztát de a LOCTITE-ot is emlegették. A lényeg hogy bírja a hőt és tömítsen ügyelve arra hogy ne rakjunk rá sokat nehogy eltömítse a vízrendszert.
Ez a karika gyerek tud valamit, halgassatok rá...
A hengerfejtömítést nem kenegetjük, nem p@na az, szárazon kell használni. A hengertalphoz már mehet a loctite(5920), és jó a blokkhoz, meg a kipuffogó csonkhoz is.
Síkoltatni nem az ott maradt szarok miatt kell, azt egy réz drót kefével is(mondom RÉZ hogy ne b@ssza össze az alu felületeket) le lehet szedni, viszont a hőterheléstől néha megvetemedhet a hengerfej, és nem fekszik fel rendesen, ezért van az hogy néha már pár száz km után megint gallyra megy. A síkoltatással kilőheted ezt a hibaforrást.
Nem beszélve arról hogy ha a mester keze kicsit megcsúszik és levesz egy két tizedet akkor az már tuning. (Kompresszió növelés! amit még a hengertalptömítés helyett használt, annál vékonyabb loctite is megfejel egy kicsit ) Ha nem vigyázol krosszmotor lesz vazze....
Ne haragudj hogy beleszólok, de inkább fogadd el az építő kritikát.... Az már régen rossz ha te a hengerfejtömítést FBS pasztával rakod fel. Maximum a hengertalp tömítést... De én oda is inkább hőálló Loctite pasztát ajánlanék. Nem olcsó mulatság bár úgy hallottam a hengerfejtömítés sem olcsó.! Ugye újat teszel fel minden egyes alkalommal? Mert a hengerfejtömítés csak egyszer használatos! Ha egyszer lehúztad összezömül felveszi a henger és a hengerfej formáját, és legközelebb már nem tudod összébb húzni...Az is lehet hogy nem pont ugyanúgy teszed fel(elmozdul..).Én a zsírt sem ajánlanám régen a tgk.-k tömítéseit kentük be ami klingeritből volt mert nagyon merev, és a zsírtól picit felpuhult, és összesült a hőtől a hengerfej fém részével. Ezek után tanácsos esztergályossal megnézetni, és Ő eldönti hogy le kell-e síkolni a hengerfejet. Mindenesetre én megnézetném vele a henger tetejét is. A Loctite pasztával csak a furatok körül kell bekenni (kb 1mm vékony csík körülötte vízterek stb..)nem vastagon az egész tömítést mint a sziloplaszttal Ha bármi kérdésetek van nyugodtan tegyétek fel, mindenkinek szívesen segítek...
Csak nem értem hogy mit kell síkoltatni tömítés cserénél amikor fogsz egy pengét tömítés csere előtt és lekapargatod a kokszot ami esetleg keletkezett ahol kifújt és rárakod FBS pasztával az új tömítést...
jaja, már néztem ott harkai tónál
Nekem is 80as Lc2-esbe kellene fesz.szab ha esetleg van valakinek eladó szóljon!
köszi a segítséget !
hello, ha 12 voltos a dt-d, és oylan fesszab megy bele amin 4 kivezetés van(fekete, fehér,sárga piros) akkor azt tudok adni, és ráadásul miskolci vagyok. nekem meg dt 80 levegőshöz kéne 6 voltos 1 lábas fesszab, mert nekem meg nagy fordulaton leesik ugy a fényerő,hogy nem látok, alapjáraton meg ugrál és akkor üti ki az égőket
mondom rotax, olyan van a Pegasoban télleg, amugy az apriliákban mindig is osztrák Rotax blokk volt
Köszönöm megpróbálok vigyázni rá.... Ezzel tényleg nem a földúton járok.. Itt van mindenkinek egy kis erotika ebben a fos időben....
minarelli blokk van benne
hát nekem pont 20 éves és megy
nem is kicsit
nem kötekedni akarok de a rotax az nem osztrák véletlenül?
tudom, az a blokk van benn mint a Pegasoban, Rotax nem tudom mi, de nagyon jol ki van egyenlitve azt olvastam és egyáltalán nem ráz, meg az egész gép elég kezesbárány, meg minöségi, ráadásul olcso is a kategoriában
csak az a kérdés h 20 év mulva fog e menni, mint sok sok régi tesoja :)
tényleg szép, csak a fényezésre vigyázz
új ténérében már a blokk sem japán........ bár ettől lehet jó
tiszta olasz az egész motor

az enyémben még az indexbúra is japán...........
szép a dt-d karika
neked most néztem h XTZ-d van, szoval Tenere? most néztem h az ujat dicsérik, bár, japánt nem sokat látják már azok a vasak :S kiváncsi vagyok h kibirnak e annyit amennyit a régiek
most ezt a kérdést átgondolhattad volna, de ha elolvasod akkor sztem egyértelmü, h sikban legyen 100 %osan a hengerfejtömités a hengerfejjel meg a hengerrel, de nem vagyok szerelö, majd talán egszer
meg a 4 csavart nyomatékkulccsal szokás meghuzni, gyári értékek szerint ugyanugy
ezeket a fos fém pakolásokat összeszerelés előtt meg kell zsírozni, akkor több esély van hogy nem fúj ki
kkovacs akkor a gázhúzó kellene majd.......
Miért is kell síkba köszörültetni?