Ismét problémám akadt a moccimmal! Feltöltöm hütövízzel teljesen a hütőt és a kiegyenlitő tartályt is beindítom ... húzgálom neki a gázt egy kicsit és kidolgozik valamennyi vizet utána megyek vagy 50 kilométert men kímélve és ismét alig van benne víz! a kiegyelítő tartályba rendesen bugyog de nem meleg . Szemtem nem hengerfejtömítés mert má volt és akkor olajos volt a kiegyenlítőt. -be a víz! Mi lehet a probléma ? Vízpumpa? ...?
Aki a múltkori sportkipuff projektemet esetleg komolyan vette, annak most szólok hogy a tartósság terén vannak még leküzdendő elemek.
Azóta csak itt a ház körül megyegettem vele, de ma volt egy kis időm, úgy hogy kapott egy kicsit a vas az arcára.
Megnéztem azt az ugratót motorral is, aztán addig tartott, hazafelé már lógó kipuffal jöttem, gyakorlatilag atomjaira hullott, minden elképzelhető helyen lötyög.
Nagyon kevés minden van már csak hozzá , matricában van hozzá 2 db Yamaha " GÉSA " szimbólum, egy yamaha versenyembléma arany színben , dupla yamaha felirat fehér háttérű csíkon , meg van egy k*rva fasza , fehér színű 18 x 20 as Dakar ábra matrica .
helló!Tudna nekem valaki segíteni?Sürgősen kéne Yamaha Dt 80 lcII típusú motorhoz alkatrész:hűtő idomok,berúgókar,és hátsó lábtartók!Elöre is köszönöm aki felhiv vagy felvesz msnre!
Na, végre találtam egy helyet elérhető közelségben ahol ugratni is lehet, vasfarok kolléga itt kipróbálhatja a képességeit. Harka és a lakópark között, a birkatelep mögött.
az mindig rá van irva a blokra hogy menyi olaj kel bele.
a szerelöm mondta hogy ezek a motorok ugy müködnek hogy a kuplung ér csak bele az olajba ahogy forog fölveszi,a kuplung fölött pedig 1 kis lemez lehuzza az olajat és az fojik át a váltora és a blok alján visza.
ezért szerinte jobb a motornak ha kicsit(!) töb olaj van benne, én nem értek anyira hozzá és ezért elhiszem neki
így néz ki újonnan, csak nem fehérek a betűk
bolti ár 40felé van párban, kiindulásképp legyen 20, aztán ki hogy tud alkudni
de lehet cserebere is zárt bukósisak 46-os cross csizma, térdvédő, értékegyeztetéssel
oldalán még megvannak a szőrök a gumin, az elején itt-ott még a közepén is látszik a helye
gyerekek ennyi volt a jó állapotú fasza erős dt-m
hazafelé egy erőteljes csattogás aztán egy csattanás és megállt de a kuplung már behúzva volt.
aztán 1-2 lerúgás kézzel még könnyen ment aztán megakadt
ilyenkor mi van nem tudom csak remélem nem a főtengely.
soha ilyet senkinek ,max annak aki el akarta lopni amíg horvátba voltunk.
Ismét problémám akadt a moccimmal! Feltöltöm hütövízzel teljesen a hütőt és a kiegyenlitő tartályt is beindítom ... húzgálom neki a gázt egy kicsit és kidolgozik valamennyi vizet utána megyek vagy 50 kilométert men kímélve és ismét alig van benne víz! a kiegyelítő tartályba rendesen bugyog de nem meleg . Szemtem nem hengerfejtömítés mert má volt és akkor olajos volt a kiegyenlítőt. -be a víz! Mi lehet a probléma ? Vízpumpa? ...?