Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pedig érdemes köszörültetni, kb 1000-1500 ft és akkor nem fogja kinyomni (olyan hamar)
enyém gyáril áttétellel 110 körül, talán kicsit többel mert nálam szarrá voltak kopva a lánckerekek meg a lánc is nyult mint a rétestésztaXD most 105 a gyári cuccokkal, a dobom más (az a hangon érzödik sztem kb, bár több 125ös DTvel még nem mentem) meg az áttételem 14/57
Vegyél fel msn-re sex-76@hotmail.com
a baj az hogy szivárog az olaj
3-4 dl olaj van még itthon felesleg megnézem de nem hiszem mert ha az olaj ilyen zavaros lenne mert elkevredett a vízzel azt érezném a váltásnál... nem? Síkoltatva egyébként még nálam nem volt a hengerfej ugyh lehet h tényleg ez lesz a gond!
Kicsit felpuccantva....
Bárhol...Elmész a motorosboltba és veszel, majd kivágod a régi alapján. Csak ne felejtsd el beolajozni
Sok sikert...
sziasztok lenne egy kérdésem yamaha dt 125 be hol lehet légszürő szivacsot rendelni?
Ez az én vasam 130 ezresért vettem. Előzmény: 200.000.-ft körül akartam én is venni '95 körüli 125-ös DT-t. Sokat megnéztem de sok le volt harcolva....de felújított Prox dugó meg minden . Inkább vettem '89-es valóban 27 Lovast nem pedig 15 Lovast..Ez legalább szép esztétikailag...És ha időközben meg kell csinálnom a motorját akkor sem lesz annyiba mintha fiatalabbat vettem volna. Ez legalább megy. Bár szutyok a motorja mert harmadikba nem áll egykerékre viszont végre 130-at tud....
hali,még
az ,áruk érdekelne
nemtom mi alapján választasz, engem a külseje nem érdekelt (akkor nem vettem volna meg ) de ha a hangja jo, nem csörög meg ilyenek, plusz nincs eltekeredve a váz, a futomüvek, felnik jok akkor már orási baj sztem nem lehet...
meg valljuk be a legtöbb ilyen 125ös kis enduro a fiataloknak van, akik általában tanulnak vele motorozni meg hajtják is mint az állat, szoval kapnak az élettöl :P amelyiken crossgumi van és közben hirdetik meg mondják h csak utcán használt azokat sztem kerüld, mert azok kapják a legtöbbet ;)
ha van felesleges olajad akkor kiprobálhatod, h leengeded az olajat, mert esetleg a vizpumpa szimeringed szar lehet és akkor viz átszivárog a blokkba, az olaj amit leengedsz elég undorito fos szinü lesz és nagyon zavaros
hengerfejtömitésnél meg ha csináljátok akkor sikba kell köszörültetni, ha az elmaradt amultkor amikor itad h volt már akkor lehet h megint a tömités szar
használtautó.hu de vigyázz mert sok a szar...
üdv mindenkinek !
nem tud nekem valaki egy jo dt-t ajánlani ? mert most akarok majd venni nemsokára és még nem találtam meg az igazit ! 125-s kellene ha lehet rendszámos mert ugye 2009 töl már minden motorra kell sajna :S szval : 125s dt-t rándszámos és max 220 000 ig ! ha valaki tudna egy jot nekem az vgyen fel msnre !
cimem: kiss.laci2@hotmail.com
mi a baja?
Lehetőleg sört, de ne gagyit....Heinekent vagy Gössert mást nem szeret:-))))
persze tudom a kiegyenlítő tartály hátul van 3 szintjelzéssel egy átlátszó műanyag tartály, a víz mozgását pedig levett kupaknál a hűtő radiátortetején láttam(ami elől van azon megy át a levegő menet közbe ami hűti a vizet)
Hello! Adott egy dt 125R típusú motor 1989-es évjárat. Hol lehetnek benne a folytások? Van egy tartály (a lánc oldalán a műanyag idom mögött) Ami egy csövön csatlakozik a vázba,mi lehet ez? És mit töltsek bele?Válaszokat előre is köszönöm!
Teljes mértékben igaza van a szerelőnek.
Nincs mit
ok.
De a félreértések elkerülése végett: ne keverjük a hűtőradiátort, és a kiegyenlítő tartályt.A kettő nem ugyanaz.
Akkor a vízpumpa jó mert mozog benne a víz mikor gázt húzok! Holnap majd megnézem ezt az üveges dolgot! Köszi a választ!
Én is ma cseréltem vizet, mert nem tudtam meddig bírja majd a fagyokat, biztos ami biztos, inkább csere.
Feltöltés után ellenörzés, a hűtő kupakjánál ha gázt húzok emelkedik meg örvénylik a víz, tehát működik a vízpumpa, buborék nincs tehát nem levegős a rendszer.
A kiegyenlítőben viszont semmi bugyogásnak nincs helye, ha van az azt jelenti hogy valahol levegő kerül a rendszerbe. Mivel a rendszer elvileg zárt kívülről nem kerülhet be levegő, szóval valószínű hogy mégis csak a hengerfej tömítésnél nyom bele.
Ha sehol nem látsz vízfolyásra utaló nyomokat, akkor töltsd fel, a kiegyenlítő túlfolyó csövét, ami eredetileg a blokk mögé van kivezetve ideiglenesen dugd bele egy két dekás üdítős palackba(a palackot egy darab dróttal vagy valamivel rögzítsd) aztán hajtsd meg a gépet. Ha ezután a palackban megtalálod az egyébként eltűnő vizet, akkor tuti hogy a hengerfej tömítés ment gallyra.
használ valaki ilyen gumit : Mitas E-09