kitakarítottam a karbit, meg a levegőszűrőt is, és igencsak jó lett, poros kavicsos úton rövid 1, 2 bőgáz, elforog, 3 bőgáz még mindig forog.nagyon tuti lett
1:
ezért van a benzincsap, mert ha kopott nem zár jól a tűszelep (mondjuk a dt-nek gumis a vége)
2:
trutyis benzintől lesz mindenféle lerakódásod nem mozog úgy benne semmi ahogy kellene
pár évente ajánlatos kimosogatni
3:
érdemes szűrőt beiktatni a tank és a karbi közé
ezek után már egész kevés esélyed van az elfolyó benzinre
nekem sem zárt jól a tűszelep mindig folyt a benzin amikor kitoltam, benzincsapot meg nem lehetett elzárni rendesen
a karbim leengedőjénél elkezdett ömleni a benzin.(a karbi aljából kijövő cső végén)semmit nem csináltam vele, nem állítottam semmit, a csavart meg sem bírom mozdítani, vagyis kifordul belőle a csavarhúzó.még szerencsém is volt hogy lapos a kerék és mentem felfújni mert amúgy észre sem vesze és kifolyik az összes benzinem.
mitől folyhat?
Csak mert én úgy tudtam hogy inkább biciklikhez gyárt cuccokat és láttam hogy motorhoz is árulják csak igazábol nem tudok sokat a márkáról gondolom hogy nem egy renthal de azért bírják a gyűrődést nem?
mennyiért vesztegetik?