Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem van egy olajpumpa, a 125 ös poweres dt ből, és teljesen megegyezik a levegős 80 asom pumpájával, ami meg olyan mint a vizes 80 as
szóval ugy fest abból nem volt sok, valószínüleg csak 1 fajta van.
szóval itt van nálam
06205720395
sakoo@chello.hu
kár, nem tudod sakoonak nincs
sztem tutira nem
légszi segítsen valaki.
még egy olyan kérdésem lenne, hogy a "95 Dt 125R olajpumpája megeggyezik a dt 80 lc2-esével?
előre is köszi
Volt, de valaki már elvitte, így nincs.
Hello!
A dugattyúba azért van JAPAN MODEL írva, mert az a gyári dugó amit japánban raktak bele A taiwan-i dugó ára 6-8000 ft között mozog. Javítson ki vki ha tévednék
Hali ! NEm tud vki hátsó felnit amin nnincs kitőrve a külő stb....?
Mert az enyébe kitőrt sorba 5 küllő
Esetleg kkovács neked látom van kereked azt menyiért adnád?
Erről a kommentről az apriliák jutnak az eszembe
Uhh faszán néz ki a dugattyú szóval az olasz dugattyúk felejtősek amúgy meteor a márkája :D Ha teljesítményben nincs eltérés az fasza akkor a havernak veszünk egyet. Amugy mennyiért vesztegetnek egy taiwani dugattyú szettet?
Az én dugattyúmba csak annyi van írva hogy "JAPAN MODEL" de semmi márkajelzés.
Így néz ki valakinek valami ötlete hogy milyen fajta?
Ha olasz, akkor jó nem lehet!
Teljesítményben nincs különbség. Tartósságban viszont annál inkább. Az én gépemben tajwani cucc van, 2000km van benne, de már nem a legcsendesebb. Most ezt ne úgy értsd, h kivan, nincs kompreasszió, meg lóg, csak nem olyan halk, mint amikor össze lett rakva. Egyébként jól megy, meg minden, de biztos nem bír ki annyit, mint egy prox. Szerintem nálam max. 7-8ezer kilómétert. Haverom most vett proxot, nem tudom, h mennyit bír ki, de sokkal drágább. A dugó talán kicsit nehezebb, és ugye kovácsolt, szóval látszik rajta, h nem tajwani minőség. Én azért döntöttem az olcsóbb megoldás mellett, mert ismerem magam, nincs kikímélve a gép, és ki tudja, h megál-el megint az olajszivattyúm. Akkor meg nem mindegy, h 5000ft-os dugót dobok el, vagy egy 15000ft-ost.
Terepen még a 60 is sok néha Amúgy szerintem olyan 100-120-at kéne tudnia
sziasztok!
még egy olyan kérdésem lenne, hogy a "95 Dt 125R olajpumpája megeggyezik a dt 80 lc2-esével?
előre is köszi
125-ös lc2es óra szerint kicsivel 90 felett emgy nekem, igaz tovább nem is hajtottam nagyon, de sok már nem lehet benne.az gáz ha csak ennyi?
CeFRex a Ts-em full gyári volt sokat nem csalhatott az órája mert havernak volt egy Jog robogója és neki 60-at mutatot az órája amikor elkezdtem elhagyni 6-ba csutka gázon.
Értem mondjuk én eléggé terepen használnám havernak van egy 250-es LTF-e és együtt nyomjuk terepen nem kis tempóval mondjuk tartós országútra nem megyek a dugó nem igazán érdekel csak a kompresszógyűrű amit hozzá adnak meg a zégerek ezek bírják?
És még egy kérdés a meteor dugattyúkról(olasz gyártmány) mit tudtok?
skodi neked nincs olyan gumid 125 ös höz ami a karbi és a légszüröház között van?
Hali ! NEm tud vki hátsó felnit amin nnincs kitőrve a külő stb....?
Mert az enyébe kitőrt sorba 5 küllő
Esetleg kkovács neked látom van kereked a mociba azt menyiért adnád?
(am amit tölled vetünk rezót a mukszik! )
Üdv! Akkor inkább hagyom így ahogy van,úgy látom nincs értelme vele szórakozni!
Egyetértek, arrol ne is beszéljük hogy a rezó mindig megégeti a lábam mert nincs rajta rács mint a gyárin...
Ja, és mellesleg ezért 30 ropit kének
én elkértem a sportkipu prototípust ugyhogy máma kiderül hogy jobb e
majd miután meg lesz oldva a "kipufftunung" akkor meg az a kérdés vetődik fel hogy miért is eszik a dt-m ilyen sokat

pl vett haver egy robogót (valami aprilia utánzatot) max sebessége 45 volt és alig evett 2 litert hosszútávon
megberhelték a kipuffot megy most majd 60al és eszik 3.5 litert
Az a Gianelli rezó egy rakás szar. Nekem is sajnos ilyen van az egyiken.....6.ikban szinte ki se lehet forgatni, 5.ben szoktam kicsutkázni, tény, hogy gyors vele, de ahogy írod ugyanilyen lomha is.
Vedd le próbaképp a hátsódobot cakkpakkk, és menj vele úgy egy karikát. Hangos lesz, de azért nem drasztikusan.Azért ne erősen lakott területen tedd. Ha érzel némi javulást, esetleg jobban harap, akkor érdemes "tuningolni". A hang ne tévesszen meg!
Hmm...Nekem Gianellivel 100-at megy de Babetta gyorsulás
Gyárival a szokásos 80-at