Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy titpikus DT km-óra hiba, hogy egy bizonyos ponttól nem nagyon, vagy csak nagyon nehezen megy tovább a mutató. Havernak 50-nél szokott megállni, másiknak 70-nél, de a fordulat még növekszik, tehát a km/h is, csak éppen az óra megáll. Nekem is olyan 75-80-nál elkezd lengedezni, és alig megy feljebb, holott még "gyorsul" a vas, és a fordszámmérő is bizonyítja ezt.
Nekem 10 ezer km-t mondtak a boltokban.....ha annyit tényleg elmegy, nemrossz.
De azért tartós kemény hegymenetre, terepezésre hosszútávon nem használnám, senem tartós országúti száguldásra. De átlagos körülmények között, megfelelő kenéssel szerintem kielégítő.
Az egyik 80-asomban ilyen van, meg tesóméban is, két haveroméban is, eddig nem akadt velük baj. Viszont levegős típusokban, kettőben is ,megszorulásra hajlamos, valószínűleg szar az anyaga, és a levegős nagyobb hőtágulásait nem bírja. De vizesbe nincs vele ilyen baj.
Még mindíg várnám a segítséget fontos lenne nagyon. A taiwani dugattyú, zéger, csapszeg komp. gyűrűk mennyit bír km-ben mielőtt cserélni kell, megy úgy a motor vele mint egy proxszal?
Hát nem tudom az én Lc2-es 80as.Dt-m 90et megy !
És nem vagyok kisdarab.
1szer lett furva.Gyári rezó.
Üd: Norbi
annyira azért nem halálpontos hogy csekket is küldjön a matricám alapján
Ozaki9
Annak 2 magyarázata lehet:
Gyári fojtás, esetleg beállítás probléma
Vagy nagyon ki van a gép...
Sokadjára van itt szó erről a dologról. 80as DT-től a 80 km/h jónak mondható, és ha hagyod így békén, akkor viszonylag sokat kibír. Namost ha veszel rá 'sportrezót', meg stb.-it, akkor azt éred el, h 3 literrel többet fogyaszt, megy 100-al, és 5000km-enként újíthatod. Szóval elégedj meg a 80-al, ez már így is a megengedett duplája! Ha töbet akarsz, vegyél nagyobbat.
Egyébként a mérőórák is tévednek ám, mint annak a rendje, 10-20%-ot úgy hazudnak, mint az állat! Egyedül a lézeres trafipax a pontos! Halálpontos!
pl nekem is annyit megy
Hát ez szerintem úgy lehet,hogy le van áttételezve,vagy nem a legjobb pazban van! Hallottam már olyat is,hogy 1eseknek a 125dt is 80-90et megy!
Számomra olyan hihetetlen hogy egy 80-as DT csak 70-nel megy. Nekem volt egy Suzuki TS-es 50ccm volt és az ment 70-et hogy van ez?
hogy érdemes-e azt nem tudom
azért egy 80astól sokat ne várj
nekem 70 volt a vége
igaz 2 személlyel (kb 200kg) is ennyi volt
Ezzel tisztába vagyok,nem is ez a lényeg...Csakhogy érdemes-e vele foglalkozni ér a valamit vagy sem?!
ha nem elég a 80 akkor ilyent vegyél:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
szomszédna
k ilyen van 140el tud menni vele

dt meg enduro nem sportmocika
Skodi:köszi a korábbi kérdésemre a választ! Egyébként most őszintén kinek mennyit megy a 80as dt?
Üdv! Olyan kérdésem lenne,van-e itt olyan,persze biztos van akinek 80as lc2-es dt van és lecserélte a gyári elvileg 80km/h ra folytott dobot egy másikra? Mit lehet tőle várni jobban húz,nagyobb a végsebessége? Azért kérdezem,hogy érdemes-e másikat csinálni,vagy venni?
írj neki:
dt cuccok
biztos van neki jó pár
1-2 ezer ft
Sziasztok!
légyszi mondana nekem valaki egy címet ahol olajpumpát tudok venni?
kb mekkora nagyságú tétel ez?
előre is köszi
Valaki nem tud Yamaha DT125r re bal oldali hűtőidomot? Sürgős lenne
OK, szerintem is...
Hello! Lc 2 dt 80ba mennyi olaj kell a blokkba?93-as
a 4t is jó bele csak az van itthon.
áhh hagyuk
Derbi telóm nincs, ha esetleg a DT bele is megy, a féktárcsát, és féknyerget nem tudod áttenni a Derbi-ről....tehát akkor az is kellene hozzá?
tesék nem értem lehet hogy roszul értelmesztem
És a telóhoz, ha stimmel is, honnan veszel féknyerget+tárcsát?
Van 80ccm dt teló, tárcsa, féknyereg minden kompletten.
Nincs valami haverodnak, dt-je hogy meg tudd nézni, lemérni, mert így elég nehéz lesz egyeztettni...
arra gondoltam hogy az egész teleszkóp szóval befogató minden és a része a befogatónak a nyak ban van benne a tengej a tengej annak az átmérőlye 23-25,6mm ig jó
lenne nekem a teleszkópon meg tárcsafék felfogató kéne


amugy nem acc el mert kéne derbi rabasához