Amúgy titpikus DT km-óra hiba, hogy egy bizonyos ponttól nem nagyon, vagy csak nagyon nehezen megy tovább a mutató. Havernak 50-nél szokott megállni, másiknak 70-nél, de a fordulat még növekszik, tehát a km/h is, csak éppen az óra megáll. Nekem is olyan 75-80-nál elkezd lengedezni, és alig megy feljebb, holott még "gyorsul" a vas, és a fordszámmérő is bizonyítja ezt.
Nekem 10 ezer km-t mondtak a boltokban.....ha annyit tényleg elmegy, nemrossz.
De azért tartós kemény hegymenetre, terepezésre hosszútávon nem használnám, senem tartós országúti száguldásra. De átlagos körülmények között, megfelelő kenéssel szerintem kielégítő.
Az egyik 80-asomban ilyen van, meg tesóméban is, két haveroméban is, eddig nem akadt velük baj. Viszont levegős típusokban, kettőben is ,megszorulásra hajlamos, valószínűleg szar az anyaga, és a levegős nagyobb hőtágulásait nem bírja. De vizesbe nincs vele ilyen baj.
Még mindíg várnám a segítséget fontos lenne nagyon. A taiwani dugattyú, zéger, csapszeg komp. gyűrűk mennyit bír km-ben mielőtt cserélni kell, megy úgy a motor vele mint egy proxszal?
Sokadjára van itt szó erről a dologról. 80as DT-től a 80 km/h jónak mondható, és ha hagyod így békén, akkor viszonylag sokat kibír. Namost ha veszel rá 'sportrezót', meg stb.-it, akkor azt éred el, h 3 literrel többet fogyaszt, megy 100-al, és 5000km-enként újíthatod. Szóval elégedj meg a 80-al, ez már így is a megengedett duplája! Ha töbet akarsz, vegyél nagyobbat.
Egyébként a mérőórák is tévednek ám, mint annak a rendje, 10-20%-ot úgy hazudnak, mint az állat! Egyedül a lézeres trafipax a pontos! Halálpontos!
Üdv! Olyan kérdésem lenne,van-e itt olyan,persze biztos van akinek 80as lc2-es dt van és lecserélte a gyári elvileg 80km/h ra folytott dobot egy másikra? Mit lehet tőle várni jobban húz,nagyobb a végsebessége? Azért kérdezem,hogy érdemes-e másikat csinálni,vagy venni?
És a telóhoz, ha stimmel is, honnan veszel féknyerget+tárcsát?
Van 80ccm dt teló, tárcsa, féknyereg minden kompletten.
Nincs valami haverodnak, dt-je hogy meg tudd nézni, lemérni, mert így elég nehéz lesz egyeztettni...
arra gondoltam hogy az egész teleszkóp szóval befogató minden és a része a befogatónak a nyak ban van benne a tengej a tengej annak az átmérőlye 23-25,6mm ig jó
lenne nekem a teleszkópon meg tárcsafék felfogató kéne
De azért tartós kemény hegymenetre, terepezésre hosszútávon nem használnám, senem tartós országúti száguldásra. De átlagos körülmények között, megfelelő kenéssel szerintem kielégítő.
Az egyik 80-asomban ilyen van, meg tesóméban is, két haveroméban is, eddig nem akadt velük baj. Viszont levegős típusokban, kettőben is ,megszorulásra hajlamos, valószínűleg szar az anyaga, és a levegős nagyobb hőtágulásait nem bírja. De vizesbe nincs vele ilyen baj.
És nem vagyok kisdarab.
1szer lett furva.Gyári rezó.
Üd: Norbi
Annak 2 magyarázata lehet:
Gyári fojtás, esetleg beállítás probléma
Vagy nagyon ki van a gép...
Egyébként a mérőórák is tévednek ám, mint annak a rendje, 10-20%-ot úgy hazudnak, mint az állat! Egyedül a lézeres trafipax a pontos! Halálpontos!
azért egy 80astól sokat ne várj
nekem 70 volt a vége
igaz 2 személlyel (kb 200kg) is ennyi volt
http://www.kepesmotor.hu/honda...
szomszédna
k ilyen van 140el tud menni vele
dt meg enduro nem sportmocika
dt cuccok
biztos van neki jó pár
1-2 ezer ft
légyszi mondana nekem valaki egy címet ahol olajpumpát tudok venni?
kb mekkora nagyságú tétel ez?
előre is köszi
a 4t is jó bele csak az van itthon.
Van 80ccm dt teló, tárcsa, féknyereg minden kompletten.
Nincs valami haverodnak, dt-je hogy meg tudd nézni, lemérni, mert így elég nehéz lesz egyeztettni...
lenne nekem a teleszkópon meg tárcsafék felfogató kéne
amugy nem acc el mert kéne derbi rabasához