Gondolom letörne a kezed, ha egy kicsit lejjeb kéne gögetned az oldalt, és megnézni ami ott van az orrod előtt mi?
Gyengébbek kedvéért mégegyszer:német dt oldal
Az oldalon belül a werkstatt/ tuning/ motocross esd résznél van fényképekkel méretekkel együtt.
annyi benzin elfolyna igen nagy tócsa volna alatta........
párologni meg nyitott tanksapkával sem fog sokat
szerintem meg van kopva azért kajál sokat
vagy nagyon téped neki
esetleg nem mér jól az óra
Unalmamban összedobtam egy sportkipuffot a német dt oldal útmutatója alapján.
Gondoltam, mielőtt kidobok többszáz( )forintot a rézkönyökökre meg csőre, előtte kipróbálom az itthoni ingyen anyagokkal, régi csővázas asztalláb, gázszivárgás jelző spré doboz stb.
A hangja fasza lett, talán még mintha egy kicsit jobban is harapna, bár lehet hogy csak a hangja miatt tűnik úgy.
Szóval majd megcsinálom rendesebben is de addig is fenn marad ez. Ha stahlschwanz kolléga egyszer erre jár, majd kipróbáljuk hogy jobb-e mint az eredeti.
az egész jó!szeretném ha enyém is a körül enne de mondom sztem inkább elfolyik valahól
vagy elpárolog vagy nem tom mert mindig olyan benzinszag van az egész motor körül meg minden szal nem tom
meg még egy kérdés h nektek kb mennyit eszik a 80-as dt?
mert én ahogy számolgattam 10 körül eszik a vas de szerintem inkább valahól elfolyik vagy elpárolog nem tom de ez lehetetlen számomra.köszi
lent kellene kezdeni
nekem párszor kiugrott a blokkban lévő karszerűség mert a 2 pálca között nem volt golyó
miután pótoltam be tudtam úgy állítani hogy kb 1/3 karhúzásra kezdett oldani félig behúzottan már kioldott teljesen
aztán lehet nem így kell......... de nekem így jött be
Gyengébbek kedvéért mégegyszer:német dt oldal
Az oldalon belül a werkstatt/ tuning/ motocross esd résznél van fényképekkel méretekkel együtt.
párologni meg nyitott tanksapkával sem fog sokat
szerintem meg van kopva azért kajál sokat
vagy nagyon téped neki
esetleg nem mér jól az óra
Gondoltam, mielőtt kidobok többszáz( )forintot a rézkönyökökre meg csőre, előtte kipróbálom az itthoni ingyen anyagokkal, régi csővázas asztalláb, gázszivárgás jelző spré doboz stb.
A hangja fasza lett, talán még mintha egy kicsit jobban is harapna, bár lehet hogy csak a hangja miatt tűnik úgy.
Szóval majd megcsinálom rendesebben is de addig is fenn marad ez. Ha stahlschwanz kolléga egyszer erre jár, majd kipróbáljuk hogy jobb-e mint az eredeti.
De változó kinek mennyit ér meg egy motor.
vagy elpárolog vagy nem tom mert mindig olyan benzinszag van az egész motor körül meg minden szal nem tom
mert én ahogy számolgattam 10 körül eszik a vas de szerintem inkább valahól elfolyik vagy elpárolog nem tom de ez lehetetlen számomra.köszi
jobb első idomot feketét 91-es dt 80-hoz nem tud vki?
előre is köszi csáó!
nekem párszor kiugrott a blokkban lévő karszerűség mert a 2 pálca között nem volt golyó
miután pótoltam be tudtam úgy állítani hogy kb 1/3 karhúzásra kezdett oldani félig behúzottan már kioldott teljesen
aztán lehet nem így kell......... de nekem így jött be
évjárat: 1986
27 LE
jó állapot ::))))