Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mögé állsz oszt' megemeled mintha hátulról....
Akkor már látod mennyi a lógása. A 20-30 szerintem sok, magasra kerül és billegni fog, könnyen feldöl.
Jahh közbe átgondoltam és télleg ez tünik jó megoldásnak, csak nem mai darab a gépem és nem tom ha még nyulnak a rugók akkor menyit ereszt. és menyire kéne még kinyomnia. De túlkép ha megmérem és megcsinyálom úgy hogy egy 20-30 centit kinyomjon akor tuti jónak kell lenie. Azért kel am csak mert hogy akor nem álna mindig a saját lábán (az az rugókon) és így közben nyúlnak ha fel van emelve, meg praktikusaban is tudom tárolni.
Hát mondjuk megméred egy collstokkal hogy mennyi a hasmagassága a motorodnak álló helyben(egyenesen nem támaszon) és rászámolsz úgy 6-7 centit.
Szevasztok! Kéne egy kis segítség, motoremelő bakot szeretnék csinálni házilag a 125-ös DT-R emhez , megvan hozá az anyagom meg minden. Egy gondom van :S nem tudom milyen magasnak kell lenie nyitott álapotba. Ha valakinek van ilyen bakja akor legyenszíves mérje meg nekem hogy milyen magas ez az eszköz nyitott álapotba. Vagy ha nincs senkinek akor valaki marmagasságot tudna mondani DT nek? Előre is köszi mindent.
hi all! segitsetek nekem lécci. kicsit összehajtogattam a kormányomat a dt-n, nem tudtok vmi nagyon fasza, nagyon erős kormányt?márkát, hol lehet kapni. köszi
exboy01@freemail.hu köszi nemtom a képet miért nem rakja ki lehet mert bmp formátumu
adj egy mailt átküldöm
Ups a kép
Nekem ezt írja ki amikor meg akarom nyitni
Hali!
a hajtókar meg a főtengely is a régi csak a dugó lett cserélve és a henger fúrva?
Hello!
Lenne 2 kérdésem, illetve az egyik inkább kérés. Ha tudjátok linkeljetek már be egy oldalt, ahonnan le tudom tölteni a yamaha dt 125r-nek a szervizkönyvét(repair manual). A másik, hogy mitől nyomja a vizet a motorom? szintén yamaha dt 125r, a vizpumpaszimering rendben van, a hengerfejtömítés meg vadi új. Köszi a segítséget
Szia!AZ enyém is eladó !
DT 125R '96 140-es henger sportdob,felújítás után rendszámozható 220-as iáron...
Ha érdekel mailben v msnen képet küldök,vagy motorom
állat
énis csináltam már ilyet,csak én megtömtem kőzetgyapottal a padlásról a csö és a hélyazat közötti részt.
sokkal mélyebb,teltebb lett a hangja,nem annyira fémes
dehát kinek mi tetszik
szevasztok, szükségem lenne gyári légszűrőházra és arra a gumira amivel a karbihoz(20-as) csatlakozik, valamint hűtőkiegyenlítő tartályra. A probléma viszont az, hogy tzr50 be kellene ami japán belpiacos, de dt50 blokkal szerelt, és nem tudom hogy kialakítása, formája ugyanolyan-e(mármint a légszűrőházé). Tzr fórumban nem tudok előbbre jutni mert ott mindenkinek új(abb) motorja van, amik olasz blokkosak.
légyszi tegyetek fel képet amin látszik a légszűrő kialakítása, meg esetleg a kiegyenlítőtartály.
Ja és ha tudtok biztosat, vagy alkatrészt, szóljatok pls.
ty
ricsi
Csak digit fényképezővel tudnék, de annak nem sok értelme van. Különben az eddigi surrogáshoz képest nagyon faxa, és mintha kicsit jobbna is harapna. De a 6000 körüli ütésszerüen érkező lépcső(ebben még nincs power ami kisimítaná a teljesitményt), még jobban érezhető, alul semmi aztán ha elkapta akkor még 3.-ikban is gázra eltekeri a seggét.
grat nagyon komoly lett...
lehet én is ráugrok a témára :D
tudsz majd feltenni egy vidit a hangról?
köszi
hali!köszi a tippeket a benzin folyással kapcsolatban.
észrevettem már h hól fólyt és meg is csináltam.
túl nagy volt az úszószint és a túlfolyón mindig kifolyt a kartbiból a benzin.meg h kevesebbet fogyasszon teljesen visszaraktam a tűt meg behangoltam hozzá a levegőt is most nagyon patent.mégegyszer köszi
amúgy azért is eszik kicsit többet mert most volt teljes motor generál:dugó,gyűrú,hajtókar,főtengely,szimeringek.
meg még egy két dolog tehát bejáratos és ilyenkor többet eszik azért.
meg ahopgy elnézem egész jó ez a dt-s fórum mert azér látom segítkeztek egymásnak amiben csak tudtok.
nah csáó
A kész cucc felszerelve.
A rögzítésén még lehet hogy csinosítok kicsit...
1. A kész összeszerelt cső.
2. A két 45 fokos könyök egy kis közdarabbal összeforrasztva jön a cső végére, aztán próba hogy passzol-e.
3. Rögzitőlemez, a nagy luk a vázhoz, a bilincs a dobra, a lemezt próbáld kicsit körivesre hajlítani, hogy körülölelje a dobot.
4. Hőálló fekete festék, és kész. Dt sportdob eladó! Irányár 10.000Ft!
Kipuff házilag:
anyag: 2db réz könyök(600ft), vékonyfalu vascső,üres festékes doboz.
1.Cső méretre vág, kifurkál, bilincsel beállitani meddig csusszon rá a dob.
2. nyomógomb körüli karima finoman lecsiszol(flex), maradék csavarhúzóval fogóval kijön, nálam al uk pont jó volt a csőhöz.
3. alsó felén a csönél kicsivel KISSEBB körben kifurkálni, a lukak közti részt csipőfogóval kivágni.
4. A csövet átdugod, ha ütni kell vigyázz hogy csak a peremén feküdjön fel, különben a tuloldalon behorpad a domború rész. A csövet közvetlenül a dobnál átfúrod és egy kis drótdarabot átdugva rögzíted hogy ne essen le.
nekem a szimón szivárgott a benzincsap gumija
az is meglátszott simán és nem fogyott a benzin észrevehetően
amúgy nekem is 10l felé eszegetett a dt
ha óvatosan húztam hosszútávon akkor 4l felé (kb 60as tempónál 6ezres fordulat környékén)
Nem öklömnyi nagyságú lyukra gondoltam
Az új ára 8e 5e-ért