a tábla alatt nem volt irva h meddig...és ez elég távol volt a táblátol...kb 2 km...szerintem nagyon gecik...a belesetek nagy része sztem ienekböl adodik...és kipakolják a táblákat...minden kis szar uton ezekbe botlik az ember...és nem fizetnek...nemtom akkor miért kell biztositast kötni! pénzlehuzás! oszt tarsamnak volt egy balesete...egy suzukis nem adott neki elsöbbséget...totalkár a motor...a suzukis sogora jött ki helyszinelni és bármien meglepö a biztosito nem fizet....
Hát eső után köpönyeg... Azért ezt tudhattad volna, hogy ha táblávan jelezve van a vadveszély, akkor nem fizetnek. Néhány kilmétert hazudnod kellett volna, és akkor már tejelnek is. Vagy nem!
Üdv mindenkinek! Ha ki van téve a vadakat jelzö tábla mindenki vegyen vissza; mert ma utöttem el egy nyulat...a motorom jobb oldalán hatavágta az idomokat; és a botztosito rekciopja ennyi volt: volt tábla; mondom volt; akkor nem fizetunk! Szánalmas ez az ország! A motorom jobb oldala romokba...ök meg elintézik egy táblával! Legyetek ovatosak!
nekünk csak homok van ott megy rendesen nem billeg szinte semmit
felénk alig van sár sajnos
ha ez csak eldől össze kell szedni magam hogy kerékre állítsam
tt lenne a legjobb terepre de azok drágák
crossozni meg valamelyik yz de azok még drágábbak
Terepre, erdőbe szerintem kifejezetten macerás lesz ez a nagy dög. Lehet van benne erő dögivel, de ezt tologatni, meg fordulgatni, sárból kinoszogatni, ha beleragadtál, meg egyenesben tartani, ha megdől....hát nem tudom. A DT is épp elég nehéznek tűnik sokszor. Nekem terepre erdőbe biztos nem kéne a DT-étől "nagyobb" vas, csak erősebb valamivel.
bitang egy gép ez az xt
kicsit mászkáltam egy letárcsázott búzaföldön de vigyázni kellett mert nagyon emelgette az elejét
2-3 ezer fordulaton is már nagyon húz
földutakon nagyon jó megy csak óvatosan megyek mert egy félig kopott enduro gumi van rajta cross jobb lenne
idén már nem ruházok be erre
olajat akarok cserélni meg pár apróságot meg kicsit kipofozni mert egyik oldalát megcsúsztatták
a dtvel azért bátrabb voltam. evvel újra kell tanulni szinte a motorozást
ez kurva szép, tetszenek a Ténérék csak télleg dögnehezek, inkább turázni valoak... Pakson van egy nagyon gyönyörüen megcsinált, sztem full gyári iszonyatosan gyönyörü hanggal, nagyon tetszik
majd fotózom ilyen volt újkorában
90 utáni nem látok évjáratot sehol rajta
elöl-hátul tárcsafék csak önindítós
240kiló önsúly szokni kell azért
elméletileg rendszámozható vannak olasz papírjai de ezen biztos nem lesz rendszám
ez igaz, bár nekem nem szeretik a DT-t annyira mert a nem tul gyári dobom miatt kissé crossos a hangja :D ma megmagyarázta nekem egyik csaj h a honda xr-el azért nem hasonlitanak egyáltalán mer az fekete és halk, az enyémtöl meg rázkodik az ablakuk
annak fúrás lesz a vége
sokan azt a fos tajvani dugót(vagy valami maszek akármit) tesznek bele felújításkor és eladják
majd 2000km és nullázódik
de ha van aki megméri a hengert akkor utána egyből kibukik a teendő
Köszönöm a válaszokat, majd megnézem, úgy ahogy mondod.
Lenne azért még 1 kérdésem: nem tudtok-e valmai olyan boltot a neten, ahol elfogadható áron van alkatrész?
Előre is köszönöm.
1995_Yamaha DT 125R
esetleg írnál típust akkor szerintem lenne pontosabb válasz
meg tudná nekem valaki mondani, hogy mekkorák a gyári lánckerekek(első-hátsó) és a lánc?
a választ előre is köszönöm
felénk alig van sár sajnos
ha ez csak eldől össze kell szedni magam hogy kerékre állítsam
tt lenne a legjobb terepre de azok drágák
crossozni meg valamelyik yz de azok még drágábbak
kicsit mászkáltam egy letárcsázott búzaföldön de vigyázni kellett mert nagyon emelgette az elejét
2-3 ezer fordulaton is már nagyon húz
földutakon nagyon jó megy csak óvatosan megyek mert egy félig kopott enduro gumi van rajta cross jobb lenne
idén már nem ruházok be erre
olajat akarok cserélni meg pár apróságot meg kicsit kipofozni mert egyik oldalát megcsúsztatták
a dtvel azért bátrabb voltam. evvel újra kell tanulni szinte a motorozást
Nem tud valaki DT125-re kipufogó dobot?
Mindegy hogy gyári vagy nem, csak rámenjen!
valami pusztítót
még szivatóval sem füstöl szinte semmit
ilyen volt újkorában
90 utáni nem látok évjáratot sehol rajta
elöl-hátul tárcsafék csak önindítós
240kiló önsúly szokni kell azért
elméletileg rendszámozható vannak olasz papírjai de ezen biztos nem lesz rendszám
innen rendeltem már
max 2nap és itt van a cucc
1200körüli a futárdíj
sokan azt a fos tajvani dugót(vagy valami maszek akármit) tesznek bele felújításkor és eladják
majd 2000km és nullázódik
de ha van aki megméri a hengert akkor utána egyből kibukik a teendő
Lenne azért még 1 kérdésem: nem tudtok-e valmai olyan boltot a neten, ahol elfogadható áron van alkatrész?
Előre is köszönöm.