Szia ha jól látom ez egy síktolattyús karburátor...A te csavarod a benzin-levegő keverék állítója. Csak akkor busztast ha problémád van vele-látom valaki rendesen szétbarmolta . A kivételével szerintem ne próbálkozzál mert aluból nehezen fog kijönni. Csak fúróval! És ha egy mód van rá ne ütögesd ha nem akarsz új karbit venni! JÓTANÁCS MINDENKINEK ! Ha a keveréken állítani szeretnétek és nem sűrűn van állítgatva a karbi, a csavart tekergetni kell oda-vissza negyed fordulatokat...Majd mindig picivel többet, ez eredményhez vezet, és talán nem gyalázzátok szét a fejét...Némi csavarlazító használata nem árt...Hajrá fiatalság..
enyémen valami olasz karbi van
kezdésnek fuj rá 1 kilo csavarlazitot finoman ütögesd és akor hátha, de pontosan nem látom hogy mi hogy van meg nem is vagyok nagy szerelö
de mért akarod kiszedni? alapjáratot akarsz állitani?
Üdv. Szerintem az NGK gyertyádnak az a baja hogy nem a Japánok hanem a Franciák gyártották. Haverom is vett egyet ami francia gyártmány egy hétig sem ment vele míg másik havernak meg hónapok óta megy az NGK-val mert az Japán gyertya. Szerintem ha gyertyát veszel bele akkor nézd meg hogy japán vagy francia gyártmány én legközelebb tuti így csinálom.
Köszönöm a választ. Erre gondoltam én is, de így már nyugodtabb vagyok.
Levettem a csövet és rögtön hallani ahogy a karbi levegőt szív be csak nem tudtam
hogy gáz nélkül a szivattyú enged-e át olajat.
Hello mindenkinek! van egy problémám, a 125-ös dt-men az alapjárat állító csavar végéről lement a vájat és nem lehet tekerni csavarhúzóval hogy lehet azt kioperálni, vagy inkább a szervíz?
Gyuszi megcsináltam.De nem jó!
Kértem fatertól segítséget,lerázott annyival hogy neki nincs ilyen mérőeszköze...rákoppintott 2-őt és azt mondta hogy próbáljam meg így.Nem tom pontosan mennyire ütötte össze (a csiszolópapír épphogy közéfért)megtisztítottam lecsiszoltam(egy NGK gyertyáról van szó)és semmi...még csak megsem pöffent.
De most egy Bosh Super gyertya van benne 7-es hőfokú már vagy egy hete bírja...szerintetek vegyek belőle még vagy 2-őt és bízzak abban hogy talán ezekkel menni fog?
Majd holnap teszek fel képeket a gyertyákról.
Segítsetek légyszi...
Alapjáraton a karburátorból a vákum szívja fel az olajat...Ha nem hiszed vedd le a karbiról a csövet(olajzócső) és érintsd a csonkhoz hogy legyen pici rés...
Sziasztok 125-ös Dt-hez keresek bal oldali ülés alatti idomot. Az évjárat '88-'94? Egyhűtős elöl tárcsa hátul dobfékes..Nézzetekkörbe a sufniban. Előre is köszike..A számom:20-3308-392
a lámpa csak annyit tud hogy az olajtartályban nézi az olajszintet, nekem akkor szokott villogni ha már kevesebb van benne, és lötyög, nem éri el az érzékelőt a szint (mondjuk dombon le/fel, erősebb fékezés stb)
ha valakinek van okosabb 5lete...
enyém jó állapotú (már)
de homokban eléggé melegszik
a gagyibb hengerfejtömítést 1 nap alatt kifingattam
mostani bírja még.......
meg ha nagy a homok nem megy olyan jól 3.ban meg nem ajánlatos messzire menni
1996-os DT-hez keresek gyújtás elektronikát, CDI-t /3RM-00 CDI/
Ha valakinek lenne jópénzért megvenném.