Hello!
Van egy YAMAHA DT-m, 125 cm3, poweres, membrános, gyári blokkal, amit most vettem.
Alacsony fordulaton, alapjáraton, 3500-as fordulatig ad egy kellemetlenül zörgő hangot, ami a henger felől hallatszik.
A lendkereket forgatva nem tapasztalható kotyogás, van-e valakinek tippje, hogy mi lehet?
Válaszokat előre is köszönöm!
egnem augusztus 1-én jelentettek fel tavaly, aláirtma a papirt is, elismertem, de mivel itélkezési vagy mlyen szünet van augusztusban ezért csak szeptember közepe fele jött meg az idézés
Hello.
Az lenne a kérdésem hogy ha megbuntetett a rendőr akkor a papírt mikor küldik házhoz? 2 héten belül?
Ha igen akkor a két hét mitől számítva a buntetés napjától,vagy a buntetési papír beérkezése a rendőrségre?
Aki tudja az segítsen.
mostan miééééééé?
robogó igenis motor, zúg mint a fene meg füstöl
pöcsről nem tudok mit mondani, mert nekünk asszonynak volt pár hónapig, utánna visszaállt inkább biciglizni
Olvasni tudsz veréb?
Ez itt a svájci forgalmi az üzembehelyezés időpontjával, ettől az évtől már tárcsafékkel és powerral készültek,szal ha a tiéd 2 évvel fiatalabb, akkor még a papirjai sincsenek rendben.
Robogósok.... Aki olyan szerkezettel motorozik, amire összezárt térdekkel kell ráülni mint a klozetra vagy a konyhai stokedlira, annak nyilvánvalóan hiányoznak a tökei, és puha a pöcse.
Egy gyerek mesélte őt egyszer megállították a rendőrök hozzáteszem 125-ös DT-je van (rendszám nélkül persze) telematricázva 50-es feliratokkal, blokkba átütve 49-re, szóval ő nagyon mondta a rendőrnek, hogy 50-es a motor a rendőr persze nem hitte el már be akarta diktálni a CB-n a vázszámot(vagy motorszámot :D) mire a gyerek: hogy de nézze már meg a blokkon is 49 van. És a rendőr elengedte... Most vagy elhitte vagy nem de ha nincs átütve 49-re akkor télleg nincs semmi esély 50-esnek mondani a motort...:S
Szerintem ha rendszámnélkül akarod, akkor 80-as legyen! 125-öst sok rendőr ismeri, meg azért azt már tényleg nagymérvű pofátlanság 50-esnek gúnyolni. Tiszteletlenség. Ereje egy rendes 80-asnak is van bő elég, ha utazóban elég az 50-60 kényelmesen, gurulva. 80-90 meg tőgázon, ha tele vagy ideggel
80-ast felejtsd el, a 125 pont jó kezdőnek, ha az első pár napban tisztelettel közelítesz, akkor egy hét alatt megszokod.
A többi megállapítás nagyjából stimmel.
150-ért nem kapsz használható műszakis gépet.
Gondolkodom egy 125-ös Dt vásárlásán csakhát még nem volt saját mocim és szerintetek egy 125-ös Dt erős lenne kezdő motornak? Persze motoroztam már amióta megvan a jogsim, 2 éve (meghát előtte is ), de csak tesóm robogóival mászkáltam suliba. De amikor haverom megkapta karácsonyra a Dt-jét és kipróbáltam, akkor könnybelábadt a szemem (az én szüleim mért nem ilyen pénzesek? ) Na hát azóta is gyűjtök egy mocira, (persze nem sok sikerrel ) és most azelőtt a kérdés előtt állok, hogy milyen gépet vegyek kezdésnek. A Dt mellett esett a választásom, mert nagyon megtettszett és sok jót is olvastam róla, meghát elég gyakori típus és az alkatrész ellátottság is elég jó nála, ami szerintem egy elég jó szempont. Haver 125-ösét kipróbáltam, de elég lightosan mentem vele mert nekem elég erős volt, de ő azt mondta hamar meg lehet szokni. Gondolkoztam 80-ason is de egy fél év után meg már lehet hogy gyengusz lenne.
Valaki járt már hasonló cipőben? Ja és szerintetek kb.150 rugó fedne egy jó állapotú Dt-t?
Ha valaki átrágta volna magát az irományomon és hajlandó lenne hozzászólni, azt megköszönném. Segíts egy leendő Dt tulajon
olyan problémám lenne, hogy a hátsóféknél a munkahenger(ami a fékbetétet rányomja a tárcsára, nem tudom hogy igy hivják-e) ha behúzom a féket nem nagyon akar visszamenni(nem teljesen satuzza le, hanem csak egy kicsit fog), ha szétszedem vissza lehet erőszakolni, utána amig ujra be nem húzom a féket addig jo.
alapjáraton kis fordulaton lehetett hallani
kb 0.5mm lógott a dugó benne