Jaj lovasn várom a képeket a lámpáról de ide is fel dobhatod őket fasza minőségű legyen pls Asszem ha jól emlékszem akkor pöttyös volt a búra amikor néztem az valami hiba rajta vagy csak a fénykép?
Sziasztok!
Valaki nem tudna nekem egy oldalt vagy helyet, ahol olcsó kuplung lamellákhoz jutok
Esetleg egy olyan rajzot vagy mit ahol a motor vezetékelése van?
ugratni, pályázni nem kell a DT-vel, meg ha amugy vigyázol rá sokáig birja
inkább városi enduro gyárilag, se az ereje se a futomüve nem terepre termett (de azért lehet vele:P)
Azt szeretném kérdezni,h milyen mocit vegyek
nemrég raktam le az A kor és nem tom h milyen mocit vegyek(enduro)
az elözö mocim egy versenyenduro volt(50 es) az erös volt(viszonylag),a futómüve első osztályú volt, 2-3 m magas dombokról ugrattam és meg sem kottyant neki
A mostani mocit amit venni akarok azt is hasonloan terepezésre IS meg városban szaladgálásra szeretném használni de lovém az nincs olyan sok max 280 000 ft os mocit tudnék venni, de tudomásom szerint olyan mocit amivel lehet krossozni is és VAN FORGALMIJA is ennyi pénzért nem adnak.
most nem tom h vegyek megint egy 50 es versenyenduro vagy egy pl egy yamaha dt(FORGALMIS)
ha a membránból felfelé kijövőre gondolsz ami egy tartályba vezet, akkor az a vákuumtartály csöve, van is a működési elvéről egy kép amit kawa kolléga újabban már kb hetente linkelget be, picit olvass vissza
kawa márcsak nem szereti az oil pumpokat ,de az én olajtarályomat elnézve egészen faszául fogy belőle biztos nem rossz, de a keverékkenésből baj sosem lehet ha az megvan nem lesz gáz
Vékony csőböl nem sok van, speciel 2 amik az olajpumpához mennek.
Az 1 jön az olaj a tartályból, a 2 megy a karbiba.
Nálam azért nem megy, mert egy általam nagyrabecsült(sajnos már megboldogult) motorszerelő/krosszversenyző barátom szerint a 20 éves olajpumpák arra valók, hogy kikössük őket, mert akkor biztos nem csinálnak bajt.
Így a vásárlás másnapján egy csípőfogóval megoldottam a kérdést, és sima 30-as keverékkel használom. A gyertya hibátlan őzbarna színű, a moci pöccre indul, és tuti hogy mindíg akap elég olajat, ami a pumpánál már nam annyira biztos. Persze ha akarod bekötheted, összecserélni nem lehet mert nem egyforma a csövek mérete.
Köszönöm a fotókat kawa igazából az lenne a problémám hogy vannak rajt kis vékony csövek illetve lennének ha lennének és a csonkokból nem vágom hogy melyik micsoda de egy sincs meg és a képekről mondom lelesem . De annyira nem látom át. szóval ha van egy pár szabad perced tudnál valahogy segíteni rajz leírás vagy valami? köszönöm!
valaki komplett motort hirdetett 50ért
igaz be volt állva
leveszed az elejét többit eladod szerintem max 10 be lesz az eleje
ha szerencséd van ingyen............
de egy darabig lesz benne némi pénzed
Valaki nem tudna nekem egy oldalt vagy helyet, ahol olcsó kuplung lamellákhoz jutok
Esetleg egy olyan rajzot vagy mit ahol a motor vezetékelése van?
Köszönettel
Darknox
inkább városi enduro gyárilag, se az ereje se a futomüve nem terepre termett (de azért lehet vele:P)
Azt szeretném kérdezni,h milyen mocit vegyek
nemrég raktam le az A kor és nem tom h milyen mocit vegyek(enduro)
az elözö mocim egy versenyenduro volt(50 es) az erös volt(viszonylag),a futómüve első osztályú volt, 2-3 m magas dombokról ugrattam és meg sem kottyant neki
A mostani mocit amit venni akarok azt is hasonloan terepezésre IS meg városban szaladgálásra szeretném használni de lovém az nincs olyan sok max 280 000 ft os mocit tudnék venni, de tudomásom szerint olyan mocit amivel lehet krossozni is és VAN FORGALMIJA is ennyi pénzért nem adnak.
most nem tom h vegyek megint egy 50 es versenyenduro vagy egy pl egy yamaha dt(FORGALMIS)
Vagy regelj itt be: http://www.freeweb.hu/dtclub/i...
Küldd el légyszíves a tel számodat a köv. emailre - a múltkor elfelejtettem elmenteni. Felhívlak és egyeztetünk.
fazkas@freemail.hu
Működő motorról lett levéve, jó. - viheted.
Címet, részleteket e-mail ben.
láttam vaterán hirdeted a fékmunkahengert. Az enyém teljesen elszállt. Jó állapotban van a dugattyús része?
Ha 7000-ér odaadod akár még ma este is elugrok érte Budafokra.
Az 1 jön az olaj a tartályból, a 2 megy a karbiba.
Nálam azért nem megy, mert egy általam nagyrabecsült(sajnos már megboldogult) motorszerelő/krosszversenyző barátom szerint a 20 éves olajpumpák arra valók, hogy kikössük őket, mert akkor biztos nem csinálnak bajt.
Így a vásárlás másnapján egy csípőfogóval megoldottam a kérdést, és sima 30-as keverékkel használom. A gyertya hibátlan őzbarna színű, a moci pöccre indul, és tuti hogy mindíg akap elég olajat, ami a pumpánál már nam annyira biztos. Persze ha akarod bekötheted, összecserélni nem lehet mert nem egyforma a csövek mérete.
Itt van egy kormány 80cm széles, 22mm átmérő, Dt méret.
4e ft.
igaz be volt állva
leveszed az elejét többit eladod szerintem max 10 be lesz az eleje
ha szerencséd van ingyen............
de egy darabig lesz benne némi pénzed