Jó kis oldal, és e szerint tuti van elektronikus folytás, mert konkrét leirást adnak képekkel a "kidugaszolásról"(entdrosselung).
Ha valaki kiváncsi rá a képekkel még nyelvtudás nélkül is kihámozhatja a lényeget. Fent-werkstatt-aztán jobboldalt-entdrosselung-majd megint jobboldalt elektronische drossel I-II-III, három különböző variációban.
Az oldal szerint egyébbként a nyitott változat max 24 le. , ez szerintem reális.
Nem tudjuk hány lóerős a DT125, tippek vannak: 20-28LE között tippelgetünk. Pontos adatot a futópadon tudnánk mérni..
Ui.:Ha ezt valaki mégegyszer megkézdezi (esetleg kipufogó, tuninghenger, hol van fojtás, stb...), biztos h jelentkezek moderátornak, és rendet rakok én itt a DT-fórumon! Kezd már kicsit uncsi lenni!
érdeklődni szeretnék hogy a fék és kuplung kar-t mennyibe adod?