Nekem van olyan motorom, nem értek hozzá de megpróbálok segíteni, viszont van egy úriember akinek szintén olyan a motorja az azér ugytünik van hozzá érzése
3.500 ft-t írt a pink motornál ..Csak lamella kell mert az enyémben a gyári van és 42.000 km után most elkopott és a motor magasabb fordulatszámon(5500 rpm) elengedi és üresbe forog míg vissza nem esik a fordulat...Most olyan mintha megint bejáratós lenne
mármint lamellacsere?
az max 5 rongy a pinknél
meg 2 óra meló
meg egy olajcsere, ha már úgy is leengeded........
komplett kuplungszerkezet biztos húzós új árban, bontottat kell venni annak meg 90% hogy hangja lesz
nekem is van kuplung annak is van némi visítása
És végre megvettem A GÉP-et .... Igaz már 2 hete megvan csak eddig nemvolt gépem de megígértem h szólok ha meglessz! képek az adatlapomon, videót is tervezünk csak türelem
eltekersz egy bontóba 2 doboz sörrel
elhozol egy wartbug spirált
kiveszed a belső részét
az egyik vége tuti jó a másikat levágod (én hegesztővel olvasztottam le mert így tuti nem rojtosodik szét)
a levágott rész picit megköszörülni, de csak épp oda kell nyomni nem fontos a négyszög metszet
beolajozod és összetolod a régi burokkal
óráról simán letekered
a lenti résznél leszeded az olajpumpa "deknit" majd ahol belemegy a spirál ott van 2 csavar
a külsőt kiveszed majd egy vízpumpa fogóval megfogod a spirál alsó részét megmozgatod és kihúzod
de ha kijön a belső rész akkor ki sem kell venni de általában nem jön ki ha csak nem ilyen házi mint amit leírtam
hát nekem 1. tárcsa kellene, kormány(ha nem túl görbe), kézvédő,kuplung/fékkar, fordulat/ km spirál, akkor a hátsó felni is érdekelne esetleg a gumival együtt, ha van bal oldali dekni akkor talán azis... szóval jópár kép kellene róla :)
Nincs véletlenül valakinek 83as DT 125 lc- je lenne egy pár kérdésem amiben nagyon örülnék ha tudna valaki segíteni! Előre is köszönöm.
3500ft lamella meg 1200 a futár........
az max 5 rongy a pinknél
meg 2 óra meló
meg egy olajcsere, ha már úgy is leengeded........
komplett kuplungszerkezet biztos húzós új árban, bontottat kell venni annak meg 90% hogy hangja lesz
nekem is van kuplung annak is van némi visítása
elhozol egy wartbug spirált
kiveszed a belső részét
az egyik vége tuti jó a másikat levágod (én hegesztővel olvasztottam le mert így tuti nem rojtosodik szét)
a levágott rész picit megköszörülni, de csak épp oda kell nyomni nem fontos a négyszög metszet
beolajozod és összetolod a régi burokkal
óráról simán letekered
a lenti résznél leszeded az olajpumpa "deknit" majd ahol belemegy a spirál ott van 2 csavar
a külsőt kiveszed majd egy vízpumpa fogóval megfogod a spirál alsó részét megmozgatod és kihúzod
de ha kijön a belső rész akkor ki sem kell venni de általában nem jön ki ha csak nem ilyen házi mint amit leírtam
amúgy hány mm-s, ill mekkora benne a főfúvóka?