megfogod és kihúzod a spirált a műanyag csövéből:D
majd elviszed valahova ahol csinálnak, hogy lássák mekkora kell, persze számoltasd rá a letört részt is (---google), ha kész akkor pedig visszadugod és annyi
Letört a vége ami a müszerfalba megy bele (a spirál része). De lehet hogy már nincs meg a letört rész. Cserélni nem tudod hogy kell? Úgy nézem az olajpumpa deknit mindenképp le kell szedni.
hali, engem a karbi érdekelne valszeg. Mennyibe adod, ill mik a paraméterei? Rámenne az 50-es membránjára?
ja és merre laksz, hogy mennyit kell érted utazni:D
ricsi
Szia próbálj meg a póweron előrébb állítani sztem ott lesz a bibi...
Alapban mikor elvégzi a kontrollt nyitva van gyújtáson...A két fül közé kell esnie a luknak ez a gyári beállítás...Fél lukkal legyen előrébb a tárcsa. Nekem így van nagyon megy..Arra figyelj a bowdenek mindig maradjanak feszesek.. De ne feszüljön nagyon mert valami törni fog....Sok sikert..
Hellotok.sikerült ma 1 et piritani a motoromal csak az oldal matrica karcolodott meg ilyenek ,nemtudja valaki hogy dt50x hez hollehet gyári matricákat kapni? köszi
Hi all!
Na vettem 80-as DT LC/2-hez Giannelli kipufogot+hangtompítót. Felraktam, végsebességre igy most jobban megy de nagyon szarul húz Azt mondják h van ezekben egy "fojtókúp" a henger felöli végén de nem találom
Valaki nem tudja hol is van pontosan ez a fotjókúp vagy hogy mit kell csinálni h normális legyen?
Előre is köszi
Szia!
99es 125R en volt,igazábol az onokaöcsémé a cucc,csak ő eladta a motort,igy megmaradt.Többet nem tudok róla,de mivel Gianelli, rossz nem lehet. CSÁ
majd elviszed valahova ahol csinálnak, hogy lássák mekkora kell, persze számoltasd rá a letört részt is (---google), ha kész akkor pedig visszadugod és annyi