nem megy olyan egyszerűen ez a motorcsere........
kellene egy 600as az aszfaltra muzsikálni
egy 250es az izmosabb terepre
a 80as meg maradna saralni
nem egyszerűűűűűűűű
hello mindenkinek!
má rég jártam ebben a topikban, arra lenne suükségem hogy DT125 R nek az első teleszkópjaiba mennyi olaj kell száranként? tudom hogy előző oldalakon már volt téma de a f*sznak sincs kedve végigolvasni az egész fórumot.
aki tudja írja már meg köszi Udv!
Darknox az az én hirdetésem. Az a lemez azt szolgálná ,higy helyén tartsa az égöt... valamit kilehet találni valami hasonlot ... 1500ért oda adom. + posta küöltség. erröl a lámpárol van szó?
kérdésed van akkor : lovasn@hotmail.com
Ez is Power szelepes YPVS, mebránosvezérléses-elősűrítőtartállyal ---YEIS, fémfékcső, új O-láncszett DID, endúró gumikkal, nyitott elektonika, Prox dugó, RIK gyűrűk,---500km! hengeren 49ccm ötve! Nagyonmegy!
Hát mint tudjuk egy újszülöttnek minden vicc új, de az is igaz hogy ez a kép már vagy 5x volt itt...
Tán nem ártana ha nem csak a haverok f@szságait hajtogatnátok(sport rezo, meg hanyattbaszóspowerszelep), hanem utánolvasnátok egy kicsit legalább a saját motorotok működésésnek.
Az internet korában ez senkinek sem lehet probléma, mint tudjuk google a te barátod.
Szóval ha 5 percet értelmesen akartok eltölteni akkor olvasgassátok egy kicsit ezt itt.
A cikk írója tök hülye a motorokhoz, azért volt többször magyar bajnok endúróban, ma meg törökbálinton van egy ktm kereskedése ha minden igaz.
Vagy nem!
Rá va írva ypvs azza a "powerszelep" japánul
Nekem is dt van 125R azon nincs ilyen "tartály" ez hülyeség a áramlás lényege a folyamatos nyomás nincs semmi kiegyenlítő tartály
a komplett egység 7 ezer