Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amugy ez nekem is van néha világít az a kis lámpa, kis és nagy fordulaton is. Pedig a szintjelző jó, legjobb helyről van
deiggen
Sziasztok.olvasgatom a fórumot nagyon jó kis fórum,látom itt sok a hozzáértő,és segítőkész emberke.
én 8 éve vásároltam egy 85-ös évjáratú rendszámos gépet.kölcsönadtam összetört,nem volt rá időm meg közben más motorom is volt.eddíg kosárban volt,de egy hónapja "újraélesztettem" blokkfelújítás,műszaki,már csak festésre vár.egy barátom segített összerakni aki nem dt szakértő,úgy ahogy én sem.
és lenne egy kérdésem.miért villanik be időnként a műszerfalon a piros olajat jelző lámpa?
ezt ma kezdte el,nagyobb fordulaton.
minden folyadék megfelelő mennyiségben van benne
ha tudtok valamit írni,azt megköszönném.
http://www.kepesmotor.hu/futom...
ien kéne adt mbe
jo lenne bele sztetek?
Lényegesen erősebb, legalábbis, amivel egyszer én mentem poweressel.
De szerintem amiket itt leírtál arra egy 80-as is megfelel, csak jó állapotú legyen és megbízható. Ne valami szétkopott széthajtott példány, ami még ha jól is megy, bármikor széteshet. 60-70-es tempóra megteszi, főleg síkon.
egy jó állapotú 125ös mennyivel izmosabb mint egy jó állapotú 80as?
szomszédnak volt 125öse de kicsit gítya volt már az alig ment jobban mint a 80asom

a 125ös kibír földutakon 80-100km utat egyben 60-70-80as tempóval?

valamit kell agyalnom mert lenne lehetőségem túrázgatni nagyobb csapattal de azok nem saralnak inkább túrázgatnak
volt hogy kiskőrösről letekertek a balatonra földutakon, erre már egy 80assal nem mernék vállalkozni
vagy egy 125ös vagy azt a rokkant 600as xt-t kellene erre használni
HEllo mindenkinek!
van 1 dt 125 lcII es blokkom elfekvőbe,,hengerfej,,dúgó ami hiányzik.......2 gyújtás is van hozzá ha jól tudom,,,vízhűtő is,,ha valakit érdekelne,,vagy valami belőle......írjon ,mailt:nofear.2t@gmail.com
vagy msn en: mr.iceman_088@hotmail.com címen egyezményes áron megbeszélhetjük ha valami kell.......
Simson vázba van benne sachs kerekekkel,,telóval,,elöl tárcsa,,ha valakit érdekel egybe akk úgyis ok....vagy alkatrészenkéntis.....fórumot is olvasom......
Sziasztok!
Nem tudjátok honnan lehetne 80-as DT-hez sportkipuffot venni újonnan?(Arrow,Giannelli,Leo Vince)
köszi.ara azért kiváncsi lennék még hogy a dt milyen áttátellel ment 135-öt, az enyém 15/52 lánckerekekkel utcai gumival, megy 110-et lazán de 120 at is de az a max, és kölönben meg igen jó erő van benn.
kormányt akármeik motorosboltba kapni ,csak a vastagságát kel tudni 2 féle van aszem
külön dt hez nincs







ez nagy
az egész ország normális kormányt keres, de egyelőre csak majmok vannak pesten
csö
megvan még a motor?
Hy!1kérdésem lenne!mennyibe kerűl 1dt-hez 1kormány?hollehet kapni?
tud vki linket?
na igen, általában úgy van hogy egy 150 forintos alkatrészt minimum 4 ezerért adják
mint haver seatjának az ajtózár gombja
3 centis kis műanyag rudacska azt hiszem 800ft volt lehetett benne úgy 5ft az anyag 10ft az elkészítés
de adtak mellé 1 a4es számlát minimum 5 pecséttel
Ahhoz hogy ilyent lássak nem kell link, elég ha kimegyek a garázsba.
Nem azért irtam a platinát meg a titánt mert hülye vagyok, hanem azért mert ennyi pénzért már abból is lehetne.
király ez a link
még meglepetés is ért
fa csapágyról még az életben nem hallottam
Ajánlom figyelmedbe a következő oldalt a csúszócsapágyak anyagáról. Legfőképpen a 3-as ábrát és a hozzá tartozó szöveget....

link
tudnék egy 90es xt-t venni (cserebere) 40-50 ezerért
de kb ennyit is ér
beindul még de füstöl-csörög-csattog-zörög rendesen
váltója ahogy mentem vele épnek tűnik
80asomhoz képest húz rendesen de nagyon sz@r hangja van
fúrás dugózás vezérlés csere minimum
szevasztok!nincs vkinek DT125R-be powerszelepe?esetleg vmi hely ahol betudnám szerezni?pinkmotors-nál érdeklődtem...azt írták vissza h ilyet nem is tartanak raktáron
50es Akkor mért 80as blokk van a képen
Ezt pl 280-ért vettem, 3 év alatt ráment vagy 300, utána úgy tudtam 220-ért eladni hogy be kellet számítanom egy laptopot is az árába...
Attól függ mit értesz teljes felújitáson.
4 üteműnél nem csak a henger meg dugó a gáz, hanem az öregebbeken a vezérműtengely-lánc-láncfeszítők-csapágyak is oda vannak általában, és már a 25 éveseken is csúszócsapágyakat használtak. Az azért jó mert csak gyárit lehet kapni. Hogy miből vannak azt nem tudom, de az áruk alapján titán-platina ötvözet lehet. A gpz-be 6000-ért adták darabját, és abba csekély 10db kellett... Ráadásul nincs hozzájuk méret megadva csak színkód(kawánál kék,barna ,fekete), ha elkottázod a rendelésnél, az a te bajod. Nekem legalábbis ezt mondták a segítőkész szervizes munkatársak ósztriában.
Ha a szelepek és a szelepfészkek is oda vannak, akkor egy teljes felújítás többe lesz mint a motor, ami a felújítás után egy fillérel se ér többet, mint előtte ha el akarod adni.
Öreg terepesből szerintem csak 2 üteműt lehet életben tartani, vagy rámegy a gatyád is.
Nekem az apriliám egyszer simán kitolt egy 10km-es úton egy komplett gyűrűt, úgy hogy csak annyi nyoma maradt, hogy összeverte a dugó tetejét.
Menet közben egy pillanatra beállt, de aztán ujra elindult, simán hazamentem, leállítottam aztán többet el sem indult. Szétszedtük és nyoma sem volt a gyűrűnek,egy kis darabot találtunk a kipuffban.
késznek kell lennie, amin nincs ablak az nem hozzá való sztem, nehogy már olyat dugót készítsenek amin még házilag barkácsolni kell www.pro-x.com itt le van írva mindengyik típushoz...
ja és gyáriból nincs csak 2 túlméret meg amúgy is rohadt drága