nekem dt80 van ehhez nincs dugó csak valami beluga 80as
az meg nincs kivágva
125öst nem tudom milyen a prox dugó
nekem egy cnc-s emberke csinálta meg de nem volt lelkes igazán......
ez mondom szombaton lett felrakva, inkább vennék még egyet de egy 1000 ftös cuccért nem fogok rendelni...
amugy télleg nem nagy tétel csak ezért nem érdemes 1600 ftos postával rendelni... én meg mást nem akarok venni most
1 darab gyűrű nincs meg, néztem sehol nem tört meg rajta a fény, de majd még átnézzük rendesen.az előbb írtam hogy találtam prox szettet, yamaha szervízben érdemes megpróbálni venni gyárit, vagy valamilyet, vagy inkább a prox?
van benne egy ép gyűrű?
ha igen olajozd be a hengert
tedd bele a dugót (ha kiemelkedés van reszeld le előtte)
majd told át rajta
ha lehúzta az olajat mindenhonnan egységesen jó a henger
ha van benne kisebb nagyobb csík akkor meg kell köszörülni
de ez csak ép gyűrűvel látod
amúgy a köszörülés 2-3 ezer kár vele spórolni ha kicsit bibis a henger
Tegnap voltam motorozni és direkt lassan mentem és eldőltem!nézem mi baja lett a mocinak azt eltört a hütőt védő spoiler!:sÍ:@
valahonann éne 1ujat szereznem!vagy használtat ami fekete és nem törött és nem tul karcos!
estleg tud vki?bicikli vázra is cserélném!
nektek is ilyen hamar törik?
szett árhoz meg annyit hogy az enyémbe (dt50lc) 7200forint egy prox szett(egy Százhalombattán lakó hengerfúró embernél vettem, aki meg is fúrta a hengert(azt még plusz zsetonért)), szal sztem 125be se iszonyat drága
hát a gyűrű csak úgy nem tűnik el az biztos, mindenképp húzzátok le a hengert(blokkot nem muszály szétszedni a hengert elég lehúzni róla) mert ha tört a gyűrű, benne vannak a darabok valahol és csak szétbassza mégjobban a hengerfalat meg kitudja mit... Mármint ha tényleg gyűrűtörés a baja.
amúgy japán alkatrészt érdemes tenni bele (prox)
akkor nincs senkinek sem első 14es lánckereke?
a végén még rendelni kell
nem nagy lé de utálok mászkálni utána csomagküldés meg kb annyi mint a lánckerék lenne
meg nem is kellene új lehet nem is jönne be
hello!
haverom 25ös dtrjéről eltűnt a gyűrű, és azt tervezi hogy vesz egy komplett szette, dugót gyűrűt mindent, hol és milye tlenne érdemes vennie?
mitől tűnhetett az el?volt hajtva, de nem durván, még egyáltalán nem csörgött, és persze hogy kint a világ végén adta meg magát, derékig érő sárban.
először nem volt alapjárat, vagyis alapjáraton mindig megállt, aztán nehézkesen indult, azután már be sem indult egy darabig, tolta egy kicsit, aztán egy kis eljtőn be tudta tolni, atán megint megállt, utána kcisit nagyobb lejtő ott is beindult, de már nem bírt menni.
a gyűrűt vajon kifujhatta a kipufogóba?vagy szét kellene húzni a blokkot?
köszi!
hello!
nekem egy jo rezo kellee a gyári helyett, szoval srácok ha valakinek van elfekvöben valami szép, nem szétégett tiszta rozsdás sportrezja 2003-as DT125höz, emberi áron az keressen :D
nekem 14es lánckerekem van, cserélhetnénk csak ez uj:P talán 250 km van benne
tényleg, meddig birja igy egy jo láncszett?
hali, én velük csináltattam új spirált(csak a fémrész, nincs benne a műanyag borítás), asszem 2200 ft környékén mozog az ára, helyben meg is csinálják ha megvárod, de vigyél mintát h mekkora kell
üdv http://www.bowdenszerviz.hu/
a spirált egy szerü ellenörizni kiszeded és megtekered az cegyik végét és közbe fogod a másikat és ha el van szakadva mindjárt kiderül . sztem nem vészes az ára
Alapjáraton jelenleg a tányér ütközője nem engedi mozogni a dugattyút.
Ahogy adom rá a gázt a tányér fordul valamint hátra mozog ekkor engedi mozdulni
a dugattyút.
az meg nincs kivágva
125öst nem tudom milyen a prox dugó
nekem egy cnc-s emberke csinálta meg de nem volt lelkes igazán......