Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát sztem ennek fele ménese már rég kolbász...
Azért nagy pöcsök ezek ott a yamahánál. A 89-es 70le, a 2008-as meg 53le. Ugylátszik folyamatosan felejtik el hogy kell motort csinálni. Vagy....?
aki tuningolni akarja a dt-t az inkább ezt vegye meg:
http://www.kepesmotor.hu/yamah...

itt nincs hiány lovakból.......
hááát én néztem a praktikeres futókat de nem az igaziak....
sokat keresgéltem én is mire találtam egy olcsót
70 lé volt egy 2.5X1.25 ös platós futó magasítóval, ponyvával
csak a világítás a padló meg a fék volt a szar
világítás+10 padló +6 féket meg nem tudom szétbontani mert össze van rohadva minden
majd fékez az autó......
szöveg
Hello! Szükségem lenne egy 80as dt lc2 /93"/ fötengelyre sürgösen ha valakinek van vagy tud szerezni legyenszives irjon pls.... lovasn@hotmail.com
Üdv: Norbi
DT-re lehet kapni müanyag tankot?
Mondjuk úgy 50. 100-ért újat veszek az obiban, vagy a baumaxban.
elég sok van a neten 80-120 ezer között, soknak még ponyvája is van
most az a kérdés mi az "olcsó"
Á már értem. Köszi
Kipufogóra nincs ötletetek?
Köszi!
ma még körbejártunk pár motorosüzletet és érdeklödtünk hogy milyen árba vannak meg egy szerelőnél is voltunk ugyhogy valószinüleg ő fogja megcsinálni.
gratulálok érte, akkor lehet nemsokára nem csak a srác tud motorozni eggyet
az 1 üres doboz, a gázok tudnak tágulni és annak van ot hely
pontosan elmagyarárzni már nem tudom nekem egyszer KAWA550 magyarázta el talán ö többet tudna mondani
én is tudom mi a NEW HOLLAND vezettem is má de az diesel biztos jo az bele
Sziasztok!
Van egy 80as LC2esem. Ma szétszedtem kipufogóm és a hátsó dobban vmi zörög. Mi lehet az?
Korábban nem pörgött 6-7ezer fölé. Lehet hogy ezért?
Még 1 hülye kérdés.. A tank alatt van egy "doboz" ami karbi és membrán özé csatlakozik. Az mire jó?
A DT-k igenis jó motorok. Jó hát persze, úgyis lesznek hibái, ha hajtva van, meg ha egy kopottabbat veszel, de ez bármelyik más motorra is elmondható. Dehát mit várna az ember egy 15-25 éves endurótól, amit valszeg hajtottak rendesen, hisz arra tervezték, és mindezt 80-150 ezerért. De azért nem véletlenül van még ennyi DT használatban, meg nem véletlenül van hozzá viszonylag sok utángyártott alkatrész is. Bevált masinák.....
Egy mai, "új" NGK-t az enyém egy húzósabb motorozás alatt kinyír:)
Utálom az NGK-t....
Eladtam a trakit, aki tud egy olcsó műszakis utánfutót, az zargasson nyugodtan ,nem haragszom meg érte.
én is raktam bele egy bosht és azóta viszonylag jó, néha kiégetem gázégővel, és ennyi.valami indiai gyártmányú bosh
Jut eszembe úgy tűnik hogy a gyertyás dologra a Bosch Super nevezetű 7-es hőfokú lesz a megoldás...legalább is nálam!
Olyan szerintetek létezik hogy kicsit olajos lesz a keverék és ezért 1 nap alatt kinyír a moci 1 NGK gyertyát?
Azt mondod az adja?!
Hááát én talán maradok a DT-nél...
Bár egy tag nem rég épp azt ecsetelte hogy milyen szar mert hogy ő nem is tom hányszor cserélte a blokkot...csak azt nem értem h akkor minek?! És amikor megkérdeztem tőle hogy akkor milyen 25-ös 2 üteműt vegyek ha ne DT-t akkor meg csak hallgatott!
pedig nekem az kéne ruszki fajta krosszmotor
Nem hinném hogy van olyan. A Mojszejev volt 78-ban az utolsó ruszki világbajnok, de már ő is KTM-el.
háát akkor nem sok ürítés lesz.........
egy rozsdás kulcstól nem sok leány olvad el
bazki, a rokonod?