ma jött meg postán az uj kuplungom
széttört mult héten a kuplung kosaram
hirtelen felindulásbol enyi és csolnokon? mintha a tsr-t láttam volna a hirdetések között?
én nem szarozok sokat a lácolajzásal
motort megdönteni hogy szabadon forogjon a hátsó kerék majd a leengedett olajjal ecsettel megkenem
amennyi láncsprayt ráfújnék 2 évente ingyen van a láncszett
sima, mindenféle o-x gyűrűmentes lánc nekem simán elég
Szevasz!
Szerintemaz A.K.B egy nagy rakás sz*r, mocskos punkok! Legszívesebben a szájába taposnék...
Ezzel a véleménnyel nem téged akarlak sérteni, csak minősítettem a komcsikat!
hy én is ezt a chainlube 622-est használom, és még a láncvezetőt bekenem gépzsírral, ahogy látod hogy száraz kezdd lenni a lánc megint fújdd be, meg mosás után is ha lemegy róla de a sarat bírja, a lényeg h. szárazon NE menjen.
Láncápolással kapcsolatban olvastam, hogy DT hez off-road láncsprayt ajánlanak. Valakinek van valamilyen konkrét márkával pozitív/negatív tapasztalata? Viszonylag jó árban találtam Motorex Chainlube 622 típust. Megfelel ez, vagy vegyek nagyobb gyártótól származó drágábbat, mennyire számít ez egy földutas, nem túl kemény endurózásnál? Köszönettel,
adm
Hello azt szeretném megtudni hogy 2004 es Dt 125r ben hol van fojtás vagy mit csináljak vele hogy jobban menjen? (teljesen gyári a motor) Bocs ha már leírták valahol de nem találtam... Előre is kösz a választ
Nem csak ők férnek hozá mert van egy motorszerelő ismerősöm és tavaly a haverom vett egy 250-es DR-t és neki is beírta a gépbe az alvázszámot és kidobta hogy 93-as a motor, pedig ő úgy vette hogy 95-ös... szal vannak ilyen dolgok... megpróbálok okosan választani...
sztem az se tul jo ha teljesen bekeményitettem akkor is beleért a sárvédöbe de akkor meg a földut kis egyenletlenségeit se csilapitotta de hát ez nem verseny enduro se cross motor sajnos
ahhoz az adatbázishoz sztem csak ők férnek hozzá, meg a rendőrök...
neten nem hiszem hogy lenne ilyen, de elképzelhető hogy találsz olyat hogy az első 3 karakter mondjuk az országot jelöli, utána meg mondjuk gyártási év vagy akármi, de ezt csak hasraütésre mondom, mert amikor egy nsr-t néztem azoknál van valami hasonló rendszer az alvázszámban, nem csak random számok.
ha bemész egy yamaha márkakereskedésbe és bemondod az alvázszámot akkor ők látják a moci összes adatát, évjárattal, melyik országnak lett gyártva, stb
sztem írd fel az alvázszámait azoknak amiket megnézel, és menjetek be...
én nem értek egyet veled hogy szart nem érdemes venni, márha a vevőnek van egy ki affinitása a szereléshez (mondjuk ha görbe a váz az gáz télleg) Enyém pl eléggé szar volt, pont azért vettem meg hogy én újíthassam fel, így tudom mi lett beletéve. Persze elég olcsó volt amikor elhoztam pontosan az állapotából kifolyólag, és most faszányosra megcsinálva kevesebbe van mintha vettem volna egy hasonló valaki által fejújítottat. Amúgy tök faszán leírtad miket kell megnézni, én is ezeket néztem.
a váz nyakán a kis táblán meglehet nézni az évjáratot de igaz hogy a felnikbe is bele ütik
enyémbae: -0389- van bele ütve aszem 1989 es 3 hó
bár a hátso felnim meg 86 os érdekes de sztem az elsö eredeti (legalábbis remélem)
de a lényeg hogy melegen ne csörögjön ,csilingeljen a blok és azt nem szabad elhinni ijenkor hogy csak 1 tügörgö van elkopva és enyi , ijennel sürün probálnak hitegetni,
ja és pofátlanul alkudni
Sziasztok!
Meglehetne azt oldani hogy egy 125 ős Dt nek kivenni az első teleszkópját és egy forditott telót bele rakni hogy erősebb legyen pl: ( YZ125 )? Kilehetne cserélni a központi teleszkóot egy erősebbre szintén egy yz -ére ?
széttört mult héten a kuplung kosaram
hirtelen felindulásbol enyi és csolnokon? mintha a tsr-t láttam volna a hirdetések között?