Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!
Ez elég érdekes volt és elég sok hasznos információt megtudtam belőle!
Apu tegnap beszélt egy kereskedő ismerősével ő mondjuk kicsit lazábban fogta fel a dolgot. Ő csak annyit mondott, hogy az évjáratot sehonnan nemlehet kideríteni ez benne van,hogy elcsalnak 1-2 évet(ami nem mindig csak 1-2 év:S)
De megfogadom ezeket a tanácsokat és majd beszámolok a vasról remélhetőleg 1-2 hét múlva!
Motorvásárlásnál az egész motort meg kell nézni. Minden apró részletét.

Váz: nincs eltörve, megheggesztve, nem rohad, nem csavarodott, nem görbe (egyenesfutással állapítható meg)

Teleszkópok: Mész vele, és hintázol rajta. Ha érzed, hogy csillapít, és folyamatosan kell rajta ugrálni, hogy mozogjon, akkor jó. Célszerű az első telóba belenézni, h nem görbe-e. Ha ráülsz ne üljön le a sárga földig. Szimeringnél ne follyon az olaj.

Hátsó lengővollára ugyan az, mint a vázra

Elektronika: Mindene jó, mindene működik, vezetékek nincsenek megkeményedve, mert akkor könnyen törik. Nincs olyan, h \"azt a szerelő kikötötte, de vissza lehet kötni...\" az ilyet rögtön hagyd ott!

Kerekek: Nem rohad, küllők nincsenek kiszakadozva, nincs összeverve a pereme (gumiszerelésnél szokták elkúrni), nincs benne 8-as.

Általános állapot: Nem látszódik rajta gányolás. Nincs összeturintyolva az ülés, kormány nem görbe, a kipufogó nincs kiberhelve, csavarok nincsenek szétbarmolva... stb Nagyon meglátszik egy motoron, h ki szerelte, csak meg kell nézni a csavarokat. Lánc lánckerék ne legyen kopott, nyúlt.

Motor: Le kell venni az oldaldeknit (bal oldalit, a gyújtás felöl), és megnézni a főtengely lógását, valamint hozzáértő szemény megmondja a hajtókar állapotát is. Hideg (kézze érdemes megnézni) motorral 2-3 rugásra induljon (szívatoval), meleg motornál legyen szép alapjárat. Hosszú állás után előfordulhat, h nehezen indul, ez DT jellemző. Sebességeket könnyen vegye, ne lehessen férreváltani, ne röcsögjön. Melegen érdemes meghallgatni fordulaton is a hangját. Ha nem hajlandó az eladó, akkor el kell kérni egy körre, és messze meghallgatni.

Motorvásárlásnál nagyon oda kell figyelni, mert \"megkímélt állapot...\" közbe meg minden nap a krosszpályán volt. Az apróságok is számítanak. Pl: enyémre vettem egy láncvezetőt 4000huf, kuplunkonzolt 5000huf, fékkart 1500huf, akuumlátor 3000huf, láncszett 15000huf, első-hátsó fékbetétet 11000huf, műszakira gumit 20000huf. Nem tűnik vészesnek amikor azt mondja az eladó, hogy nem drága, és könnyen ki lehet cserélni, de amikor elmész a boltba, h ez meg az kéne, akkor azért rohadt drága. Szóval ezeket le kell alkudni az árból.

Szar motort nem érdemes megvenni, hogy majd szépen felújítom, mert 100%, hogy többe jössz ki, mintha vennél egy rendeset. Nagyjából ennyi
Gondolom élő állatnál van valami egyedileg kezelt ár, azért volt annyi, amúgy mindig olcsóbb mint az utiköltséged.
Igen ez enduró gumi vegyes használatra, aszfaltra tökéletes és azért az erdőzésre is megfelel.
Ha terepezni akarsz, jobb a cross gumi, viszont az aszfaltra az teljesen alkalmatlan, pillanatok alatt elkopnak a bütykök, és nem is tapad jól...
Nekem is ilyen van a Gilerámon...
Persze postázom is.
Ha előre utalsz, küldöd a pénzt 830ft a posta, utánvéttel 1500ft.
Ha érdekel a részleteket motorkovacs@gmail.com e-mail címen meg tudjuk beszélni és leveszem a hírdetést.
Postán? Inged gatyád rá fog menni... Posta rohadt drága, de ahogy érzed. Nekem egy madárpókot Debrecenből Szegedre 2235ft-ért hoztak el. Pedig nem volt se nagy, se nehéz.
terepre kevesebbet járok mint aszfaltra, sajnos a napi feladatok miatt, ez a gumi jó választás akkor? De érdekelne a gumi, postán küldés megoldható?
Van egy olyan gumim amiről beszéltek, szinte alig futott.
Itt megnézheted: www.vatera.hu/mitas_enduro_gum...
Ha érdekel írj!
Láttam az előző oldalon a gumimról volt szó...nekem vhogy nem tetszik...nem tudom lehet megvan már kopva de nekem nagyon csúszkál...olyannak ajánlanám aki többet jár aszfalton és csak néha megy terepre ott is a visszafogottabra.Volt már 1-2 meleg helyzetem miatta...eddig még megúsztam...
A gyertya mizéria még mindig folytatódik!Tippeket kérnék!Légyszi segítsetek!
Jah és Csoola akkor most ez milyen DT is?
De nem fog izleni.
Egy fincsi kis nyaklevest
Egy idösek vagyunk.
na azért nem kell csokolommal köszönnöd sztem :D
Teljesen igazad van! De hát fiatalság bolondság.
bukot ne a rendör miatt vedd fel, ha csak kis körre mész akkorse, én multkor lemértem kb 5 másodperc volt felvenni ugy h a szemüvegemet külön le fel kell tenni mert szemüveges vagyok... 10 másodpercet meg megér az életed nem? akármilyen ökör állat elcsaphat...
Meg magyarázom miért közlekedtem így:
Papucs: Nyár volt és nyáron melegvan!
Kipufogó: Épp hegesztették!
Bukó: Csak egy kis karikát akartam menni!
De végül a bohócok elkaptak. :-S
hülye marha
Én is kaptam figyelmeztetés mert papucsba kipufogó és buko nélkül mentem! És igy van ha még egyszer elkapnak akkor rábasztál ....
Szevasz!
A DT12R hátsólábtartójára gondoltam! Megkérdeznéd nekem hogy hogyan tákolta? Eladó-e?
ilyenkor szokta felírni az adataid és ha meglát még1x hogy rosszat csinálsz megy is a feljelentés
Ja és még egy kérdés.Ha mégegyszer ilyen lesz akkor mit kapok?
Kiváncsiságbol kérdezem.
Oké értem.Köszi a segítséget.
a feljelentést alá kell iratnia, sztem akkor ott sem voltál :) max szivatott, ha papirt kapasz akkor behivnak egy elöadoval valo beszélgetésre de ezek szerint nem kell rá számitanod
Nem semmit nem írtam alá.
aláritál valamit?
Hello.
Tudom hogy nem ide tartozik amit kérdezek de hátha volt már vaki ilyen helyzetben.
Tehát ma megállított a rendőr mert olyan helyen fordultam le ahol nem szabadott volna.
Megállított felírta az adataimat és kész.Most ilyenkor mit fogok kapni? Figyelmeztetést?Mert valami ilyesmit beszélt a rendőr de pontossan nem mondta.