Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali, alkatrészre lenne szükségem: gyári használt hengerfejtömítés kellene, (kb 90-93as típus), 50es hengerhez, az a 3 rétegű alumínium
ha valaki épp ilyet bont, szóljon!
köszi
ricsi
Ja és egy 125-östől mindig is érezhetően jelentősen gyengébb lesz a 80-as, akár 100-110-es hengerrel is. (Azonos motorállapotokat feltételezve)
A 80-as az inkább még kismotoros feeling, nem irdatlan sokkal van egy jó 70-es Simson felett, egy jó 125-ös az viszont már betyáros, az már "nagymotor", 250-es ETZ-hez mérhető.
Legfontosabb "tuning" egy jó állapotú henger-dugattyú-gyűrű trió, és egy gyári tiszta kipufogó.
Nekem is 100-as van, de már kopott, így haver széria 80-asa is ugyanúgy megy, sőt ha versenyezünk, gyorsulunk, akkor még ott is hagy.
Itt van már 3Xor dobom fel nah de akkor már kicsit többet...1.kép amikor megvettem és a többi utánna szépen az időben előre...jelenlegi állapotát nem fényképeztem még...
A gyertyás dologban még mindig várom a javaslatokat.
Jah és szeribntetek hogy lehet a legbiztonságosabban megnézni h működike a különolajozás?És ha jó akkor nyugodtan használhatom?Vagy jó esély van rá hogy egyszer csak meghal(van e ilyen típushiba a DT nél úgy értem)?
Hello! Keresek egy DT vagy RD YPVS jeladót (ami a gyújtódekni alatt van a lendkerék felett kívül), vagy esetleg komplett poweros blokkot is. Sürgős lenne! Köszi!
gyere erre sopronba itt fasza kis víz van
Jó volna, ha abból az esőből intéznétek Domaszék felé is!
viszont a crosspályára ugy mentünk ki hogy elindultunk haverral dumálni 1 padhoz és a crosspályán jukadtunk ki... tegnap esett az eső és a mai endurozásról pár kép.....
DTR szép
hát cross gép 4t de végre nemtom 100ná nemhiszem mentem többet de kuva gyorsan ottvolt..
hello, szeretnék segaítséget kérni, az miért lehet hogy a 25ös dtm melegen is 8000 nél elkezd dadogni?
szerintem olyan vadálatl megy, hogy a golyóid beleakadnak a fákba olyan gyors
de nekem azér is 500 2t kell
250es 4T ilyen vadállatul megy?
nah srácok végem mentem egy 250es 4t yz-vel:S crosspályán illetve van egy autóspálya a crosspálya melett és ott mentem vele 3x fulladtam le mert nem húztam gázt mer fostam hogy kerékre áll... 3ba húztam egy kis gázt hogy úgyis csak húz a nagy .....simán kerékre ált.. 5be is emelte még az elejét 6.ba már csak húzott viszont de kuvára... viszont ráültem fostam nagyon de mikor rajta voltam kanyar sár se zavart... de azé remegtem mikor leszálltam visszafele 5.be kerék és ferdén raktam le a kormányt nemsok híja volt a fikának....
a terepet egész jól bírja szerintem...elvileg csak egy enduro

én voltam egy párszor krosszpályán, bányába...hát birta, birta, de gondolom sokkal jobban használódik mint aszfalton:D
a telók szerintem gyengék, meg lehetne benne még egy pár ló, de hát ez nem egy krossz motor, se nem versenyenduro!

amugy meg jo vele csapatni mindenfele
Ugyhogy akkor minden oké és köszi a segítséget.
Aha értem ini.
Akkor nyugottam nyuzhatom .
Az olajrol meg annyit hogy nekem olyan 1100 km-en fogyott el 1 L-er.
nekem 80as van forgatom rendesen 500km alatt szerintem max fél liter ment el
vagy még annyi sem
Az olajos kérdésemet pontosítom .
A ti motorotoknak 1 L-er olaj mennyi időre elég mondjuk kilométerben kifejezve?
Helo.
Azt szeretném megkérdezni hogy a Dt(125R) a terepet hogy bírja,vagyis a könnyebb terepet olyan mezőt .Mert máma voltam kint vele és nagyon élvezetes menni vele terepen és hát meg is huzzatam a motort egy kicsit .Tehát azt akarom kérdezni hogy ez nem árt meg neki vagy mi baja lehet?
Ja és még egy kérdés a ti motorotok mennyi olajat eszik meg mondjuk 1 L-ert.
A segítséget előre is köszi.
nekem LCII volt, azt gyártották 96ig
attol függ miylened van? képet teszel sztem kitalálhato lesz:D 86tol vizhütésesek a DT-k sztem, de ez nem biztos
a hajtokart meg a fötengelyt fogja öldökölni, szerelö mondta, amugy ma vittem el itteni sráchoz a gépem, hétvégére kiderükl mi a baja meg meg is lesz csinálva, jo lenne nagyon, ügyes gyerek és nem dolgozik drágán
szerintem is böszmeség ilyent rátenni