Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.
Tegnap sajna eldőlt a motorom
Nemlett semmi nagy baja csak az hogy behorpadt a jobb első idom.Nem nagyon észrevehető de szerintetek ki lehet valahogyan kiegyenesíteni hogy hasonlítson a másikra?
sztem még egy darabig jo kell h legyen
mamám testvére szokta hozni nekem a cuccokat, a postánál dolgozott, anno ök hozták be magyarországra a DT-ket a postának, meg az SR-eket...
És azóta is azzal járkálok!
Ki sem vettem a motorból pedig több mint 3000km-t mentem már vele.
Km spirál nekem is jól jönnne...meg fordulatszámmérő órának a spirálja is jöhetne...
Szevasztok!
Yamaha DT125R típusu motoromhoz keresem a következő alkatrészeket:
- Kuplungkonzol
- Kuplungbowden (gyári)
- Km spirál
- fordulatszámmérő spirál
- Hátsó tárcsafék nyereg (a légtelenítő csavar helyezkedik el rajta)

Ha bárki tud bontott Yamaha DT125R mocit kérem szóljon minnél előbb !
Előre is köszönöm!
tegnap ásattam egy kerti tavat másfél méteren még porzott a homok
homokon meg a 80as nem olyan jól szerepel hosszútávon

amúgy ha mosom nem indul be1 napig, de golyóig érő vízben elmegy, max ha vizet szippant a légszűrőjén akkor áll meg
aztán akkor inkább nem mosom
kipuff full telivan sárral szép csendes így
Soprontól az obiig az erdőben. Néhol 20méter hosszú tócsák vannak lábtartóig érő vízzel, annyi vizet kapott, hogy néhol még nekem is bedadogott, pedig magasnyomású mosóval mosom és mosás után mindíg beindítom, hogy kiszáradjon, de ezt már nem bírta szegényke. Lehet azért mert nem jet skinek tervezték.
ez szinte szalon állapot
nekem ilyen ha lemosom
bár felénk nem volt eső az elmúlt 1 hónapban szinte semmi
Merre motorozol te, velencében? Itt egy kis sár sem volt, még a szőlő is egész száraz!
nekem is hasonló gondom van mint akinek azt javasoltátok hogy szerezzen bele gyertyát, csak nekem még egy olyan plusszal hogy ma ki is hagyott néha a gyújtás, vagy a gyertya nem szikráztt vagy nem tudom.
ok kössz
van rajta állitocsavar, egyikkel állitod másikkal rögzited, régin igy volt, csak kurva nehéz hozzáférni én ilyen nagy nemtommilyen fogoval csináltam
tényleg elég puha a telo. a hátson nem lehet valahogy keményiteni?
amik nekem vannak az Yamaha DT125R!mert az van nekem is és arról szedtem le....
Kössz az infót...megpróbálom.
Most az opelünkből kivett Bosch gyertya van benne vagy 60 000km ment már.
Kíváncsi leszek hogy bírja...
Azért ha van még tippetek szóljatok légyszi!
Valahogy így néz ki a tisztességes Dt motorozás után, bár akkora tócsák vannak hogy nem csak a mocit mossák le menet közben, de a csizmámban is bokáig ért a víz mire hazaértem.
gyetyárol beszéltem, persze XD
srácok, én Slim motorjába eladás elött tettem uj Champion márkájut, sztem meg az nagyon jo...
Sziasztok!
Nem tudjátok hol lehet beszerezni Yamaha DT 80 LC/2 '96-os mocihoz gyári vagy
Giannelli kipufogót?
Előre is köszi
Csá!
Figy nekem DT125R-re kellene a lábtartó! Ahogy látom nem ugyanolyan mint a DTMilu-é
Van DT125R-es ismerősöd valahogy ki kellene deríteni hogy jó e a DT125R-re ez a fajta lábtartó!
Aki esetleg tud vmit erreől a témáról szívesen olvasnám írását! Előre is kössz a hozzászólásokat
így jártál!
azér kitaláljátok hogy 5 ezret majd egy lábtartóért meg 8at egy fesz szabályzóér
inkább nem fuvarozom a ribancokat
ez az ngk fura dolog
amit motoros boltban vettem az ment kb 150km és nem akart indulni vele
egyik szerelő ismerős rendelt a magyarországi forgalmazótól az a gyertya már jobban bírja
eddig 500km van benne de hibátlan
kíváncsi vagyok mennyit bír
ha kinyúl akkor beleteszem a zsiguliból kivett marellikat, nemrég találtam őket pihentek vagy 10 évet egy szöges dobozban
Aha értem.
terepen tényleg kevés a telo sajna, a telohoz hozzányulni akkor kel ha fojik a szimering
szerintem