mielőtt vettem a 80ast mentem egy "gyárias" 50es dt-vel (2001es volt de már fullgenerálos volt) meg egy 50es rx-el de a 130kilóm alatt alig akart a vízműdombra felmászni rx mintha kicsit jobb lett volna de lehet abban még több volt a kompresszió
a 80as meg majd ledobott mikor először mentem vele
nekem multkor tulmelegedett a motor, már pont beleért pirosba és nemtom mi a faszom lehet vele, remélem nem lesz hengerfejes, látszolag elég a hütöfolyadék, a tartályom félig van pont a két jelzés között...
Hello! nekem egy yamaha dt be való hátsó kerékre lenne szükségem, vagy pedig 1db 17-es első kerékre.De ha valakinek csak ráfja van az is jóljönne. Ha valakinek van akkor az írjon már nekem.
Üdv mindenkinek!
nekem egy 2002-es Dt van Malossi hengerrel és 21-es delorto karbival (így vettem) de nagyon pöpecül megy jó mentem már 94-es 125-Dt -vel az jobban megy. De az 50-es motorok nem igazán tudnak közel jönni hozzáám
csak én úgy vettem hogy csúszott kuplung amit esetleg a nagyobb erő okozhatott így a lamellákat ki kellett cseréljem
Azt tanácsolom nektek ha motoroztok akkor ne menjetek normálisan mert akkor baj történik. Legalábbis nálam mindig így van most pl szombaton normálisan mentem és akkorát zakóztam hogy még most sem nagyon tudok menni.
Már kérdeztem de valaki nem tudná megmondani hogyha fordulaton van a motor akkor miért világít folyamatosan az indexem egyébként alapjáraton normálisan működik?
Előre is köszi!
Hy all!
azt szeretném kérni hogy vki tud nekem egy gyári DT power beállítást mondani (megméri nekem a 2 csavar magasságát) 2000-es évjárat, DTm van Ezüst blokkos, bár sztem mindegy
az lesz ! már fel is hívtam egy pesti üzletet a négykelemen nevű társaságot! azt mondta hogy vigyem be neki és megnézi mit lehet tenni.. ez a biztos.. !köszi az információkat ! http://negykelemen.fw.hu/ amúgy ez a címük ! nagyon szuper hely már volt velük dolgom..
szerintem nagyon berezonál már olyan nagy dugattyúnál.. lehet h már nagyobb kiegyenlítő súly is kell akkor nem ? úgy hallottam hogy 30 ezerér hüvelyeznek és dugó, gyűrű és csapszeg is jár hozzá.. nme tudom mennyire lehet ez igaz...
biztos több lenne mint egy henger
ha túlméretes miért baj?
lehet fúrni sokszor
annyit úgysem használod hogy 2-3 fúratásnál több lenne benne
ha igaz hogy a mostani már többet nem lehet fúrni akkor a blokk többi része is már a vége felé járhat
nekem 50 ezer van benne (80-as) és 49mm helyett 50mm
53 ig simán lehet fúrni sőt tovább is tehát még van pár túlmérete
szerintem neked is lehet azon még faragni valamennyit
bakker :S elfogyott az erösitett D.I.D. lánc, nincs importörnél sem, nem tudni mikor lesz megint... faszomkivan pont nyáron és pont mikor egyszer vennék :S
a 80as meg majd ledobott mikor először mentem vele
enyém szakadtabb
de ezért szeretjük őket
nem egy puccos chopper amire többért veszel polírpasztát mint benzint...........
Üdv mindenkinek!
csak én úgy vettem hogy csúszott kuplung amit esetleg a nagyobb erő okozhatott így a lamellákat ki kellett cseréljem
Már kérdeztem de valaki nem tudná megmondani hogyha fordulaton van a motor akkor miért világít folyamatosan az indexem egyébként alapjáraton normálisan működik?
Előre is köszi!
azt szeretném kérni hogy vki tud nekem egy gyári DT power beállítást mondani (megméri nekem a 2 csavar magasságát) 2000-es évjárat, DTm van Ezüst blokkos, bár sztem mindegy
Előre is thx
ami most van nem rezonál de 0,25mm több meg igen?
meg aztán melyik 1 hengeres nem rezonál ha be van indítva?
nem kell ekkora kínt csinálni, el kell vinni egy hozzáértőhöz és megmondja mi a lehetőség
most néztem meg a gyári furat 55,94 maxi furat meg 59,94
ha túlméretes miért baj?
lehet fúrni sokszor
annyit úgysem használod hogy 2-3 fúratásnál több lenne benne
ha igaz hogy a mostani már többet nem lehet fúrni akkor a blokk többi része is már a vége felé járhat
nekem 50 ezer van benne (80-as) és 49mm helyett 50mm
53 ig simán lehet fúrni sőt tovább is tehát még van pár túlmérete
szerintem neked is lehet azon még faragni valamennyit