Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nah srácok... mi a vélemény a 2000utáni 50es DT-kről elvileg nemsok kell hogy verje a 80asokat....
hmm... hát igen... egy órája hívtam a polgárdi bontót.. de neki is csak túlméretes hengere van.. miért mennyibe kerül a hüvely csere ? ennyire maceráns lenne ?
tehát ha ezt egy hozzáértő mondta hogy nem lehet fúrni többet akkor szerezz egy másik használt hengert amit még lehet fúrni
Az a baj h már így is túl van a gyári túlméreten... szóval minden képp hüvelyeztetnem kell... csak nem tudom még hogy a nicasilozás is egy plusz téma vagy az a hüvelytől függ... és hol lehetne ezt megcsináltatni.. úgy hallottam hogy csak austriába nicasiloznak...
szerintem nem nikasilos az
megfúratod 3-5 ezer új dugó 8-25 ezer és már hasíthatsz is
szerintem szépen lassan fel kell nőni a motorozáshoz
ezt a 125ös mizériát 90% maguknak köszönhetik a 125ös "felhasználók"
inkább annak örüljünk hogy eddig megvoltak a kiskapuk
Hello Sziasztok ! Yamaha dt 125, 1988 as poweres motorkerékpáromat szeretném perselyeztetni.. szóval dugattyú, gyűrű, meg a hüvely cserélye.. nem tudom hogy ez magába foglalja a nicasilozást is ? mármint a hüvely csere... minden féle információt szívesen fogadok ! köszi sziasztok
Yamaha adatbázis! a gyártonál minden nyilván van tartva, tökmindegy h külföld vagy nem mostmár bármit kideritenek 2 perc alatt!
én is fostam miatta a motorosrendör meg valszeg tudja a dolgát :P és igaza volt a nem tudom kinek, ha biztositás rajta van az gáz mert biztositási csalás! okirathamisitás sztem az amikor 50-est irsz adásvételibe!
Én azt nem értem hogy deritik ki alváz, vagy motorszám alapján hogy nem 50es.
ha nem volt MagyarOn forgalombahelyezve (pl az enyém is Német ó bol lett behozva és csak 50esként volt itt használva)
Akit még érdekel a gyári 80-as henger vagy a ginaelli rezó az nyugottan írjon!
azt a gyűrűt kivettem, az erőben meg nincs hiány hidd el.
Milyen olajat vegyek bele? Motorolajról lenne szó (nem a váltóban burítandóról ) kb 3000ft ig
kössz még át gondolom
a simering elött van 1 gyürü ami nem engedi ki azt nem felejteted el kiszedni?
ha kiszedted akkor csak erö kel hozzá
ha kötsz rá biztosítást, és kiderül hogy hamiskártyázol, még okirathamisításért is megbüntethetnek pluszba! :D
amúgy srácok megértem miért szidjátok a 125/50-et ma énis épp kisértem haza bnőmet mer elmentünk erre arra és haver meg küszködött adjam oda neki a DT-t de inkánn mégse na szval tolta mögöttünk bicajosúton erre motorosrendőr szembe
átveszem én megáll és jóestét hány ccm ez a motor mondom 50 és mondja hogy alvázszámot meg mittoménmit mutassam meg holvan mutatom megnézi és mondja őszintén hány ccm mondom 80 és mondja ha nem lett volna beleírva akkor alvázszám alapján derítik ki meg kpm meg minden faszom.. mondjuk szerencsém volt hogy toltam mer jogsi nélkül biztosítás meg minden rák nélkül még személyi meg adásvételi se volt nálam:S
vedd meg Simson S51e cimborától a gyári 80as hengert... olyan 10-15be biztos odaadja
Ok ahogy gondolod
még a 80-asra sztem is belefér, 50esre azt mondanám h hagyd :D jol van, megvár sztem, ha elvinnék akkor szolok!
Pink motors üzenete!


Ehhez a motorhoz a következő Athena henger szetteket tudjuk ajánlani:

* 68600 kódú, 80 ccm, a dugattyú átmérője 49,50 mm, az ára 42.500-Ft
* 68700 kódú, 110 ccm, a dugattyú átmérője 55,00 mm, az ára 58.000-Ft.





Mindkettőt rendelésre tudjuk hozni, körülbelül július végére lenne itt.




Na ennyiért biztos ,hogy nem fogom megvenni Ez rablás...
110es van most hátul.
Egy számmal nagyobb csak nem lenne gond. Vagy mégis.
No mind1.
Lehet ,hogy érdekelne majd.
Meglássuk ,hogy lesz lokesz.
jah és a hátso sztem alig kopott, 500 km-t mehetett kb az én szemem szerint :D csak a belsö peremét huzták meg, amugy jo meg minden, csak ott olyan sorjás, ha rajtavan a felnin nem látszik
hali, sztem az neked nagy lesz SM-hez sajna:S de 18"-as Bridgestone BT45R, 120/80-as, 30 000 ujan, ez az oldalán kis szerelési hibával 10 000, adok hozzá ajándékba egy kopottasabb mitas trial-t is, az 21-es 90/90-es asszem
a képeken ezek vannak a motoron, amugy szinte nem is használtam öket