a gyújtás oldali deknit sziloplasztal rakom fel
nekem a lánc kicsit odabaszott neki ott is defektes meg alul a szellőzőjén is ment be a massza, és állt benne a víz
de ment úgy is pedig vizes és sáros volt
Tegnap nagy zuhé volt sopronba jövök haza az építkezésről, áll a víz mindenhol egyszercsak mintha elzárták volna a benzincsapot megáll a motor berugom, elindul de felpörög alapjáratnál joval nagyobb fordulatra és ha gázt huzok akkor fullad a motor, megáll. Nem messze volt ez a háztól hazamegyek leszedem a gyújtásoldalt egy kis víz volt benne, gondoltam kiszáratt ma kiprobálom ugyanaz most szedtem szét a karbit az tiszta. Van valakinek valami jó ötlete evvel kapcsolatban?
szimmering mérettől és minőségtől függően 300-600ft általában
hajtás felén egy duplaajkas szimmering van, de én sima(porvédőst) tettem bele mert sehol sem kaptam bele
cseréje sem egy ördögi művelet........
csak arra gondoltam hogy akár az is rosz lehet mert a váltonál is szar a szimering akkor akár a gyujtás felé is rosz lehet és ha oda szorja az olajat (ez csak egy hülye ötlet volt)
valami rendes szerelö kéne neked
meg egy rendes motor
miskolcon az újgyőrinél csináltattam tömítést, tűzkarikásat csináltak, bár nem dthez, de bármihez megcsinálják ha beviszed az eredetit.vagy 2000ért, ez egy autós bolt, kicsit a városháztér felé kell menni, nem sokat.
persze, ki is csréltem, meg is pucoltam de semmi... Aztán ma amikor 3.dikra vettem ki és pucoltam meg a gyertyát első rugásra jól indult. Egyszerűen fogalmam nincs.. és egy oan főtengelyszimering mennyibe fájna?
Nemtudom mennyire emlékeztek még a múltkor feltettem 1-2 képet ahogyan szétkaptam a motort teljesen.
3 banános dobozban van az egész plusz a váz külön.
A vázat és a lengővillát elvittem szintereztetni és egy két apróságot horganyoztattam tegnap megérkeztek ... Íme az eredmény. Szerintem nem rossz.
gyertyát csak pucoltad vagy ki is cserélted?
vagy a gyujtás felé a szimering nem lehet hogy ott is ereszt ezért lehet szar a gyujtásod szerintem biztos a gyujtáésalk lesz a baj valahol
Már akkor is volt rajta benzin szűrő és mégis eldugult szóval szerintem ha igazán koszos az a tank szűeő ide vagy oda el fog dugulni!De nekem 8,csak jó tanácsnak szántam,aki megfogadja megfogadja aki meg nem az nem.
Szeritnem is 9 vagy 10 hőértékű kell bele. Ha nem akarod hogy elduguljon a karbid akkor vegyél egy benzinszürőt a karbi meg a tank közé. Nekem bejött még sohasem dugult el vele a karbim
A DT 80 as ba is az Ngk...9-es gyertya kell?
Jah és a tartalékon való motorozáshoz annyit tudnék hozzászólni hogy ha esetleg kicsit piszkos a tank akkor rögtön eldugul a karbi!Én is így járta rögtön 1. nap amikor megvettem!;)
Kösz mert múltkor jöttem haza és hát jött a tartalék....Menetem vele még másnap is elég sokáig bírja és még mindig van benne csak nem elég a benzinkútig ezért hoznom kell de csak holnap tudok menni benzinért......Szombaton ha nem szakad megyünk motorozni haverral Budapestről Dobogókőre kicsit kanyarogni....Ha érdekel valakit írjon...
nekem a lánc kicsit odabaszott neki ott is defektes meg alul a szellőzőjén is ment be a massza, és állt benne a víz
de ment úgy is pedig vizes és sáros volt
hajtás felén egy duplaajkas szimmering van, de én sima(porvédőst) tettem bele mert sehol sem kaptam bele
cseréje sem egy ördögi művelet........
valami rendes szerelö kéne neked
meg egy rendes motor
Nemtudom mennyire emlékeztek még a múltkor feltettem 1-2 képet ahogyan szétkaptam a motort teljesen.
3 banános dobozban van az egész plusz a váz külön.
A vázat és a lengővillát elvittem szintereztetni és egy két apróságot horganyoztattam tegnap megérkeztek ... Íme az eredmény. Szerintem nem rossz.
vagy a gyujtás felé a szimering nem lehet hogy ott is ereszt ezért lehet szar a gyujtásod szerintem biztos a gyujtáésalk lesz a baj valahol
Jah és a tartalékon való motorozáshoz annyit tudnék hozzászólni hogy ha esetleg kicsit piszkos a tank akkor rögtön eldugul a karbi!Én is így járta rögtön 1. nap amikor megvettem!;)