Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja és még anyi meg tudnál nézni hogy a telo fölsö része mien vastag ,mondjuk tolomérövel megméred, csak hogy biztos jo e az enyémbe
köszi
elöl hátul tárcsás?
Fú, pontosan nemtom, nincs rajta a vázon a tábla, tárcsás LC2-es.
mikori dtn volt?
Igen, írt valaki :)
te hirdetsz képesmotoron dt cucokat?
nem neked irtam e-mailt telo ügy ben tegnap?
Megérdeklödtem Gerecsemotornál ,hogy mennyi lenne egy fúrt henger dugóval és gyürüvel komplettten: 25.000FT De azt viszont nem tudom milyen márkályú.
rugni rughatja ugyis elmenekül a ciccc, haver légpuskával szokta öket löni mikor ideges és akkor sztem kevesebb az esélyük a tulélésre
Valaki vett már 2004-es vagy utáni yamaha dt50hez légszűrő szivacsot?(gyárit)
Mennyi volt?
Kösz.
Biztos utálni fogtok de nekem van egy mondásom: macskáér nem kár
Müller szedd szét a karburátor nézd meg nincs e benne víz egy pár csepp, nekem tegnap volt
A macskákat szerintem is hagyd békén, ha ideges vagy! Ők aztán semmiről nem tehetnek.

Üssed, aki felbaszott, vagy törd össze a motorod, vagy magadat vele együtt, leszarom, de ne rúgj macskába!
én ma pár percig 9000-es fordulaton közlekedtem egy köcsög néni meg biciklisek miatt XD
Ja, végülis nem is az én hsz.-omat másoltad ide be. Mindegy, alényeg hogy 10-kor indulunk a Hungárián lévő OMW kúttól, attól amelyik a vidámpark előtt (felüljáró) van.
Szevasztok!
Este lemostam jó alaposan (slaggal) a motorom. Délelőtt nehezen indult, pár perc után leállt aztán megint indítottam és egy idő után újjra megállt! Délután még 1x megállt mostmár be sem indul!
A gyertya szépen le van égve!
Mi lehet a baj? Megoldás?
Jaj most látom nem is arra válaszoltam amit kérdeztél Nekem nem jött ki olyan nagyon nehezen de nem is csúszott ki magától olyan egészségesen tartotta magát lengővilla csavarjai Nekem csak az öntvény vas ami a telót tartja annak az egyik csavarjáról beszéltem arról
Jah és a szinterezés váz + lengővilla 20.000 körül volt homokolással együtt.
A macskát meg ne próbáld bántani!
Ha valaki nagyon felbosszant, soha, de soha ne űljetek motorra. Inkább rúgjál bele a macskádba, vagy sorozd meg a falat!
Tegnap felbaszott nagyfater, ráültem a DT-re, azt majdnem el is estem... Megindult kicsit jobban a hátulja, persze egyből korrigáltam, csak a kerítés és egy mellette lévő vasgerenda közé érkeztem. Se az első, se a hátsó kerék nem bírt kiugratni. Ahogy ez elejével elértem a gerenda végét, elkezdtem hozni vissza az ívre, a hátulja meg elakadt a kerítésben. Kerítés csöppet összehúztam, az index meg a rendszámtábla elgörbült, de más baja nem lett a motornak. Lehetett volna, atól féltem, h összebasztam a felniket. Hála Istennek csak a gumikat darálta végig a gerenda.
Szóval legőzelebb azt a macskát rúgom, amelyiket érem, a DT meg marad a garázsban...
Sziasztok! Haverom (Honda nsr 125)Nagyjából öszeállította a szombati útvonalat. Úgy gondoltuk, hogy Pestről indulva el lehetne menni Tinnyére az Üvegtigris büféhez, oda már el akartam menni egy ideje csak a poén kedvéért. Pestről oda a 10-es úton jutunk el és Pilisvörösvárnál kell lekanyarodni róla, onnan még kb 10km Tinnye. A büfé megtekintése (kipróbálása) után visszamennénk Pilisvörösvárra azon az úton, ahol előzőleg bejöttünk Tinnyére. P.vörösvárról balra kanyarodva Pilisszentiván felé elmennénk Dobogókőre, majd miután ott is kiéltük magunkat, elmehetnénk Esztergomba, ahol szerintem lehetne kajálni valahol. Esztergom után a 11-es úton végig a Duna mellett Visegrádon és Szentendrén keresztül hazajönnénk Pestre. Legalábbis elméletben valahogy így gondoltam ki... Tehát az útvonal Budapest-Tinnye-Dobogókő-Esztergom-Visegrád-Szentendre-Bud

apest. Valakinek nem lenne hozzá kedve?. Az indulást 10-11körül gondoltuk.
Vegyél rá egy univerzálisat, egészen hasonlít a gyárira. Mofakernél 1200 ft cakkpakk.
Pl egy ilyet:
Hello!
Hát nekem is nagyon nehezen jött szét a 2. képen látod a 2lábtartótól jobbra azt az öntvény vasat a vastagabb lukba van egy átmenő csavar amin van egy persely két tűgörgő korárral plusz porvédő stb...
Én is először izomból kezdtem el verni a csavart mint állat de meg sem moccant... nem hittük el pedig nem vagyok gyenge...
Másodjára lánggal addig melegítettük a lukon keresztül belülről a csavart(az átmenő csavar lukas) amíg izzó sárga nem lett vártunk egy picit hogy kihüljön nehogy ütés közben elkenődjön és utána elkeztük kiütni nah akkor megmoccant de mire kiütöttük volna megint "nagyon" lehült és újból beleragadt akkor megint lánggal melegítettük izzó sárgára végül kijött...(röpke 1,5 órás művelet)
Kiderült hogy nekem azért ragadt bele mert a persely elkopott és a tűgörgő kosárral együtt és a tűgörgők beleakadtak a perselyen lévő lukba
Egy jótanács ha nem muszáj ne verj szét mindent rajta mert egy felujító készlet 43.000Ft
köszi a válaszokat, majd hétfőn megnézem!
a nevére nem emlékszem, talán valami unix van kiírva, azon a környéken az az egy ilyen autós bolt van.Egy felújított vagy újépításű épület, bal oldalon(ha az újgyőri felé mész), van vagy 2 lépcsőfok, két üzlet van abban az épületben, ez a bal oldali.egy próbát megér hátha megcsinálják hengerfej után is.
vasalják a feliratot?
akkor olyant nem tudok csinálni

LED-es hátső lámpát csinált már valaki?
van egy plusz lámpám ami kissé korrodált avval kellene valamit agyalni
Kösz szépen:) felhívtam a srácot...meglesz szerintem....kössz mégegyszer...