Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem is csinál ilyet néha, próbáld ki azt hogy a power fedelét leveszed eltekered valamelyik irányba teljesen, vagy teljesen nyitva lesz vagy teljesen zárva, nekem most zárva van és semmit nem szarakodik, nem sokáig marad ez így, megy így is elég jól, de csak az az igazi amikor kinyit amikor teljesen nyitva volt akkor se baszakodott,de ilyenkor meg kis fordulaton kevésbébír, amikor középen volt akkor teljeesn szar volt, kis hajtás után megtorpant 4000környékén, kis idő múlva megint ment mint a barom.
Most akkor mi volt a baja végülis?
Dugattyútörés? Vagy csak szimplán elkoptak gyűrűk?
40-ért igencsak sokallom, bármi is történt vele
vazeeeeeeeee
én 35 ért meg is csapágyaztam fag csapágyakkal
bár csak prox dugó van benne

tuti nem kell köszörülni rajta? megnéztétek pontosan? remélem nem tolómérővel..........
Helló!

múlt héten elkezdett rosszalkodni a dt-m, alulról nem vette a fordulatot, nem volt alapjárat, gyengébb teljesítmény....stb.
nem volt naon ötletem, de azért a karbit kipucoltam, természetesen feleslegesen, na a vége az lett, hogy szerelő megállapította (bár utólag visszagondolva ez eléggé logikus volt), hogy nincs kompresszió.
utólag vettem észre hogy amikor berugtam, akkor nem volt semmi "ellenállása a karnak" simán rúgtam.
na szóval hétfőn vittem el, pénteken megyek érte. "szerencsére" nem kellett fúrni, sőt a főtengelynek sem volt semmi baja, tehát ezek a dolgok kimaradnak az árból
a dugattyú Wössner lesz és az egészet megúszom 40 000.-ből munkadíjjal együtt
ja és hozzá tette a csávó,hogy ez dt tipúshiba
kb ennyi, csak gondoltam megosztom veletek tapasztalataimat ha valaki ilyen szituba kerül, kb számítson arra mit hogy mennyiért
ekkor nagyon felbaszta a z agyamat... vontatás közben elöl a lámpa körüli szar is eltört, egy jó nagyot is estem.... elég szar motorozás volt.
nem csak hidegen csinálja.. nemrég egy szomszéd faluba mentünk át, (nagy fű, hegy-völgy)aztán kezdett szarozni és végül lefulladt... tisztitottuk a gyertyát de semmi, aztán haza kellett vontassuk
vagyis ezen is észre veszem míg hideg meg ez előttin a simsonon is észrevettem akkor úgy nem akarta venni a fordulatot
Szerintem míg be nem melegszik addig ne nagyon bántsd mert az nem használ neki. Mondjuk nekem nincs powerem de szerintem minden kétütemű kicsit zavaros míg melegszik.
ja és ezt pár percig szokta, utána megy mint az álom.
HHHelo
Megint dadog a mocim... öszze-vissza jár 4500 fölé nem is lehet pörgetni, volt szerelönél, azt mondta hogy nem motorhiba, hanem elektronika de nem ért hozzá... szerintem valami power dolog lehet mert az is 4500 nál kellene nyisson.. feketedoboz kicserélve, a power elektronika csatlakozóit széthuztam, ugyanezt csinálja. Akkor szerintetek mivel lehet baj?
DT 125 Szerelési kézikönyv:
http://rapidshare.com/files/11...
Ez a seeger gyűrűs dolgot a berúgókarnál mondjátok?(bocsesz h értetlen vok de nem nagyon értek hozzá)Az enyémnek is valami ilyen problémája van és a berúgókarom néha beakad néha nem(pedig pöcc röff a gép ).
Már mint Skodi(ez neked szólt!):D
Köszi a tippet!Msn-ed van?Enyém molnaradam14@freemail.hu létszi vegyél fel!Lenne még pár kérdésem!
ne keltsétek itt a feszkót fölöslegesen
2011 hol van még?
addig lesz 1 kormány váltás.kitalálják, hogy ez így nemjó meg úgy nem jó iylen módosítás olyan módosítás és 2011ből csinál 2021et.addigra kitalálja, hogy az elektromos kávédaráló bringákra bukó meg kötelező biztosítás kell
Megvan hogy mi volt a problélma a kitámasztó fölött van egy kis pöcök ami leállitja a motort ha sebbeségbe van és menetközbe a kitámasztó nekicsapódott és ezért állt le
409-es oldal, [10203] hozzászólás!ott van 2 kép!5ezer pénzér adom őket!
szeva!már múltkor dobtam fel asszem 2 képet is...pill és megnézem h mikor volt!
Szevasz!
Köszönöm szépen CeFReX!
Egy msn címet tudnál adni?
ss88@citromail.hu címre küldd!
Előre is Kössz!
Szevasz!
Engem érdekelne a két hátsó lábtartó!
Dobnál föl képet? Előre is kössz!
szerintem nem kell annyira parázni ettől a rendszámozástól...
Szevasztok!
van egy kis probléma a Dt-mel olyat csinál hogy húzom és amikor nyitnia kéne a powernek nem nyit ki hanem lefullad viszont valamikor meg simán kinyit és jó.
mi lehet a baja?
elöre is köszi
Üdv Tibi
Köszi a bíztatást! Még egy kérdés ha a motor fordulaton van akkor az indexeim folyamatosan égnek ez miért van? mert ha nem jár a motor vagy alapjáraton van akkor meg tökéletes!
ha nekem ilyen jó idomaim lennének szélesebb mosollyal közlekednék.........
ettől csak szakadtabbakat kapsz az is bolti új árnak minimum fele.
dobáld le a matricákat és csináltass rá utánna lakkozd le és lehet tolni az utcán.
volt 2 ismerős akinek van/volt co hegesztője
egyik eladta a másiknak meg nem tolja a vezetéket
pálcával meg meg sem próbálom

miért nem csinálták meg úgy hogy egyből a kuplungkosarat hajtsa meg a berúgó
legalább akkor előre kellene berúgni
eddig ez az első bosszantó dolog a dt-ben
az a szar hogy olaj le, víz le szedni szét tömítést vagdosni fél délelőtt egy blokk szét/össze rakás