Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és baj az ha a csap mindig tartalékra van forditva?
plusz furod a még nem olyan nagyot vésett :) 30-35 minöségi cuccbol
a tartalék olyan 1liter és 1,4 liter között szokott lenni!
Baszki ,nekem eltört a gyürü! belehúzott a hengerbe és ha nagy szerencsém van akkor nem kell hengert vennem csak dugót gyürüt! Akkor az mennyi lessz? Ja és a munkadij ........
Hajtsd ki az összes benyát, majd fordítsd el ellenkező állásba a csapot és meglátod :D.
Amikor megvettem a mocit úgy mentettek ki, mert elfogyott a benyám. Elment minden kedvem az egésztől, mert 1 napja volt meg a moci és egyből megállt, toltam vagy 10 kilométert az erdőben szürkületben és esőben... Másnap egy hozzáértő csak átfordította a csapot és pöccre indult Sose felejtem el
bocs hogy megkérdezem... de mi az a tartalék? ezt csak én nem tudom?
Afenébe. megint motorozni indultam, kezdödött a geciség.... megint nem tudtam elmenni, pöfögött, szarozott, ienkor el sem lehet indulni, alighogy életben tudom tartani........DE...... most hogy igy letettem (hogy szarul ment) a váltoolaj nagy része (amit nemrég töltöttem bele) elfolyt... lehet valami összefüggés? és a drága olaj csak ienkor csöpög a váltókar mellől.
2 liter az kurva sok szerintem olyan 0.6 körül de meg fogom most nézi
tudom hogy nem gondolták komolyan, azért irták hogy oltsanak, na mind1 nekem az a lényeg hogy pénteken kész lesz a motor aztán megint lehet hajtani a vasat, persze csak módjával
én se vagyok szakértő, meg nem is kifigurázni akartam, csak hát ezek azért elég általános dolgok...de ettől amugy azt irsz le amit akarsz!
-_- sztem a kérdést sem gondolták komolyan
csak úgy nem száll el a kompresszió........
nekem kopott dugó+új gyűrűvel is ment rendesen csak kolompolt idegesítően
egy évet nyúztam így
0.30as horgász damil simán befért a henger és a dugó közé
49esről 50esre kellett felköszörülni egyből mert annyira el volt kopva
látom baromság volt ide bármit is írni, mert egyes "szakértők" egyből kifigurázzák, de egy próbát megért, nah mind1
tartalék nem valami sok kb 2 liter
pontosan sosem mértem
nem az a tipushiba hogy dugattyút kell cserélni, hanem hogy elszáll a kompresszió...
hát bizony ez dt tipushiba..........
talán be kellene tenni a vitrinbe és nem kopna
akkor mit mondana a szerelő a simsonos emberkének?
amennyi idő alatt (és terhelés alatt) kihal egy dt dugó pl prox annyi idő alatt 10 simson dugó + 1új henger menne szét
igen, és a gyertyacsere is ebbe a kategoriába sorolhato
ja ez jó kérdés, mennyi a tartalék?
dt típushiba hogy néha cserélni kell a dugattyút?
Hány literes pontosan a Dt 80 tankja és mennyi liter a tartalék?
köszi szépen!
NGK BR9ES, ez a gyári, /esetleg BR10ES, ennek nagyobb a hőértéke
esetleg nincs valakinek DT125R-re egy hátsó lámpabúrája az azmögötti foglalattal?mer arra szívesen elcserélném a lábtartókat!üdv
Szevasztok!letudná nekem írni h milyen típusú gyertya kell a DTbe?(125)

Akkor nemkell senkinek a 2 lábtartó?(5ezer pénzé)
lehet h a karbin kéne kicsit állítani....vagy fuvókák vagy vmi....
sztem ott van a bibi,de nemtuti!egy próbát lehet megérne megnézegetni.....