Sziasztok! Nekem a képen látható Dt-m van a matrica nem valós nemtuom milyen lehetett az előző gazdája, hogy ilyet rakott rá . Engem az érdekelne, hogy jó állapotban lévő idomokat honnan érdemes szerezni? Újat már érdeklődtem de az iszonyat drága
Nekem a főtengelyre is odavan pöttyintve az anya a blokkban, mert egyszer lecsavarodott, és kireszelte a deklimet, pont ott megy a vízcsatorna, és szépen befolyt a víz a blokkba. Nem szarakodok...Már szedtem szét azóta kétszer is, flexxel letolod a pöttyintést, aztán újra odanyomom.
Havernek is ugyanez van. Új persely--leeső sseger. Alapvetően egy nagyon elbaszott megoldás az a berúgó...
Én mondtam havernek is, ha nekem leesik a seeger egyszer, nem szarozok, odacsípem CO-val egy pöttyel a seegert. Ha kell, flexxel simán leszeded.
az ideg széjjeltép.........
csináltattam perselyt a berúgótengely és a kuplungkosár közti fogaskeréknek mert nagyon lötyögött már
de az új kerék (bontott jó állapotú) új persellyel mindig letúrja a seegergyűrűt
ez miért van?
régi kerék kóvályogott vag fél centit arról nem esett le
pedig vettem új seegert hátha a régi kifáradt
már azon vagyok hogy visszateszem a régi fogaskereket
2011-ig remélem siekrül eladnom a rendszámost is, 2010-ben egyetlen távlati célom van, méghozzá egy sárga 400-as 4T suzi:P (na jo a fekete is talán)
jövöre sztem kap dugoszettet a DT meg meg lesz csinálgatva ami kell (ha addig nem áll be, majd sokat imádkozok)
most elöször is egy láncszett kellene, utána egy használt rezo ami sport, valami jobbfajta
amugy mit kell belöni karbin ha másik kipuffot veszek rá?
Miskolcon van egy motor elktronikus szaki, havernek ő csinálta a gyújtás fekete-dobozt, én meg a szabályzómat vettem tőle, talán 3E volt.
Józsi a neve, száma:0630/2458088
Hívd fel!
Hát 2011 itt van mindjárt hamar eltelik az a két év!
De ha valaki le akarja malyd vizsgáztatni 125/50-est az megteheti sztem ugy, hogy vesz egy olcsó Yamaha DT 80-as blokkot és ott a furatoknak szerintem stimmelni kelene és beleteszi és valahogy megoldja hogy a Yamaha DT 80-as nem 80-as legyen hanem 50-es és átmegy a vizsgán 50-es ként!
Utána ha hazaér visszarakja a 015-ös blokkot és szevasztok!
Nem tudom de mindenki parázik a rendszámozástól!
Biztos lesznek majd kiskapuk!
De 2011 hol van még!
De az igaz ,hogy mindenki adja el a 125/50.
Én is azt tettem 2éve még időben.
180/50 feltünő volt már! És pofátlanság!
hát igen aki eddig illegálisan használta a gépét az megszívja. De sztem ez már tudnivaló volt akkor is amikor valaki megvette, szal mindenki vessen magára a 125/50el.
félreértés ne essék nem kötekedni akarok, csak nekem ez a véleményem. Felőlem mehet mindenki rendszám nélkül is csak akkor nem kell sírni ha para van/megállít a rendőr, stb.
jah amúgy meg 2011ig sokminden történik, addigra ki is növitek a kismotort.(meg én is az enyémet ).
ja és ismerős nem is viszi műszaki vizsgára a ladáját, elég a forgalmi meg plusz 10ezer ft. ennyi
hát 100db 125ös dt-ből 2-3 a rendszámos
aki előrelátó most eladja kicsivel olcsóbban mint a piaci átlagár.......
láttam rendszám nélkülieket 300felett azok szívnak majd be
mert erdőbe, terepezni drága utcára meg majd nem tudják használni
Köszönöm szépen a gyors válaszokat! És ha már itt járunk Borsod megyében nem tud valaki bontót?
Illetve a hozzáértő szerelőt kérdésem még mindig válaszoltalan.
Válaszaitokat továbbra is előre köszönöm!;)
100% hogy a fesszabályzó!nekem is ez volt egyszer az 50esemen...újat kell venni vagy bontottat ami műxik mer nemhinném hogy ezeket melehet javítani...de ha mégis akkor még nem tudok róla!
Erre már kitaláltak egy faxa cuccot, az a neve, hogy heli coil. Googléba írd be, és találsz róla dolgokat. Nem drága, a behajtásához pedig lehet szerszámot csinálni.
Itt egy részletes leírás: http://www.simson.hu/index.php...
Jómagam még nem próbáltam, de én csak jókat hallottam róla.
Hello
'93-as dobfékes dt50-eshez keresek hátsó kereket, mert az előző tulajnak kiszakadtak az agyból a lánckerékrögzítő csavarok, átfúrták az agyat, és átmenő csavarokat tetek bele:S:S és most állandóan lelazulnak hátul az anyák, és egyszer már nekemis kiszakadz az egyik csavar, és újra fel kellett fúrni szóval van vkinek eladó hátsókereke vagy vmi ötlete hogy mit lehetne vele csinálni?
De nekem nem esik le! (kop kop kop)
Én mondtam havernek is, ha nekem leesik a seeger egyszer, nem szarozok, odacsípem CO-val egy pöttyel a seegert. Ha kell, flexxel simán leszeded.
KTM 640 lc4
És csak is SM!
csináltattam perselyt a berúgótengely és a kuplungkosár közti fogaskeréknek mert nagyon lötyögött már
de az új kerék (bontott jó állapotú) új persellyel mindig letúrja a seegergyűrűt
ez miért van?
régi kerék kóvályogott vag fél centit arról nem esett le
pedig vettem új seegert hátha a régi kifáradt
már azon vagyok hogy visszateszem a régi fogaskereket
jövöre sztem kap dugoszettet a DT meg meg lesz csinálgatva ami kell (ha addig nem áll be, majd sokat imádkozok)
most elöször is egy láncszett kellene, utána egy használt rezo ami sport, valami jobbfajta
amugy mit kell belöni karbin ha másik kipuffot veszek rá?
Józsi a neve, száma:0630/2458088
Hívd fel!
De ha valaki le akarja malyd vizsgáztatni 125/50-est az megteheti sztem ugy, hogy vesz egy olcsó Yamaha DT 80-as blokkot és ott a furatoknak szerintem stimmelni kelene és beleteszi és valahogy megoldja hogy a Yamaha DT 80-as nem 80-as legyen hanem 50-es és átmegy a vizsgán 50-es ként!
Utána ha hazaér visszarakja a 015-ös blokkot és szevasztok!
Biztos lesznek majd kiskapuk!
De 2011 hol van még!
De az igaz ,hogy mindenki adja el a 125/50.
Én is azt tettem 2éve még időben.
180/50 feltünő volt már! És pofátlanság!
félreértés ne essék nem kötekedni akarok, csak nekem ez a véleményem. Felőlem mehet mindenki rendszám nélkül is csak akkor nem kell sírni ha para van/megállít a rendőr, stb.
jah amúgy meg 2011ig sokminden történik, addigra ki is növitek a kismotort.(meg én is az enyémet ).
ja és ismerős nem is viszi műszaki vizsgára a ladáját, elég a forgalmi meg plusz 10ezer ft. ennyi
aki előrelátó most eladja kicsivel olcsóbban mint a piaci átlagár.......
láttam rendszám nélkülieket 300felett azok szívnak majd be
mert erdőbe, terepezni drága utcára meg majd nem tudják használni
Illetve a hozzáértő szerelőt kérdésem még mindig válaszoltalan.
Válaszaitokat továbbra is előre köszönöm!;)
Itt egy részletes leírás: http://www.simson.hu/index.php...
Jómagam még nem próbáltam, de én csak jókat hallottam róla.
'93-as dobfékes dt50-eshez keresek hátsó kereket, mert az előző tulajnak kiszakadtak az agyból a lánckerékrögzítő csavarok, átfúrták az agyat, és átmenő csavarokat tetek bele:S:S és most állandóan lelazulnak hátul az anyák, és egyszer már nekemis kiszakadz az egyik csavar, és újra fel kellett fúrni szóval van vkinek eladó hátsókereke vagy vmi ötlete hogy mit lehetne vele csinálni?