Heló mindenkinek!
Érdeklődnék hogy szerintetek (Yamaha DT 80ccm 1992) ennél a mocinál mi lehet annak az oka hogy elkezdi kiégetni a lámpámat (először a tompított majd a távolsági végül a műszerfalat)aztán pedig a gyertyákat zabálja....:S!Én az elektronikára gyanakszom....de nagyon érdkelne a véleményetek....jah és Kazincbarcika környékén nem tud valaki egy hozzáértő szerelőt?ELŐRE IS KÖSZÖNÖM VÁLASZOTOKAT!
Sztem nem lesz itt semmilyen baj...
hogynéznék a lóerőt...akkor az 50es gyorsaságikkal mi lesz...
a 80as hoz volt vhol egy cikk hogy lehet rá rakni 50es és 125ös hengert is
és ha megkérdik a jamahánál. az számokat.....miért kérdeznék meg ha bemérik és 50es nem fognak kérdezősködni...de sztem mérnise nagyon fognak
Hát és a 125-ös é az még drágább lenne! De a lóerőt is fogják malyd nézni! Meg lehet hogy alváz szám alapján beazonosítják hogy ez a moci nem 50-es! Nem?
én megkérdeztem egy gépműhelyt hogy tudnak-e másik perselyt és dugót csinálni a dt-re
olyan 50 ezer felé lenne egy 80-as henger átalakítása 50es re
30as furat 30as dugóval
elméletileg működne is mert ugyanaz a kompresszió
egy embernek nem éri meg de összefogással meg lehetne egy hengert csinálni és avval vinné mindenki vizsgára
már ha a blokkot jelölik meg nem a hengert........
ha sok szőr van a fejeden akkor kísérletezz nyugodtan a benzinnel..........
ilyen melegben meg párolog rendesen, tuti lesz valami gebasz
inkább keress olyant akinek van cucca még ha kér kicsi pénzt többet ér mint a testi épséged
kiskőrös közeli vagy akkor egy kóláért megcsinálom neked
Mit lehet egy 125/50-es Yamahának csinálni hogy továbbra is 50 esként lehessen használni 2011-től?
Mert ha 125-ös re le akarom vizsgásztatni akkor vámpapir, külföldi tulalydonossal kötött adásvételi,
régi forgalmi szögséges!
A motor svájcból lett behozva!
Várom a véleményeket ötleteket tapasztalatokat!
ez eddig mind szép és jó, de se kompresszorom, se gázégőm, úgyhogy maradna a benzines téma, csak félek belekezdeni:D, nehogy szétdurranjon vagy valami.
én a rezót beletettem egy talicskába kisszéken melléültem egy gázégővel beizzítottam óvatosan kompresszorral fújattam be a lángot majd amikor beizzott kentem neki a levegőt rettenet mennyiséggel
ne ülj elé mert köpködi a szikrákat meg a koksz darabokat meg jön ki egy méteres láng ( 8bar-al kentem neki)
füstöl mint a veszedelem az elején utánna kicsit visszafog amíg lángol
hátsó dob is kb ugyanez csak ott nem szemben jön ki a láng
mindkettőt ott kezdtem el égetni ahol az összeköttetés van
a rezó majd fele súlyú lett mint volt a végdob is tök könnyű lett
DT 125R 99-es ....kérdésem lenne, hogy érdemes e sportkipufogót tenni. Számít e? és melyik tipust? Hol lehet hozzájutni? Mennyibe kerülne?
Akinek van tapasztalata ezzel kapcs... írjon!
Köszönöm szépen
Nyugodtan beleöntheted. Legrosszabb esetben, ha már kopottak a lamelláid, esetleg csúszni fog a kuplung, de ezt úgyis meglátod, és akkor lecseréled. De ennek kicsi az esélye.
Érdeklődnék hogy szerintetek (Yamaha DT 80ccm 1992) ennél a mocinál mi lehet annak az oka hogy elkezdi kiégetni a lámpámat (először a tompított majd a távolsági végül a műszerfalat)aztán pedig a gyertyákat zabálja....:S!Én az elektronikára gyanakszom....de nagyon érdkelne a véleményetek....jah és Kazincbarcika környékén nem tud valaki egy hozzáértő szerelőt?ELŐRE IS KÖSZÖNÖM VÁLASZOTOKAT!