Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Melyik DT 25 kW-os?
megoldás: A korlátozott
amúgy szinte egy árban van

találni néha 11kw-os motort de ritka egyszerűbb a nagyobb jogsi
Sziasztok! tervezem a 125-ös jogosítványt, és persze DT-t szeretnék továbbra is. nade a 125-ös jogsi 11 kW-ig engedi... a DT meg 25...:( ezt ki lehet valahogyan kerülni? vagy 250ccm-re kell letenni a jogosítványt ahhoz hogy mehessek legálisan egy DT-vel :S ? ez szánalmas :S Kérlek titeket segítsetek. remélem van köztetek olyan is akinek rendszámos DT-je van:D:P és átesett ezen a helyzeten... Elöre is köszönöm :)
Hello meg tudná mondani vmki hogy hasztnáltan milyen árban tudnék 93-as 125ös Dt-hez komplett hátsó féket szererezni
Óhát, én ha akarom akkor úgy megyek, hogy 200 m műút az utca végéig, onnan kezdve meg csak földutak, dűlőutak:) Csak ezt a vidéket már annyira unom, hogy mostanában inkább megyek vagy 5-10 km-t gyorsan keresztül a városon, aztán ott megyek be az erdőbe:)
ha sokat szuttyogsz tatamocid lesz
nekem 10km volt a bejáratás utána kezdtem forgatni..........

ha kicsi fordulaton közlekedsz és különolajzásod van tegyél a benzinbe olajat mert volt olyan akinek emiatt megszorult
megjött az uj lánc! elviszem nagybátyámékhoz majd és ott tesszük át, mert itthon nem tudom mire pakolniXD
akkor nekem a legjobb 2km műúton és keződidk is a hegy:) és 500m műúton többi földúton és ott a crosspálya:)
Helló!
Miskolciak vagyunk, mi általában itt Bükkszentkereszt/lászló, Pereces, Lyukóbánya, Kisgyőr, Varbó, Parasznya térségében motorozunk, ezek még nem is szigorú nemzeti parkok, úgyhogy teljesen okés, nem szólhat ránk senki, meg amúgyis "kijelölt" földutakon megyünk.
0-700m-es dombokig, hegyekig, van itt minden, ami kell.
Amúgy majd Varbón egyszer összefuthatnánk, van egy edelényi DT-s haverunk is, vele is ott szoktunk spanolni, az kb. egy távolságra van. Tardona fele simán át tudsz jönni, van ott egy kavicsos út Tardona és Varbó közt a hegyen, Taksalápa felé, gondolom ismered. Amúgy majd valamikor Tardona fele is átakarunk nézni, arra még csak bicajjal jártam.
nálunk is vannak jó terepek:D egyik oldalon a hernád a másikon meg dombok... 20 km-re pedig egy krossz pálya:D
Végre kész a Dt-m! Most kezdődik a hosszú bejáratás de ugy vagyok vele inkább többet járrassam mint keveset! Visszatérve a témához nekem nem kell a szomszédba menni jó terepért mivel a csereháton lakok dombok szinte kis siratók, erdei utak nincs belőlük hiány csak cross pálya nincs olyan 20 km belül de azt is kilehet bírni!
errefelé 50km körben összesen nincs akkora "hegy" amit egy 3 lábú nyúl ne tudna átugorni...........
pár földút van amit csak traktorok használnak, ami elég jó agyagos ott szoktunk rodeózni
szárazon járhatatlan tiszta agyrázkódás
volt hogy vizeztük de mindig a nap győz
csak mostanság mintha nem járna annyi gép arra nincs is akkora lekvár
olyan 15 éve akkora sarak voltak hogy haver beleszáguldott szimóval (teteje száraz volt nem is látszódott hogy finom sár az alja) blokkig belesüllyedt, alig bírtuk 3an kirángatni a térdig érő sárból
mostanság már az igazi őstermelők sem traktoroznak hanem valahol biztonsági őrök.......

egyszer csináltunk egy kicsi pályát de valami barom teleszórta tégladarabokkal
Tényleg nem tudjátok hol tudnék itt a közelben oldaldeklit kapni?
Ugyanis a képen láthatókat sikeresen elhagytam melóba menet...
Érdekelne még kilométeróra/fordulatszám mérő spirál...stb...stb...:S
Na na! Azt talán itt nem kellene!
Hová valósiak vagytok Bükki motorosok?Én itt lakom Dédestapolcsányban,de nem nagyon merek erdőre menni(a hátsó gumim csúszik mint az állat)egyedül.:(
Tomi itt már olyan régen láttam rendőröket...gyere erre motorozni...úgy is itt van Magyarország egyik legjobb cross pályája,pont DT-nek való!
Ha megyek Egerbe motorral nevelőtanárom nagy örömére mindenképpen szólok ;)!
Mondjuk én azt a többnapos eső áztatta, meg eső utáni nagy sarat nem is szeretem, amikor minden tiszta dzsuva,az összes út, aztán szinte egyenesen sem lehet menni a földutakon, mert csúszik mindenfele,mint a takony, végig 1-2-3-ban kell menni síkon is, meg a lábammal támasztgatva, amikor dőlni akar. Az ilyet megunom hosszabb távon.
Én azt szeretem, amikor vannak néhol saras részek, jó nagy sártengerek útközben, de azért az erdei utak nagyrézse legyen annyira felszáradva, hogy lehessen rajtuk haladni rendesen, tempósan, veretve, rúgni neki. Aztán néha jöjjenek a sártengerek, amibe jól bele lehet csapatni, forgatni. Így a jó, haladni is lehet, de közben figyelni, fékezni, kerülni, belemenni , beleverni a sarakba, kanyarokba, nyomvályúkba. Nameg legyenek jó nagy kaptatók, ahol alig bír felmenni a motor, az a fain, és eközben még sár, meg kövek, kiálló sziklák.....mindjárt elélvezek
Óhát itt felénk, tegnapelőtt éjszaka esett végig,meg vihar volt, de előtte-utána nagy szárazság volt, úgyhogy nem sok maradt belőle. De az erdőben(Bükk) ott szinte mindig van sár, csak jó helyre kell menni:)
felénk alig esett az eső
máshol ladikkal közlekednek itt meg porzik a föld
alig van pár tócsa
én tegnap voltam kint de hiányoltam már tegnapis a sarat pedig bőven tudtam keresztbe menni
Csaptunk ma egy jó kis 50 km-es bükki kanyart, ennek bőven a fele igazi jó kis erdei terep, aszfaltot csak addig láttunk,amíg kimentünk a városból Sár pont annyi volt, amennyi kell, nem is sok, de nem is kevés, de azért voltak blokkig érő sártengerek is. Lehetett kenni neki rendesen. Minden nap mennék egy ilyet, ha győzném benzinnel....
Utálom az aszfaltot, rendesen szar , amikor kiérünk rá az erdőből....
engem érdekel a vasúti sin:D
Azta kurva ledöbbentessz, nemsokára meg kell hogy hívjalak egy kiadós tankolásra, ha már szeszt nem iszol akkor benzinből!
Szerzek egy szar patentszemet valahonnan, ha kell vasúti sint lopok puszta kézzel az áráért
Helló
Vegyetek 125ös DTt elől hátul tárcsás, 95ös évjárat, ezzel biztosan nem lesz gondja aki megveszi, svájci származású. Folytott, de így is kb 120-130at megy. Szép csendes motorhang. 200ezer ft ha érdekel írj
2 féle motort érdemes venni:
full jó állapotút (sok pénzért) amivel nincs gond sokáig (itt vigyázni kell mert sokan átb@asznak)
full szakadtat (kis pénzért) amit királyosra megjavítasz és ismét nem lesz gond vele sokáig
ez olcsóbb lesz és tudod mit teszel bele és hogy csinálod meg

a köztes motorok viszonylag drágák és többnyire javítgatni kell ezt-azt ezek a legdrágábbak
Sziasztok! Szerintetek érdemes venni egy 1985-ös dt 80 at(vizes,elől tárcsa) kb 100ért?vagy már túl öreg és csak gond lesz vele?köszi
Az a te k@rva nagy szerencséd hogy én a világon vagyok.
Ha véletlenül erre jársz akkor a csengőnk tetején találsz egy szemet amivel(ha szerzel még egy patentszemet) akkor fel tudod tenni a láncodat.
Ha Sopronban nincs, akkor Bécs triester strasse, Hein gericke, vagy Louis, kb 2 euró. Nem, én nem tudok hozni, mert vonattal járok, és az nem arra megy.