Tegnap elhagytam a dudám gombját. Hogy hol, vagy hogyan esett ki, azt nem tudom, de ha valakinek van egy fölösleges dudagombja, azt szívesen fogadnám.
Ha nem találok, akkor esztergálnom kell másikat. Nem hinném, hogy bárhol is árulnak külön gombot, sztem csakis egybe árulják az egész konzolt.
Üdv CeFReX
nekem is fúrva volt, plusz új dugó gyűrűk, csapszegek. Szerelő szerint: 500 km a járatás. Első ötven nagyon óvatos, 4-5ezer, utána 150 ig 6 ezerig is, majd még óvatosan kell vele bánni, nincs csőgáz, hirtelen gázadás, nem szabad huzatni nagyon 6-7 fölé.
Az elején lényeges hogy ne egyszerre küldjétek le az 50 km-t egyenes úton folyamatosan, hanem legyen benne sok váltás, megállás, lassítás, gyorsítás.
Nincs kiszálkásodva sehol.
motorkovacs@gmail.com-ra írd meg a címed és, hogy szeretnéd a postát?
Utánvéttel kb 1200ft, előre utallva kb 400ft a postaköltség.
Csinálhatok persze, hha legközelebb szétszedem majd... Nemvészes, az elosztónál ami jön a gázkartol bowden annak a végén van egy müanyag pöcök, és annak a két szélébe van beleakasztva a gázbowden meg az olajszivattyu bowdene.
én nem tudok motorozásokról képeket csinálni, kawa figyelmébe ajánlom a kópháza sopron távot az ikva mellett, nekem tetszett csak üt a kukorica
holnap remélem az a szar láncot is meg tudom mérni
Én legutóbb csak a gyűrűket cseréletem és olyan 150 km-ig nem pörgette 5 ezer felé! Most hengerfútás + új prox dugó gyűrű! Ugyhogy én is kiváncsi lennék hogy kb. meddig és hogyan!?
Megpróbáltam legalább 3 féle anyaggal, lejött az összes, 1 kört birt... Végülis csak az elosztotol szar.. mert ami az olajszivattyura megy az a fele jo
abban a tartályban van minden, inditáskor multkor tök üres volt a hütöm, igaz, felöntöttem desztvizzel, de megnézem majd megint
mert akkor lehetséges h télleg valahol engedi és a hütöböl lefolyik a viz, a tartályban meg ott kuksol
Ha nem találok, akkor esztergálnom kell másikat. Nem hinném, hogy bárhol is árulnak külön gombot, sztem csakis egybe árulják az egész konzolt.
Üdv CeFReX
És akkor még tudod kompenzálni a kerékkel ,hogy elörébb húzod v. hátrébb tolod.
Az elején lényeges hogy ne egyszerre küldjétek le az 50 km-t egyenes úton folyamatosan, hanem legyen benne sok váltás, megállás, lassítás, gyorsítás.
A kuplungbowdened gyári vagy otthon készített?
Egyik sincs
motorkovacs@gmail.com-ra írd meg a címed és, hogy szeretnéd a postát?
Utánvéttel kb 1200ft, előre utallva kb 400ft a postaköltség.
én ha csinálva lesz 100ig finomkodok, utána is max 6-7 talán, aztán 500 körül mehet :)
holnap remélem az a szar láncot is meg tudom mérni
Gyári kuplung bowden?
Nem foszlik sehol?
Kuplungkonzolod nincs esetleg?
ma kész lett a motorom és egy olyan kérdésem lenne, hogy bejáratni hogy szoktátok? (a henger a régi, uj prox dugo, tömitések, tűgörgő)
nekem azt mondták, hogy olyan 50-60km nagyon óvatosan(5-6 ezerig pörgetve) , utána 200km-ig már kevésbé óvatosan, utána meg ami a csövön kifér:D
már vettem is biciglibowdent 2m 320ft volt 1,2mm vastag
esetleg ha tudsz tolhatnál egy jó fotót az elosztóról hogy tudjam mire számítsak....
mert akkor lehetséges h télleg valahol engedi és a hütöböl lefolyik a viz, a tartályban meg ott kuksol
ha jol értem
de ezt a javito cucot én is ajánlani tudom