Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok!
Y DT 125R: második sebességtől 6-ig, 6000-es fordulaton leszabályoz nem pörög tovább inkább torpan! Miért van ez?
hali!125ös DT r nek is középen kellene lennie a blokk alján az olajleeresztő csavarnak nem?de ott nem találtam!hol kell belőle leereszteni
Azt az 50eset add el ameddig nem késő, ott aztán semmilyen csoda nem segíthet! Az zümmög de nem megy! Saját tapasztalat
túl lassan mentél.......
ha gyorsan megy a motor akkor úgy hasít a sár tetején mint jézus a vízen
hozzá kell tenni nekem ez még nem sikerült, biztos félénk vagyok
amúgy van egy első kipufogóvégem ami csak a fejcsavarható rész meg egy ív, na evvel olyan hangos hogy halláskárosult az ember ha sokat használja
álló helyzetben minden ok de menni alig akar vele
esetleg ha valamelyik tuningoló gurunak kell akkor 2ezerért viheti
Bár ez nem aktuális . Régen volt 3szor kellett kitolnom mert megsüllyedt :-D
Nyugi van :)
Igazság szerint minden DT zsír a maga nemében, hibájuk nem sok van, mindenki csapatja, teszik a gépek a dolgukat. Így senkinek sem a szerelgetésről van kedve írni, mert relatíve nem sokat kell bütykörészni( nem Riga meg Simson), legfeljebb az általános karbantartások vannak, időnkénti olajcserék, láncolajozás, gyertyacsere nagynéha. Így nem csoda, hogy "kínjában" mindenki tuningolni akar az amúgyis kiváló gépeken....(aminek nem sok értelme van)
Én annak örülnék a legjobban, ha időnként mindeni szúrkálna be képeket az éppen aktuális motorozásairól(ahogy én szoktam is néha), hadd lássuk ki hol, hogy, milyen helyeken megy, milyen vasakkal.
Pl. mi tegnap :)
Akadjunk már le erről a sportkipufogóról! Nekem qvára elegem van abból, hogy kipufogóból, meg ilyen- olyan tuningból áll a fórum! Felejtsétek el!
akkor kell valakinek az a 2 hátsó lábtartó?(azt a 7ezret csak úgy saccperkábé mondtam...de én se vennék annyiért )
5ezer pénzért viheti akárki akinek kell!
nekem olyan 5ezer körül indul meg de akkor egész jól
130kg vagyok de egyesben simán kapar kettesben is gyűri a földet de akkor már nem forog ki
Vazze nekem a 30 ezres DT-émen ugyanilyen "sport" rezó van. Egy kalap kaka. Most már akkor értem, miért forgatja le az órát, meg kis fordulaton miért olyan gyenge, viszont 3.ban megy akár 70-el is, mert úgy kiforog, nagy fordulaton jól megy.....dehát azt kivárni......otthagy általában mindenki, aztán pár perc múlva beérem őket, aztán leszedem, mint a szemét a többit. Dehát nekem inkább nyomaték legyen, és ne 8000-től húzzon, hanem 5-6 tól.
Ha valaki ad érte gyári kibelezetlent, viheti nyugodtan
ja és kb egy árban vannak a 125ös és a 600as endurok (dt xt)
szigorúan a rendszám nélküli változatok
Szerintem sem az a lényeg hogy mennyem százat hanem h érezt h a gépben van valami erő ,nem az h 5 perc kell míg eléri a százat és a gép kileheli a lelkét....
Hello!
Nekem egy 1993-as dt50-esem van, és azt szeretném kérdezni, h nemtudtok erre első sportdobot? esetleg hátulra is vmilyen sportdobot rá
sosem fért a fejembe miért is kellene egy enduronak 100-al menni?
meg ezek a teljesítmény berhelések........
akinek gyenge a 125-ös az vegyen 250est vagy 600ast, és van lóerő több
Ok! Köszi a segitséget.
Sz.tem leszedem én is a rezót aztán valahogy kibányászom belöle azt a tölcsért és veszek rá egy végdobot!
vérmérséklettöl függ hogyan motorozol, én például sohan em birom megállni h ne tépjem meg kicsit a gázt :P de tény h a DT 10 000 után meghal, elvileg ott kellene leadnia már a max nyomatékot is meg minden... mondjuk az neyém még nem is járt a pirosban (meg a tölcsér is bene van :S)
A teljesítménynövekedésről pedig annyit h lehet h erősebb de nagyon későn adja le a motor...Szerintem jobban megéri kibelezett dobot venni.....De igazából nem tudom h milyennek kell lennie egy sportrezónak és lehet h a gianelli azért ennél minőségibb mi mint ami nekem van de az enyém is pontosan ugyan ilyen....
Hát nekem is ilyen rezóm van de nem gianelli de ugyan az.....Tehát mikkor megvettem mondom hú de kúva jó lesz még dobot is vettem rá.... szépen felrakatam húú de jó lesz....Beindítom szép hangja volt de az nem a rezó miatt van az csak egy kicsit hangosít rajta csak za baj h ki volt égetve ezért nagyon üveges hangja volt.. Tehát felraktam elindulok pörög 6000( a gyári rezó ekkor kezd el húzni evvel semmi) még pörög 7000 még és csak pörög 10000 ig és már a pirosat karcolta mikor tényleg elkezdett húzni de ott már kinózta motort és már elértem az utca végére...jó ki a főutra nézzük mit bír a motor már meleg volt azt hittem na most megyek vele 100km/h-t hát jól benézem mert 5ösben kipörög 90km/h... Jön a 6os és a fordulatszámon szépen visszaesett 70000 re én áll mid a cölöp semmi tehát nekem nem érte meg tehát visszaraktam a gyári rezót és a sport kipufogót és így most nekem tökéletes a motor mert a gyáriból nekem ki van zsedve a tölcsér viszont a kanyarulat le van vágvaés sokat járok pestre így jobb ha hamarabb húz.. Ez az én tapasztalatom a fogyasztás nagyobb lett és szegény motort nem erre találták ki h pörögjön mit egy gyorsasági...
Meg tudnám venni azt a rezot de nem tudom hogy megéri-e ! Nem lessz qrva nagy hangja? Érezhetö a eljesitmény növekedése? Tapalasztalatokat szeretnék kérni.
Skodi nem tudtam várni ! Mert nem tudta hogy neked lessz kereked.
ténleg jok a drz mert faternak s tipusa van és k......va jó kis moci csak az a fontos hogy jol járassa be az ember!
a gyári 80-as henger dugó,és gyűrü nélkül van!
Nem tom mi célt szolgál a rugó!