Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mol Hixol T 80W ilyen olajat merjek belerakni a blokkba, vagy inkább ne, rövid időre amíg nem tudok venni valami értelmeset, nem szintetikus, meg nem is félszintetikus.kimondottan váltó olaj, az van ráírva hogy trabantba váltójába való olaj.
a másik kérdésem hogy volt írva a fórumon hogy valaki kiégette a kipufogóját, csak a végdobot égette ki?borított bele egy kis benzint begyújtotta és kész?lefektette a földre, vagy állítva hagyta.készítsek oda locsolócsövet?:D
köszi hello
nekem a full generál 35nél állt meg
fúrva, prox dugóval, fag csapágyakkal
gumik rá 25
aztán lehet nyúzni egy darabig
ha nincs valami fődarab hiány!törés ennyi lehet neked is kb
ilyen lc1 karbim van ha avval van valami nagy gáz de nem hinném hogy az a baja
Nem csúszott a kuplung.
De most meglettek forgatva a lamellák is! De azok is jó állapotban vannak!
Full bontatlan bokk volt sehol nem látszott beavatkozás.
Igaza van Skodinak, add el, ugyis ingyen volt aztán veszel valami ujabbat/jobbat :P
én mindenesetre ennyit nem adnék ki egy régi 80-as felujitására...
Add el, 25-öt talán adok érte! Ha nincs messze....
igaz ez nem dt meg nem yamaha de motoros
http://www.sportmotor.hu/motor...
Sajnos énis tudom hogy faxa legyen a minimum az olyan 80 kemény magyar ezres amin gyurcsány van :S de lehet hogy 100 de ha ugy veszük akkor 100 e ből van egy jó mocim amit ingyen kaptam :D ÉS akkor tudom hogy felvan újitva és mikor újjá születik csak minőségő olajat fog kapni meg nem a cross pályán lesz gyilkolva :D
sokba kerül ez majd :S
Na kezdem árúltam a 80 as DT met de nemvette meg senki és ugy döntöttem mivel amugyis ingyen volt megéri költeni rá .De van egy ólyan gondom hogy bátyám tesztelte a gyertyán meg ilyenek mert be durogot a kipufogó ,kiverte az olajat gondolom a váltót mert nemvolt rajta az gyujtásfelőli dekni és azóta nemindul el .3 db gyertyával próbáltük ,karbi tisztitás,gyujó kábel átnézve,nem találtunk hibát van ötletetek hogy miért nemindulhat be ? 80 as dt kb a max sebesége olyan 60 km volt ebből is következtetünk hogy baromira gyenge.Bátyám megnézte valami 2 bar kompreszió van benne aztmondja hogy az baromira gyenge.A motor az ugy ment mint egy simson semmivel sem jóbban.Ha lesz rá kesem mennyibe fájna a motor kompletten felújitani ? meg kéne rá az oldalidomok ősszesen mennyi lenni ? Valaki tud nekem hátsó enduró gumi méretet mondani ?mert most olyan vastag van rajta hogy beszórúl a sár .Amugy ha motorfelújitás után furatnám az 80 as blokot azt mekkorára lehetne hogy egéséges is maradjón a moci ?Fogyastásra kihat a felfúratás ?

VAlahogy igy néz ki a moci :
tölem kellett volna motort venni...
Fú bazze de jó lenne, ha ilyen szép lenne a blokkom belül. Nekem a kuplungkosárból alapból ki van törve egy olyan aludarab, ami a lamellák fülei közt van, a többiben több mm-es bevágások, ahogy a lamella beleharap. Aztán az a 4 kis menetes csöcs, ami kiáll, na abból nekem kettő kitörve, és helyettük egy-egy átmenő csavarral, távtartóval, anyával rákontrázva áll ki. De mindezek ellenére faszául bírja már 2 éve nálam, és nem kímélem egyáltalán. Mondjuk nem is valami vajas a kuplungom, ürest állóhelyzetben nehéz eltalálni, de megy, nem csúszik Ezért is kéne egy ilyen 5 lamellás jó állapotú tarcsiba...
hát...biztos nem tesz jót neki...
de te tudod
Síkon ment 70-et 3.ban. De miért is ne mehetne? Gyári könyvében 6000-es fordulatra ír 42km/h-t 3.ikban, ez meg pörög 10-12000-et, simán lehet 70. 3.ban simán leforogja magát gond nélkül.
Na így kell kinéznie egy DT-nek
jaja megtettem :) huh jol benyakalta a liter castrolt alig van tovább mint félig a tartály, és nem folyott mellé :P amugy a powernél az imbuszos csavart nem tudtam kitekerni, gondolom kapott az élettöl, és most nicns kedvem eltörni a kulcsot ugyhogy majd visszatérek rá egyszer ha gondom lesz vele esetleg (ne legyen)
amugy a 80-ason ezért csuszott a kuplung? amugy télleg fasza, én eddig soha nem szedtem szét, söööt :D
Szerintem engedd le a régit ami benne van!
Azt úgy told bele az ujat!
Én is mindig azt szoktam!
Remélem most egy jó pár 1000km-ig nem lessz gond! (kop - kop - kop)
De most nagyon jó lett!
örülök h jo :) nemtom a mostanit is szét kelene szedni nekem mert ez esküszöm nincs olyan állapotban mint ami most a tied :D de azért megyeget:P viszont az télleg makulátlan votl azt hiszem, persze látszott h nem mai :) nekem most kellene láncszett meg rezo majd, talán jövö tavasszal egy dugo gyürü csere meg ami kell
jah és sztem nem lenen rossz még az elsö kerékcsapágyakat is cserélni:P de azt majd szétszedem és megnézem
amugy motorolajat szabad keverni? most nemtom h fullszintetikus van-e benne, de sztem az lesz a legtisztább ha leengedem, alig van benne valamennyicske, és beletolom a castrolt
meg én is megnéze ma powerem azt hiszem
Szeva!

Megvolt az első nagy szervíz!
4000km-után!
Szarrá ment a kuplungnál a csapágy!
De már jó!
És kúrva jó állapotú a blokk belülről.
Olvass vissza Müller!
408. lap, [10173] hozzászólás.... június 18. 21:05
lassan beszárad a terep....
este kimentünk tsz lajtos kocsival vizezni de nem sokat ér, szerintem holnapra bekeményedik minden sár

szeva mindenki,80-as DT hátso lánckerék érdekel..
Most miért hitetlenkedsz? Arról még nem hallottál, hogy csal az óra?
A mutatott értéket el kell felezni, és megkapod a ténylegest!
rá kell hangolni a karbit,úgy kapod meg a + teljesítmnényt....
3. 70el megy dombnak felfelé vagy lefelé?