Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én most fejeztem be a motor festését merrt volt egypár hiba amit le kellet festeni plussz a blokkot is le kelett fújni és a az új kipufogót is feldobtam....Na most az igazi...holnap dobok fel képet....Skodi merre voltatok motorozni?
Tegnap bandáztunk egyet....egy rakat DT80-as, pedig még 4 hibádzik a képről
vazze...hát a berúgó felett van egy műanyag-gumidugó, ott kell betölteni. A blokk alján meg van egyetlen egy csavar, ott kell leengedni.
Milyen motoros vagy te ?
Most értem haza nemrég! Elvittem a détémet az auto villamosságishoz! Remélem kész lessz 7végére és akkor nincs megállás! Bízok benne ,hogy nem fog megállni megint 70km után mert akkor rágyujtom a szerelöre a házat! Mert multkor is úgy megcsinálta ,hogy megállt 70km megtétele után!
igen, sztem az miatt van, kb nekem is ilyen, egy jo kipuffal sztem menne 130-at
nekem a fos lánckerekemmel fojtással 110
Valaki legyenszives dobjon fel nekem egy olyan képet amin látszik ,hogy hol tudom feltölteni és leereszteni a váltó olajat! Elöre is köszi.
Ja ma akartam venni én is Castrol r4-et de nem volt igy rendeltem Q8-at de nem tudom mi a pontos neve.
De a castrol 4000ft lett volna a Q8 pedig 2800
Ja meg azt megkérdezhetném hogy miért van az hogy at első négy fokozatba elég jol megy pl.négyesbe majdnem megy 100-at de 5-ben alig megy 100 fölé és 6.-ban megy megy olyan 105.
Ez lehet a folytások miatt?
ez poweres, fog huzni alul is, de nem tudom, én jobban ktalálom azt h van egy tök gyárim és veszek rá egy sportot, majd ha továbbadom, lehet h örülnek neki...
Ja és a kissebb fordulatszámon nem fogyaszt annyit és kíméli a dugattyút....
Hát szerintem nem éri meg az összes fojtást kivenni mert én ism egcsináltam a 80 dtmen és mikor felraktam a motorben nem volt erő mert csak 12.000 rpm -nél kezdett el húzni ami már túlságosan is magas fordulatszámon van és a motor alig ment a homokban...fogtam és visszaraktam az eredetit ami nem pörög 9.000 nél többet de legalább jól megy de nem tudom h a 125-ön is így megy-e...De szeritem igen...
Helo.
De ha kiveszem a folytást nem lesz semmi baja.Sok embernek ki van véve sőt majdnem mindenkinek.
Amugy majd én is akarok rá valami jo rendszert de addig így fogom használni hogy kiveszem.
Ja a kilométeróra állásom az valódi
az enyémben nemtom mennyi van, mert nem gyári az ora, am most van rajta azt még Sakoo kollégátol szereztem
bár jo volna tudni h 10000-en felül jár-e...
amugy sztem jobban jársz ha nem ezt barmolod szét hanem beszerzel egy gianelli vagy más sportrezot! én ha egyszer addig jutok akkor ezt fogom tenni legalábbis
de most kellene elöször is a láncszett, mert ezzel szivni fogok már nagyon
az enyém is 2003-as, jol láttam :D
Nem lehet olyan régi mert az én 94-es 80-asomban 42000 km van
Hello csoola.
Köszi a segítséget.A motor 2003-as.Az ára 490.000 ft volt.
valahol hallottam vagy itt olvastam hogy a power is le van folytva. Valahogy forditva van berakva vagy mi. Ez igaz? és hogy lehet kivenni.. megkell fordítani?
ja hülye vagyok... már csoola megirta
asszem itt van...
ugynaolyan elvileg mint az enyém,. azzal a különbséggel h állapotában hatszor odabassza az ényimet, nagyon szép :) mennyibe került, ha nem vagyok tul indiszkrét?
mikori a mocc? olyan körüli lehet mint az enyém, csak még gyáribb meg polirabb :)
tudtommal ott szükiti egy "tölcsér":
Ja és itt van egypár kép a motoromrol.
Még tegnap készítetem.
Helo.
Ha lenne valaki olyan szíves berajzolná nekem a képen hogy hol van bennt a folytás?
Köszi.
Üdv!
jaj bocs engem félreértettél nem váz kell hanem csak egy hely ahol tudok bele venni csapágyat
Van egy LC2-es vázam(125), benne ez a vasdarab, meg a lengővilla is. Elég jó állapotú.
5000 az egész váz, Miskolcon van. Vaterán fent van képpel, ha érdekel.