de nwem csak terepen használsz egy rendszámos endurot, meg amugy sztem azért megy sokaknak szarul vagy azért nem huz mert valemnnyi cucc jkell h maradjon a kipufogoban, a fojtás az csak a kipufogo átméröjét szükiti, de amio még benen van az kell a 2T motornak, mert van még benne ilyen visszaállo kis cuccos nem is egy, de pontosan nem tudom h hogyan müködik, csak h kell bele:D az ellen dolgozi ka motor vagy mi
de majd reméljük Kawa vagy más elmagyarázza
szerintem fölösleges kiszedni a folytást nem véletlenül rakták bele..... ha kiszedik szerintem csak szétkell majd forgatni hogy menjen is... viszont végre biztos jobb lessz csak terepen nem sokat számít sztem....
a telora sztem legjobb a gumi harmonika .nem tom hogy hagyományos hoz van e telo harisnya (asze az ojan mint 1 vékony szivacs )terepen jobb a gumi mert az se a vizet se a por se a sarat nem engedi be azon a vékony izén meg átmegy minden
Helo.
Van itt olyan akinek a motorján a kipufogoból ki lett szedve a folytás?
Ha van itt ilyan ember az kérem írja le hogy jó ötlet volt-e kiszedni vagy sem.
Mert ha rosszablett akor én sem szedem ki az enyémből.
Nem akarok hülyeséget csinálni.
na mindegy, amugy ahogy láttam nem csak forditott telos gépeken van, csak nekem a gumiharmonikám el van szakadva egy két helyen, de ottrohadjon meg énbiztos nem szedem most szét ezért az elejét a motornak, szip fekte szigszalag sokmindenre jo
Nálam is ez volt a helyzet csak nekem nagyokat durrant is közben. A környék összes szerelöjéhez elvittem senki nem tudta megmondani mi a baja, megcsinálni, aztán egyik kikötötte az elektronikát és azután megy mint az álom...5000 fölött, mert a power elszállt... de nem ajánlom mert nem megy oan egyenletesen a gép, és többet is fogyaszt...
a lóerőkülönbséget csak képletesen írtam
bár a 80as szerintem nincs 10 ló xt is messze van a 60tól az is biztos (főleg a kopottabak)
telóharisnyát nem a fordított telós gépekre pakolják?
én úgy hallottam így nem kapja meg a pattogó köveket a krómozott szár, sár ellen nem véd annyit mint a gumiharmonika
nem kérdeztemmilyen idős, tárcsa elöl hátul önindítós xt tenere
szerintem 90 előtti mert kicsi pénzért vette
izom van benne mert 2.ban még simán rúgja a földet gyorsításkor métereken át
a hangja nagyon bejön de nem kellene már, jobb a dt
az mitől lehet hogy néha nem akar 3000 felé pörögni a gép, olyankor valahogy enm is szabájosan jár, mintha elállítódott volna a gyújtás, egy idő után megjavul, meg menet közben egy kicsi hajtás után nem akar 4000től tovább pörögni, ott megtorpan.(nem jó powermotor, vagy elektronika, kicsit kopott dugattyú)van amikor leállítom kulccsal beindítom megint és jó.
köszi hello!
ma beszéltem az xt-s gyerekkel akit múltkor leküzdöttem
még mindig nem fért a fejébe hogy tudtam leverni a 6 lovas dt-vel a 60lovas xt-t
mondtam neki menjen egy kört vele és rájön
aztán rájött..........
55 kilós gyerek meg a 160kilós xt nem a legjobb párosítás versenyre
ha mindent kiveszel(kibelezed) szarabb enyi