Gyárilag úgy van fojtva a powernél, hogy a bowdenek x-ben állnak. Ha megfordítod őket, hogy párhuzamosan áljanak, mint a képen, akkor átverted az ellenséget, és nincs tovább fojtás. A beállítását meg visszább olvashatod...
(Bocsi az igénytelen paintes képért)
nemtudom mert nem kérdeztem, mindent leszedtem mindenhol megnéztem a kábeleket, de nem találtam meg... nem a power elektronikáját buherálta mert azt én elötte probáltam, ki is vettem, de nem azzal van a baj... nem a powerrel van gond... aztmondta hogy valami nem kap rendes jelet... de csodálkoztam, mert hogy van az hogy egyszer ment meg egyszer nem. szerintem egyik kábel nincs rendesen leszigetelve, és éri valahol a vázat, de mindent végignéztem, és sehol nem találtam hibát, ujrakábelezés lehet ha megoldotta volna a problémát...
Emberek hát ne basszatok már ki velem, hogy kéne már ott betölteni a motor olajat ahol a váltó olajat is?! A váltó olajat a blokkon lévő kis "kupak" (fékpedál felett van)eltávolítása után betöltöd... A motor olajat meg a motor elejénél lévő tartályba... ne szórakozzatok már. A motor olaj nem egyenlő a váltó olajjal!
Bazeg én most megzavarodtam
Ott kell beletölteni a váltolajat ahol a motorolajat is! Na én ezt nem tudtam a leengedö csavart azt már megtaláltam tegnap! De kössz a segitséget. KB. mennyi válto olaj kell bele?
nekem egy réz alátát van a csavaron aminek gumis a belső része
melóhelyen a szóda automata szénsav palackján volt tömítésnek
amikor palackot cserélnek azt is cserélik
azóta nem folyik az olaj lent
Menet jó? Esetleg nincs perselyezve? Vagy valami kis hajszálrepedés?
Amúgy ilyen azbesztes tömítőmadzagot tekerj a csavar, alátét alá, az jó szokott lenni. Ha meg esetleg valami pici repedés lenne, pillanatragsztót neki.
akkor a powernél van folytás vagy nincs? valahol olvastam hogy a powert valahogy meg kell fordítani, (forditva van berakva ) és jobban megy a gép... igaz ez?
Üdv!
Az a problémám, hogy a motorolaj leengedő csavarnál az olaj folyik. Cserélgettem én már mindenféle tömítőgyűrűt oda de nem akarja a jót... Vkinek esetleg van ötlete? Köszi előre is
Oké köszi mindenkinek a segítséget.
A kipufogót nem is szeretem volna kibelezni,csak a folytást kivenni.
Akkor csak annyi az egész hogy ahol kijon a kipuff ott leveszem és kiszedem azt a leszukítést.
Mégegyszer is köszi mindenkinek.
(Bocsi az igénytelen paintes képért)
A motor olaj nem egyenlő a váltó olajjal!
a menyiséget rá szokták irni a blokra
Ott kell beletölteni a váltolajat ahol a motorolajat is! Na én ezt nem tudtam a leengedö csavart azt már megtaláltam tegnap! De kössz a segitséget. KB. mennyi válto olaj kell bele?
vagy még a power elektronika előtt buherált valamit?
köszi!
helo
melóhelyen a szóda automata szénsav palackján volt tömítésnek
amikor palackot cserélnek azt is cserélik
azóta nem folyik az olaj lent
Amúgy ilyen azbesztes tömítőmadzagot tekerj a csavar, alátét alá, az jó szokott lenni. Ha meg esetleg valami pici repedés lenne, pillanatragsztót neki.
Az a problémám, hogy a motorolaj leengedő csavarnál az olaj folyik. Cserélgettem én már mindenféle tömítőgyűrűt oda de nem akarja a jót... Vkinek esetleg van ötlete? Köszi előre is
Üdv: Zsoldosss
A kipufogót nem is szeretem volna kibelezni,csak a folytást kivenni.
Akkor csak annyi az egész hogy ahol kijon a kipuff ott leveszem és kiszedem azt a leszukítést.
Mégegyszer is köszi mindenkinek.
szerintem