Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a segítséget.
Amugy már megnéztem és jol van beállítva
Amugy nekem is lenne egy nagy gondom. Tökig szétkaptam a motort 2 napja (képek is voltak fent) a váz teljesen csupasz na most a központi teleszkópot ami rögzíti a vázhoz alul a 2 kutyacsonttal az a darab öntvény abban nekem volt két tűgörgő kosár azért csak volt mert szétkopott nah honna tudodk olcsón szerezni olyat? ebbe belemegy a t görgőkön kívül még egy tengely is amin átmegy a csavar nah az a tengely is elkopott eléggé lukas lett....
CeFReX megelőzött
Hali!
Így hogy a fedél rajta van nemtudom megmondani hogy jol van-e beállítva, de te is megtudod nézni egyszerűen amikor leveszed a két imbuszos csavart a fedéllel van egy villa a forgótányéron
ha ráadod a gyújtást beáll a power ellenőrzés után a helyére és annak a villának pont egy lyuk felett kell lennie egy szöget vagy valamit dugj bele... ennyi nem egy ördöngösség és ha nem paszol akkor addig kell tekergetni a bowdent amíg jó nem lesz.
Ahan... Nekem is a henger elején van, pont 45 fokban áll!
EMBER! Szedd le a kupakját, és akkor látszódik, h hogy áll. Sajna a fémen nem tudunk átláltni...
Gyujtást ráadod, elvégzi az ellenőrzést, és a lyukon kell hogy álljon. Ennyi...
mégis megvan a cím...
küld el mégegyszer, légyszi, mert véletlenül kitöröltem...
igazság szerint most jött el az az idő, hogy már nincs hová betűzögetni a kábelkötözőket a hűtőidomba annyi darabból van
érdekes mód mindig arrafelé dől a járat
mailt megkaptad?
free néha szarol de már itthon vagyok tolom a t-ről ha nem ment az előző
Ne mond, hogy nem láttad még a hírdetésem, hogy bontom...
Csak vicceltem mármint a hűtővédő is 80-as ról van.
Ez 80-as ról van!
nem is hajtom szét
csak szolgál, nem vitrinben mutogatom
a fékpedál jó a 80asra?
Bocsi de ezt most nem értem.
Honnand kelli 2 mm-re lennie és minek?
Basszus, te vagy emlékszem is rád, pedig nem most volt, és azóta pár dolgot már eladtam.... + olvasom folyamatosan az írásaid is!
Te vagy aki a fékpedált hajtogatta, és széthajtja a kis 80-ast
akkor ide is írok idom ügyben
Itt vagyok, aki az idomot kereste...motorkovacs@gmail.com
azt tudom melyik hova megy csak még nem szedtem szét és nem tudom van-e valami buktatója a bowden belső részének cseréjének

azért kérdeztem szedte-e és javította-e valaki már
sztem a 2es a csumától 2mm távol legyen mármint elvileg úgy mondták arra emlékszek
Hali.
Az lenne a kérdésem hogy így jol van beállítva a power
Bocs hogy megint ezt kérdem mert tudom hogy régebben valaki elmondta csak nincs időm visszaolvasgatni
persze mer egyik szár a karbiba, a másik meg az olajpumpába megy
Visszatérve erre a gumi lefeszegetös témára! Én itthon is letudtam szedni csak két ember kell hozzá meg minimum 3szerelövas de ha nem akarsz kozkáztatni ,hogy kiharapod a belsöt akkor elszaladsz vele a gumishoz és leszedi meg fel is rakja! Én felrakni már nem mertem mert fostam ,hogy kicsípem a belsöt elvittem inkább gumishoz!
4 es de 5 is belefér
ha csak 4 lamella van benne akkor lötyögnek nem ér a tetőig amikor próbáltam 5db-ot tettem bele
lehet azért van több hely mert a nem csavaros tető van hozzá hanem ami az 5 lamelláshoz volt

na mindegy ha nem akkor visszaviszem mert úgy is megyek arra

tényleg valaki csinált már gázbowdent?
van valami buktatója?
mert ahogy nézem van valami közösítő rajta ami 2 szálból csinál 1et
karbinál már tök szőrös a bowden
cső!
Ha 5 lamellás, akkor kell! De ha 4-es, azt kihagynám, mert olyan keme is van egy pót. De 5-ös kéne.
skodi!
akkor nem kell a kosár?
mert akkor visszaviszem ne itt porosodjon