prox nekem bírja tavasszal pakoltam bele nem kímélem, forgatom rendesen
500km után megnéztem tiszta új állapotú
egy fúrás normális dugóval sincs 20 pénz ennyi 2 cumi a night klub-ban szerinem simán ér ennyit
nekem 35-ben állt meg a teljes generál most ha gagyi dugót veszek akkor lett volna 30
1 kanna benzin különbség... vagy egy fél orál kinek mi tetszik jobban
ennyiért kár azt a tajvani akármivel kínlódni
köszi a választ , de arról mit gondolsz ami a linkben van? az is csak egy "10 ezer forintos" dugo, szóval akkor valahol a tajvani és a minőségi között lehet?
igazából valami márkásabbat vennék,csak most nem nagyon van rá keret
Attól függ mire kell....
Ha eladásra, vagy havi 1-2 motorozáshoz, azt is nyugodt tempóban, megerőltetés nélkül, kímélve, arra tökéletes a taiwani 4000 ft-os is.(5T8 jelzés a tetején)
De ha terepre, erdőbe, nyúzásra , hegyre, versengésre, kifejezetten nyúzós motorozásra, és hosszútávra kell, akkor szerintem ne vegyél bele ilyen olcsót.
Én ilyen taiwanit vettem most a 2.ik DT-émbe, dehát látni a dugón, hogy az anyaga se olyan szép, nem igazán egy jó minőség benyomását kelti. A másik DT-émben a Polini dugó még kopottan is szebb látvány.
A benne lévő szintén taiwani 5T8 jelzésű dúgó így nézett ki. Bár ebbe lehet szerepett játszott a képen szintén látható főtengőcsapágy
elmentem hozzá
6 pénz a főtengely fogaskerék a kuplung kosár a belső rész a teteje 4 kopott lamella a lapos karika vasak kompletten az én nem csavaros tetőm jár hozzá)
ha érdekel lefényképezem a cuccot holnap
visítani visít de azt állítja pár száz km után halkabb lesz mert összekopik
Hello!
Igen festés lesz lehomokoltatom aztán leszintereztetem plusz ami szar a motoron kicserélem
Amúgy mi a tapasztalatok a szinterezett vázzal hogy birja a strapát karcok lepattogzás stb...
Ennyi....Nem az vagány akit a pirosnál otthagynak és 1 km után utoléri hanem az aki a pirosnál képes legyorsulni... Szerintem a kibelezett kipufogó nem ér semmit nekem is van egy amit most vettem és nagyot csalódtam benne egyszerűen szátbassza a motort a fordulatszám ez egy enduró és nem húz annyira... .Visszaraktam a gyári rezot és ráraktam a fojtás nélküli dobot és így gyönyörű hangja van egyszerűen imádom
látom a vaterán árulsz fékpedált (hátsó dobfékhez)
az jó a 80ashoz?
enyém nem behajlós végű minden beleakadt ezért jól behajlítottam de így szar fékezni vele
van benne persely és jó is, szinte meg sem moccan
elsősorban azért túrtam szét mert a berúgótengely és a kuplung közötti kerék lett perselyezve
nagyon lógott már szegényke sajna csak sárgaréz persely lett beletéve de gondolom az is bír pár ezret
aztán ha benne voltam akkor próbálkoztam a kosárral is
a hátsót nem bírtam
500ft volt a csere annyit megér
most már meg sem próbálom a gumicserét
Tudna valaki 94es Yamaha DT125R-hez idomokat? Csak jó állapotú nem nagyon karcos érdekelne! Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv
500km után megnéztem tiszta új állapotú
egy fúrás normális dugóval sincs 20 pénz ennyi 2 cumi a night klub-ban szerinem simán ér ennyit
nekem 35-ben állt meg a teljes generál most ha gagyi dugót veszek akkor lett volna 30
1 kanna benzin különbség... vagy egy fél orál kinek mi tetszik jobban
ennyiért kár azt a tajvani akármivel kínlódni
de a 4 esbe simán belemegy az 5 lamella pont a széléig van akkor
szerintem kompletten ennyit simán megér
igazából valami márkásabbat vennék,csak most nem nagyon van rá keret
Ha eladásra, vagy havi 1-2 motorozáshoz, azt is nyugodt tempóban, megerőltetés nélkül, kímélve, arra tökéletes a taiwani 4000 ft-os is.(5T8 jelzés a tetején)
De ha terepre, erdőbe, nyúzásra , hegyre, versengésre, kifejezetten nyúzós motorozásra, és hosszútávra kell, akkor szerintem ne vegyél bele ilyen olcsót.
Én ilyen taiwanit vettem most a 2.ik DT-émbe, dehát látni a dugón, hogy az anyaga se olyan szép, nem igazán egy jó minőség benyomását kelti. A másik DT-émben a Polini dugó még kopottan is szebb látvány.
A benne lévő szintén taiwani 5T8 jelzésű dúgó így nézett ki. Bár ebbe lehet szerepett játszott a képen szintén látható főtengőcsapágy
6 pénz a főtengely fogaskerék a kuplung kosár a belső rész a teteje 4 kopott lamella a lapos karika vasak kompletten az én nem csavaros tetőm jár hozzá)
ha érdekel lefényképezem a cuccot holnap
visítani visít de azt állítja pár száz km után halkabb lesz mert összekopik
megéri a kétszeres árát ,mondjuk a wössner, vagy jó az olcsóbb is?
a réginek ez lett a végzete:D
Igen festés lesz lehomokoltatom aztán leszintereztetem plusz ami szar a motoron kicserélem
Amúgy mi a tapasztalatok a szinterezett vázzal hogy birja a strapát karcok lepattogzás stb...
az jó a 80ashoz?
enyém nem behajlós végű minden beleakadt ezért jól behajlítottam de így szar fékezni vele
akkor enyémen milyen karbi lehet? 25mm a henger felöli oldali torok
elsősorban azért túrtam szét mert a berúgótengely és a kuplung közötti kerék lett perselyezve
nagyon lógott már szegényke sajna csak sárgaréz persely lett beletéve de gondolom az is bír pár ezret
aztán ha benne voltam akkor próbálkoztam a kosárral is
levegős: 16-os
LC1 vizes: 18-as
LC2 vizes: 20-as