Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

végülis proxot vettem, majd kiderül hogy milyen lesz...remélem bírni fogja
első gumit sikerült már lefeszegetnem
a hátsót nem bírtam
500ft volt a csere annyit megér
most már meg sem próbálom a gumicserét
házilag csak szétbaszoda gumit meg a felnit, vidd el egy szerelöhöz ott szakszerüen leszedik géppel pillanatok alatt, sztem párszáz forintért max
2-3 szerelővassal (pajszerral)
lenne 1 kérdésem. az 50cc-s yamaha dt-men kilyukadt a hátsogumim.jo erös bütykös gumi. hogyan lehet ezt lefeszegetni a felniröl?
A 10.000 ft-os az biztos jó már, bár azért meg kell nézni, nem-e az 5T8 jelzésű taiwanit adják ennyiért, csak egy kis árréssel :)
Sziasztok!
Tudna valaki 94es Yamaha DT125R-hez idomokat? Csak jó állapotú nem nagyon karcos érdekelne! Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv
prox nekem bírja tavasszal pakoltam bele nem kímélem, forgatom rendesen
500km után megnéztem tiszta új állapotú

egy fúrás normális dugóval sincs 20 pénz ennyi 2 cumi a night klub-ban szerinem simán ér ennyit

nekem 35-ben állt meg a teljes generál most ha gagyi dugót veszek akkor lett volna 30
1 kanna benzin különbség... vagy egy fél orál kinek mi tetszik jobban
ennyiért kár azt a tajvani akármivel kínlódni
egy 4-est és egy 5-öst megtart mert szokott szerelgetni és ha kell akkor ne futkosson utána

de a 4 esbe simán belemegy az 5 lamella pont a széléig van akkor
szerintem kompletten ennyit simán megér
Faszom....szálljatok már le a témáról!hülyeséget mondtam bevallom de elég már!ok?
köszi a választ , de arról mit gondolsz ami a linkben van? az is csak egy "10 ezer forintos" dugo, szóval akkor valahol a tajvani és a minőségi között lehet?
igazából valami márkásabbat vennék,csak most nem nagyon van rá keret
Attól függ mire kell....
Ha eladásra, vagy havi 1-2 motorozáshoz, azt is nyugodt tempóban, megerőltetés nélkül, kímélve, arra tökéletes a taiwani 4000 ft-os is.(5T8 jelzés a tetején)
De ha terepre, erdőbe, nyúzásra , hegyre, versengésre, kifejezetten nyúzós motorozásra, és hosszútávra kell, akkor szerintem ne vegyél bele ilyen olcsót.
Én ilyen taiwanit vettem most a 2.ik DT-émbe, dehát látni a dugón, hogy az anyaga se olyan szép, nem igazán egy jó minőség benyomását kelti. A másik DT-émben a Polini dugó még kopottan is szebb látvány.
A benne lévő szintén taiwani 5T8 jelzésű dúgó így nézett ki. Bár ebbe lehet szerepett játszott a képen szintén látható főtengőcsapágy
Érdekelne. De ez LC2-eshez való? 5 lamellás? mert olyan kéne...
már elmondták, h ha nyitva van, olyan mintha nem lenne, az a lényege h szükiti a kipufogot alacsony fordulaton, h ott is jobban harapjon
És miért jó hogy folyamatosan nyitva a power? ettöl nem lesz erösebb a gép...söt, 5000 alatt nagyon lomha.
Szerintem a prox az bőven elég.
elmentem hozzá
6 pénz a főtengely fogaskerék a kuplung kosár a belső rész a teteje 4 kopott lamella a lapos karika vasak kompletten az én nem csavaros tetőm jár hozzá)
ha érdekel lefényképezem a cuccot holnap
visítani visít de azt állítja pár száz km után halkabb lesz mert összekopik
ti milyen dugót raknátok a dt-be? prox , wössner , vagy valami "noname" (pl amik itt vannak http://robogoalkatresz.odormot... )?

megéri a kétszeres árát ,mondjuk a wössner, vagy jó az olcsóbb is?

a réginek ez lett a végzete:D
Hello!
Igen festés lesz lehomokoltatom aztán leszintereztetem plusz ami szar a motoron kicserélem
Amúgy mi a tapasztalatok a szinterezett vázzal hogy birja a strapát karcok lepattogzás stb...
Ennyi....Nem az vagány akit a pirosnál otthagynak és 1 km után utoléri hanem az aki a pirosnál képes legyorsulni... Szerintem a kibelezett kipufogó nem ér semmit nekem is van egy amit most vettem és nagyot csalódtam benne egyszerűen szátbassza a motort a fordulatszám ez egy enduró és nem húz annyira... .Visszaraktam a gyári rezot és ráraktam a fojtás nélküli dobot és így gyönyörű hangja van egyszerűen imádom
látom a vaterán árulsz fékpedált (hátsó dobfékhez)
az jó a 80ashoz?
enyém nem behajlós végű minden beleakadt ezért jól behajlítottam de így szar fékezni vele
hívtam már de nincs bekapcsolva

akkor enyémen milyen karbi lehet? 25mm a henger felöli oldali torok
van benne persely és jó is, szinte meg sem moccan
elsősorban azért túrtam szét mert a berúgótengely és a kuplung közötti kerék lett perselyezve
nagyon lógott már szegényke sajna csak sárgaréz persely lett beletéve de gondolom az is bír pár ezret
aztán ha benne voltam akkor próbálkoztam a kosárral is
Már bocs, de szerintem ez marhaság!
80-asokhoz a karbik tudtommal:

levegős: 16-os
LC1 vizes: 18-as
LC2 vizes: 20-as