visszavittem öket de szerintem eladóak
épnek tűnik a fog rajtuk de visítanak
pedig a hajtó kerék meg a kuplungkosarat egyben cseréltem
ha kell visítós megkérdezem mennyibe lenne
Az LC1-esekben (37A) 4 lamellás, csavaros fedővel, az LC2-esekben(53V) pedig 5 lamellás, nemcsavaros fedlappal.
A kipróbálásra kapott kosarakból nincs eladó, jó állapotúd? Meg esetleg az az alu belső rész, amiből a 4 kis pöcs áll ki, emibe csvarod a csavarokat, amiben a menet van.
csak azt nem értem minek kellene menni 130-at egy dt-nek?
nem erre lett kifejlesztve .......
ma egész nap szerelgettem
3 kuplungkosarat kaptam kipróbálásra de mind hangosabb volt mint az enyém
pedig azt hittem az enyém milyen hangos aztán mégsem... pedig van némi visító hangja
tettem bele új kuplunglamellákat és nem csúszik a cucc
bizniszeltem egy csavaros fedőt a kuplungra és tök jól be lehet állítani, most már ha sebességbe teszem nem akar leállni és alapjáraton is van üres meg lehet pakolni fel-le 1-6 ig a sebességeket könnyedén
dt 80 kuplungkosár 4 vagy 5 lamellás?
mert enyémbe 5 fér de volt olyan amibe csak 4 fért be
Néztem neten a 25 ős dt ket.A svájci import mocik szép állapotban vannak és vagy 100 ezer ft vel olcsobbak és vagy 5-8 ével újabbak a magyar papirosoknál.Svájcba megkimélik őket vagy mi a fene ?
Hát nincs kedvem 1 hétig reszelni
Inkább viszem szerelőhöz aki ért hozzá.Jobb ha ő csinálja mert legalább jo lesz.Ugysincs kedvem itt vagdosni meg heggeszteni stb.
Én most vettemkipufogó rendszert ami teljesen ki van belezve és hát csalódtam benne a motor olyan szintem nem húz h csak na...De azért pörög, de mit érek vele h akkor sem indul meg...Viszont a homokba elég kemény nyomot hagy.. A vége a 80-omnak most olyan 90 mert 6-osban egyszerűen visszaáll 7.000-re lelassul 70 km/h ra és nem akarom 5ösben kínozni a gépet mert ezt nem erre tervezték lehet h egyszerűen visszarakom az eredetit... és nem tudok semmit sem tenni szerintetek mi a baj.
Amugy meg tuareg160 az előbb ténleg tévedtem megcsuszott az ujam és rosszat írtam
De hidd el hogy nem hazudok.Én mentem a motorral és én láttam hogy hogyan és mennyit megy.Ha nem hiszed el akkor ne nevezz hazugnak mert nem hazudtam.
Jovan na bocs elírtam .
10500 at akartam írni.
De szerintem logikus is lenne hogy egy dt nem pörög 15000-et.
Ja és mégegyszer is bocs hogy elírtam.
A dt ben hol vannak a folytások vaki meg tudná mondani?
Cicfarok! Leveszed a láncot ! És van rajta egy biztosító tű/patkó alakú/ . Azt leveszed róla, leköszörülöd róla azt a szeget ami össze kapcsolja a szemeket, valami szöggel vagy valami erös vékony dologgal kiütöd! És már is kiesik a szem ! Ezután felrakod a láncot és megnézed ,hogy elég hosszú-e?! Ha igen akkor nem is kell levenni csak rátolod azt a biztositó szeget és már mehetsz is!
valami nem stiemmel, hogy a faszba pörög le 15000-ig? forma egyes auto? :D amugy rosszul mér akkor lehet, de komolyan, elhiszem h annyit mutatott de tuaregnek igaza van azért, de nem kell felkapni a vizet senkinek :) de a DT megpusztulna 15000-es fordulaton, meg a gyári rezoval, sztem lehetetlen fojtás nélkül is
Akkor,Te sem mondasz igazat! Ha 7000megy 120-123,akkor 10000-en 160at kellene mennie. Legnagyobb fokozatban egyenesen arányos a növekedés pl: 5000megy valami 65öt,akkor 10 000en 130-at,ez már szánalom a javából,sehol nem láttem még ennyi hazudozást!
épnek tűnik a fog rajtuk de visítanak
pedig a hajtó kerék meg a kuplungkosarat egyben cseréltem
ha kell visítós megkérdezem mennyibe lenne
A kipróbálásra kapott kosarakból nincs eladó, jó állapotúd? Meg esetleg az az alu belső rész, amiből a 4 kis pöcs áll ki, emibe csvarod a csavarokat, amiben a menet van.
nem erre lett kifejlesztve .......
ma egész nap szerelgettem
3 kuplungkosarat kaptam kipróbálásra de mind hangosabb volt mint az enyém
pedig azt hittem az enyém milyen hangos aztán mégsem... pedig van némi visító hangja
tettem bele új kuplunglamellákat és nem csúszik a cucc
bizniszeltem egy csavaros fedőt a kuplungra és tök jól be lehet állítani, most már ha sebességbe teszem nem akar leállni és alapjáraton is van üres meg lehet pakolni fel-le 1-6 ig a sebességeket könnyedén
dt 80 kuplungkosár 4 vagy 5 lamellás?
mert enyémbe 5 fér de volt olyan amibe csak 4 fért be
Inkább viszem szerelőhöz aki ért hozzá.Jobb ha ő csinálja mert legalább jo lesz.Ugysincs kedvem itt vagdosni meg heggeszteni stb.
Vagy valahogyan ki fúrod vagy kivágod valamivel!
De majd meg mondják a maestrók!
Azt én is ki tudom szedni?
Nekem most így néz ki a DT-m
De hidd el hogy nem hazudok.Én mentem a motorral és én láttam hogy hogyan és mennyit megy.Ha nem hiszed el akkor ne nevezz hazugnak mert nem hazudtam.
10500 at akartam írni.
De szerintem logikus is lenne hogy egy dt nem pörög 15000-et.
Ja és mégegyszer is bocs hogy elírtam.
A dt ben hol vannak a folytások vaki meg tudná mondani?
de el is irtad nem 10000-15000-et irtá az nem 10500 akart lenni
A 7000 es fordulaton mentem vele eolyan 120-123. A 130 at a 10000-15000 fordulaton értem el.