mekkroa fordulaton ment ugy? nekem 7000 körül szabályoz hatosban 110-115nél
mondjuk már nem, ugy nyulik a láncom mint a rétestészta és kurvára érezni h nem érzi már jol magát... föleg az elsö lánckerék, sztem lasan átdobálja majd már... csak nincsa cash másik szettet venni, nem kel valakinek gumi, kesztyü, ilyesmi, esetleg szgéphez játékvezérlö? :D
Hali.
Van 1 osztálytársam és őneki is Yamaha Dt-je van.Azt mondta hogy a motorja 130-at megy.Ezt nem akartam neki elhini de tegnap kiprobáltam és ténleg annyit megy neki.Ugyanugy huz mint az enyém csak míg az enyém 100 nál már csak megyeget az övé 125 ig húz és olyan 130 ig megy.Állítása szerint minden gyári rajta csak a folytások vannak kiszedve belőle,és a kipufogó van kibelezve.
Szerintetek ez lehetséges hogy enyit megy neki a motor ugy hogy gyári?
azt az 1-2 szemet ugy kell,h párosával kell és ugy fog passzolni!szal kezd 2 szemmel! pl én még ugy csináltam régen a derbimnél,hogy a lánc oldalát leflexeztem...
ahol átmegy rajta egy kis nem si tom h mi...
azt kiütöd belőle és ki is esik a 2 szem...
nah itt a kép
ezt leflexezed h ki tudd ütni...
de mondom h minden 2.at kell
2vel kezd csak az is sok..
leszeded a csavaros felét, utána ovatosan kiütöd ha megy
nekem bele volt rohadva, pörlölövel felhevitettük az egész agyat, aztán kalapáccsal nagybátyám ami a csövön kifér :P elvileg ment vonla kukába de esztergáltak rajta és most tökjo, ugy csuszott ki a multkor mintha csak akarattal mozgatnám :P
Nem emlékszek pontosan, de eredetiségvizsga ~15e, Forgalmi átírás ~6e, biztosítás egy évre ~8e, teljesítményadó 1 évre ~2e. Szóval 30 ezernél biztos több lesz...
Se lámpa, se index, se rendszám,se műszaki, így is, úgy is kannában kell hoznom a naftát, tök mindegy hogy előtte öntök e bele 2 deci olajat vagy sem.
1:30-ra keverem és nem füstöl, viszont tuti, hogy nyélen is elég, és rendesen eljut mindenhova a benzinnel együtt. Ettől függetlenül félszintetikus olajat szoktam bele tenni, valami 5 EUR a Louisban.
És amig nálam 100% hogy nem döglik be menet közben az olajozás, addig nálad csak 99, és az az 1% néha kurva drága tud lenni.
én azt olvastam valahol szintetikus olaj azokba a motorokba kel amik 12-13 ezer (nem tom pontosan) fölött forognak
1250 ft/l az olaj makita 1 éve használom és még semmi csörgés meg semmi
de ki hogy érzi én maradok ennél
Én már nem egy olyan motort láttam a szerelőmnél aminek megadta magát az olajpumpa... utánna pedig zsebbenyulós dolog nem kellemes! Én magamnak bekeverem 1:35- 1:40 a gyári cross Rm-be 1 év megy eg dugóval pedig nyáron egy héten általában 3-4 nap motoroztam vele! Kopp-kopp semmi baja! Általában amit megspórolsz az olajon annak 3-4 szeresét költöd rá a rossz kenés miatt!
Hülyeség......enyémben érdekes mód még működik rendesen, és talán 75 ezer km van az órában.
Egyrészt sokkal takarékosabb az olajjal, nem füstöl annyira, mert ha otthon levered be, hogy elég legyen terepre, mondjuk 1:20-25-be, akkor füstöl, mint a gyár menet közben, és kokszol, ha meg úgy kevered, hogy ne füstöljön, mondjuk 1:70, akkor meg terepen, vagy nyélgázon nincs kellő kenésed. Ha kb. "optimálisan 1:50-be bekevered, az se lesz tökéletes, szélsőséges helyzetekben vagy kevés, vagy sok lesz.
Szóval szerintem jó a pumpa. Na arról nem is szólva, hogy mennyire kényelmes.....nem kell a kúton kis olajos flakonokkal szarozni, meg hordani magaddal.
Épp ma tankoltam a fekete DT-émbe, azon nincs pumpa....elég szopás volt kisflakonban vinni a zsebemben a kútig a kimért olajat....ezért inkább bekevertem már otthon a bennelévő benzinbe, így meg okádta a kútig a füstöt.
Szerinetm nemnagyon romlik el a pumpa, én még rosszat nem láttam...csak kikötöttet, meg elszakadt bovdenest. Bovdent figyelni kell....ennyi.
az enyémet ugy csinálták meg hogy möködik az olajpumpa de nem a karbiba nyomja az olajat hanem visza a tartályba és igy nem lesz baja a pumpának és akármikor viszaköthetném de hülye leszek viszakötni
Aznap amikor hazahoztam a gépet, az első dolgom volt hogy levágjam az olajpumpa vezetékeit. A karbi felöli végét szépen ledugóztam, hogy ne szívjon falsot, azt kész.
Nekem ne akarja megmagyarázni senki, hogy 26 év után az a pumpa még most is pont annyit,akkor, és úgy nyom ahogy új korában. Itt olyan kis mennyiségről van szó, hogy a legkisebb kopás is számít. Plusz sosem értettem igazán, hogy a csonkba szivárgó cseppek hogy is porladnak-oszlanak el a beszívott keverékben.
Szóval majd én bekeverem a bezinbe, amennyi szerintem kell, és leszarom a környezetvédőket. Ők is kocsival járnak a nagygyűléseikre, gázzal fűtenek, és villannyal világítanak. Majd ha meztelenül, barlangban laknak akkor pofázzanak nekem az olaj miatt, addig kuss legyen minden képmutató köcsögnek. És valószínű hogy a mai erdei motorozásomon látott tócsák, amiknek a tetején vastagon úszott a kékes olaj, nem tőlem, hanem az erdőt "védő" erdőgazdaság orrán-száján eresztő teherautóiból származott. Szerintem...
10 évente kel venni bele másik membránt és nem szivat be
vagy ha tuti biztos akarsz lenni akkor 5 évente
na mindegy az biztos hogy az olajzás csak akkor tol be olajat igazán amikor pörög
és átlagban szerintem még 1:50 től is kevesebbet
Tehát akkor csak ki kellem veni a folytásokat.Ja azt tudja valaki hogy a dt ben hol találhatóak a folytások Köszi.