először mindig a blokk meg a kipuff köze telik meg
majd oldalt meg a teteje, szépen lassan már a karburátor sem látszik ki
utána állandósul a kupac és lepotyog
enyém is ilyen
fogni kell egy lemezt ami beleillik a tengelyen lévő horonyba (vastagság)
majd kialakítani a külső részét
ha ez kész megfúrni akkorára mint a tengely bordák nélkül
majd rátenni a lánckereket és egy tűvel belekarcolni a mintát
kireszelni tűreszelővel, megedzeni (nem létfontosság)
és kész is van
szerintem kb 2 óra melő
Eladó a hátsó felnim 4 v. 5 küllö hiányzik belöle de a többi az használható meg az agy! Ha valakit érdekel az irjon mailt! : lovasn@hotmail.com
Üdv: Norbi
szinte levegövel megy
ja és a 125 ös crossok ha versenyző használja 1 üzemóra 1 tank benyó!
(mondjuk ha én használnám az elején kb 4 üzemórát is elmenne 1tankal szerintem)
kiégettem a kipufogót ha már úgy is bontogattam de a véget kár volt.......
egész nagy hangja lett
mit lehet tenni hogy kisebb legyen?
a másik
milyen karbi méret a gyári 80asé?
mert ami rajta van annak a henger felöli átmérője 25mm ami a másik blokkomon van az csak 20mm
meg nem is egyformán néznek ki
mikuni mindkettő
majd oldalt meg a teteje, szépen lassan már a karburátor sem látszik ki
utána állandósul a kupac és lepotyog